İyi günler.TOKİ Orkide 1 sitesinde 75 m kare 2+1 daire sahibiy

Soru

İyi günler.TOKİ Orkide 1 sitesinde 75 m kare 2+1 daire sahibiyim.Evimi satıp satmama konusunda kararsızım.Eğer satarsam yine atakentte markalı bir konuta girmek istiyorum.Oturduğum sitenin lokasyonunu çok beğeniyorum bilmem sizde beğeniyormusunuz.Evimin artıları ve eksileri var.artıları= 11. katta oturuyorum my world sitesini karşıdan göryorum ayrıca stadı ve tama park olacak arazininde bir kısmını görüyorum.Ayrıca alışveriş merkezlerinede yakın olması benim için bir avantaj.Eksisi ise TOKİ markalı olması.Çok pirim yapmaması.Siz olsaydınız ne yapardınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 15:30 Cihan CEYLAN 338 Kişi okudu

zekeriyakoy hayraniyim. tamamen oturma amacli , iki cocuklu bir a

Soru

zekeriyakoy hayraniyim. tamamen oturma amacli , iki cocuklu bir aile olarak, genis ve tamamen aile agirlikli site icinde, mustakil bahceli, onu acik max 2 katli arti bodrum ve galeri salonu olan bir villa projesi ariyorum. butcem 6-800 bin usd arasi.tapu sorunu olmayan bir proje onerebilir misiniz lutfen. simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 00:07 Murat Sahin 337 Kişi okudu

iyı akşamlar selamlar tebernuş bey aldığım batışehir proj

Soru

iyı akşamlar selamlar tebernuş bey aldığım batışehir projesinden 47.metrekare 140.mılyar 14 kat studyo daire içın opsıyon suresi ne kadar bana 1artı bir daire iptal içın donenleri beklememı soylemıştinız hemen hergun satış ofısinı aramama rağmen bana ıptalin olmadığını soyluyorlar bu durumda beklememimi,yoksa 47 metrekarelik studyoyu almamımı onerirsinız yoksa iptal etmemimi kararsız kaldım ben nakıt ındirimındende yararlanarak tamamını nakıt odemeyi duşunuyorum acaba ege yapıdan goruştuğunuz arkadaşlar varsa bu konuda yardım ve onerılerınizi beklıyorum bana donuş yaparlarsa sevınirim ıyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2011 | 21:15 sebahattin gonultaş 338 Kişi okudu

Merhaba.Öncelikle verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ede

Soru

Merhaba.Öncelikle verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ederim.Bizde İSTANBUL LOUNGE halkalı projesinde daire almayı düşünüyoruz.İlk defa ev alacağız,tecrübesisiz cephe olarak hangi cepheleri tavsiye edersiniz? İstanbul lounge'ın proje çalışması eğimli.Bu projede,bizi üzmeyecek olan sizce; C1,C2,C3.Buralar biraz yüksekte kalıyor.D1,D2,D3 eğimden dolayı biraz aşağıda kalıyor.Hangisini tercih etmeliyim? Dere yatağı söylentilerinden dolayı.Cevabınız için şimdiden teşekkürler... SAYGILAR....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 11:06 çiğdem pehlivan 337 Kişi okudu

iyi geceler tebernüş bey,bir tanıdığımız silivri hallaçl

Soru

iyi geceler tebernüş bey,bir tanıdığımız silivri hallaçlıdan 1 dönüm imarlı ( kaç imar bilmiyorum) arsayı 80 bin tl ye almış. 10 yıl beklerse o fiyata satar dedim ve alan arkadaş kısa süreli bir şok yaşadı.bir diğer arkadaşımızda fethiye kumluova köyünden 700 m2 yeri 50 bin tl ye almış. arsa fiyatları bana mı yüksek geldi bilmiyorm ama bana göre bir yer ya şehre yada denize ( yazlık için)yakınsa değerlidir. avrupa konaklarının kat planlarını incelemiştim tebernüş bey, normal kat planları süper olmuş. floryaya bu projeyle farklı bir hava gelecek ve prim potonsiyeli bu fiyatlara rağmen taşıyor. konvansiyonel kalıba rağmen inşaatın kabası bitmek üzere. yani bu sistemde inşaat hızlı olabiliyormuş.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2011 | 00:05 hilal bayram 338 Kişi okudu

Merhaba, Ben emlak ve sigorta işleriyle uğraşacağım bir ofis

Soru

Merhaba, Ben emlak ve sigorta işleriyle uğraşacağım bir ofis açmak istiyorum Avrupa yakası şişli de ikamet ediyorum. ofisin hareketli ve gelişmeye açık bir yerde olmasına özen gösteriyorum ama ya fiyatlar çok pahalı yada köşeler zaten tutulmuş mevkii ve işmerkezi olarak nereleri önerebilirsiniz? Şimdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 09:12 FEZA CAN 337 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey, Burada son birkaç gündür devam eden Ağ

Soru

Sayın Tebernüş Bey, Burada son birkaç gündür devam eden Ağaoğlu My World Europe projesinde kullanılacak beyaz eşya markası üzerine koparılan fırtına artık komik olmaya başladı. Vestel ile Siemens'in malzeme kalitesi açısından çok büyük farklılıklar içereceğini tahmin etmiyorum. Günümüzde beyaz eşya üreticilerinin kullandığı bir çok ana komponent Çin de imal ediliyor. Sonuçta Siemens Çerkezköy de Vestel Manisa da monte ediliyor veya kısmen imal ediliyor. Zaten Almanya da imal edildiği zannedilen birçok ithal Siemens ürünü ya Polonya da ya da Çin de imal ediliyor. Bunların hepsi marka algılamasından kaynaklanıyor. Bence bu projeden ev alanlar Ağaoğlunun kalitesini beyaz eşya ile ölçeceklerine evlerin beton kalitesi, dış cephe ve izolasyon, otopark sayısı ve ulaşımı, asansörler, ısınma sistemlerinde kullanılan kazanlar boylerler, radyatörler, su ve pis su tesisatları, elektrik tesisatları, çatılar, jeneratörler, pencere doğramaları, kapılar, seramikler, zeminler yangın ve yaya merdivenleri ve merdivenlerde kullanılan korkuluklar, ana kapı girişleri, ortak havuz, dinlenme ve spor alanları ve pezyaj gibi çok öenmli noktaları kontrol ederek ölçsünler. Beyaz eşyalar her zaman değiştirilebilir ama yukarıda saydıklarım bir kez kalitesiz ise bunların değiştirilmesi düzeltilmesi çok zordur hatta imkansızdır. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2011 | 22:41 Hüseyin TINAL 337 Kişi okudu

Tebernus bey merhaba benim danışmak istediğim konu academia ap

Soru

Tebernus bey merhaba benim danışmak istediğim konu academia apartments da 57metrekare giriş ustu manzarasiz bir daireye 130 bin tl iyi bir yatırım olurmu? Fikriniz çok önemli benim İcın.iyi çalısmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2011 | 18:41 Serkant osmanagaoglu 337 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey bilindigi gibi fikirtepe kensel dönüşü

Soru

merhaba Tebernüş bey bilindigi gibi fikirtepe kensel dönüşüm planı iptal için mahkemeye taşındı bu iş daha nakadar sürer mahkeme kısa sürede sonuçlanırmı bide ilk plan ilan edildiginde taş yapı selimoglu teknik yapı gibi ismi duyulmuş firmalar vardı şimdi ya çekildiler yada rolantiye almış durumdalar şuan sokagımızda yanlızca may yapı diye bi firma ilgileniyo bu firma hakkında bi fikriniz varmı paylaşırmısınız şimdiden teşşekür ederim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2011 | 13:26 hasan sadık 338 Kişi okudu

Merhaba,Haftasonu fuaye süreyyapaşada olduğunuzu yazdınız,sa

Soru

Merhaba,Haftasonu fuaye süreyyapaşada olduğunuzu yazdınız,satışlarının hızlı gitmediğini tahmin ediyorum ,2+1 olan daireleriyle ilgileniyorum ancak 1 ay sonra nakit vereceğim rakam fazlalaşacak ve kredi çekeceğim tutar azalacak ,1 ayda düşündüğüm dairelerin fiyatlarında artış olur mu ,ya da daireler hızlı satılıp biter mi sizce...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2011 | 11:14 SENER YAŞ 338 Kişi okudu