bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değer

Soru

bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değerli vaktinizi alıyorum ama bukonuyla ilgili birşey daha söylemek istiyorum. almak istediğim 2.ev şuan oturduğum evin üst katı duleç yani çalışlarda aynı binada oturduğum katın üstü. aynı binada 2 daire olmuş olacak.my europun geleceği bahçelievler çalışlardan daha iyi olabilirmi. biraz garip oldu sorum ama.şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2011 | 17:09 lale ercan 337 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey ,sitenizin takipçisiyim..kazasker minibü

Soru

merhaba tebernüş bey ,sitenizin takipçisiyim..kazasker minibüs yolundaki 40 yıllık 110 metrekare evimizi 230 bine satmak üzereyiz..30 bin kredi kullanarak suadiyede 30 yıllık 100 metrekare bir ev almak mıyoksa myworld batı ataşehirde 65 metrekare 1.250 tl kiracılı 290 tl lik daireyi almak mı ileride getiri sağlar...suadiyedeki evin mütahite gitmesini beklemek mi ,batı ataşehirin prim yapmaya devam edeceğine güvenmek mi..(fakat my world 1+1 alırsak kirasıyla yine suadiyede 2+1 bi evde oturmayı düşünüyoruz)..ilginiz için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 00:21 başak yıldırım 338 Kişi okudu

Sn. Kireçci merhaba. Ev sahibi olabilmek için son yıllarda ba

Soru

Sn. Kireçci merhaba. Ev sahibi olabilmek için son yıllarda başvurulan popüler yöntemlerden biri olduğu söylenen arsa karşılığı daire alma fikri beni de cezbetti ve internette karşıma çıkan ilk firma ile görüşerek sistemin nasıl işlediği hakkında bilgi sahibi olmaya çalıştım. 1- Sistem tamamen güven üzerine kurulu. Parayı hesaplarına yatırmam daha sonra gelip protokol imzalamam gerektiği ifade edildi. Protokolde hangi daire tipini alacağınız belirli. 2- Anladığım kadarıyla arsalar hazır, hatta yüklenici firmalarla bile anlaşılmış ancak açıklamıyorlar. Yapım projesi ortaya çıkınca daireniz noter kurası ile belirleniyor. 3- Bu sisteme çok ilgi olduğu ve belirtilen arsa için 10-15 gün içinde tüm üyeliklerin dolacağı söylendi. 4- Bu şekilde sahip olunabilecek dairelerin fiyatları aynı bölgelerdeki benzer projelerdeki lansman fiyatlarının bile yarısı tutarında... Bence yüksek risk, yüksek getiri... Ben güvenemedim. Siz ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2011 | 19:28 Mehmet Altın 338 Kişi okudu

İyi günler.TOKİ Orkide 1 sitesinde 75 m kare 2+1 daire sahibiy

Soru

İyi günler.TOKİ Orkide 1 sitesinde 75 m kare 2+1 daire sahibiyim.Evimi satıp satmama konusunda kararsızım.Eğer satarsam yine atakentte markalı bir konuta girmek istiyorum.Oturduğum sitenin lokasyonunu çok beğeniyorum bilmem sizde beğeniyormusunuz.Evimin artıları ve eksileri var.artıları= 11. katta oturuyorum my world sitesini karşıdan göryorum ayrıca stadı ve tama park olacak arazininde bir kısmını görüyorum.Ayrıca alışveriş merkezlerinede yakın olması benim için bir avantaj.Eksisi ise TOKİ markalı olması.Çok pirim yapmaması.Siz olsaydınız ne yapardınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 15:30 Cihan CEYLAN 338 Kişi okudu

zekeriyakoy hayraniyim. tamamen oturma amacli , iki cocuklu bir a

Soru

zekeriyakoy hayraniyim. tamamen oturma amacli , iki cocuklu bir aile olarak, genis ve tamamen aile agirlikli site icinde, mustakil bahceli, onu acik max 2 katli arti bodrum ve galeri salonu olan bir villa projesi ariyorum. butcem 6-800 bin usd arasi.tapu sorunu olmayan bir proje onerebilir misiniz lutfen. simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 00:07 Murat Sahin 337 Kişi okudu

iyı akşamlar selamlar tebernuş bey aldığım batışehir proj

Soru

iyı akşamlar selamlar tebernuş bey aldığım batışehir projesinden 47.metrekare 140.mılyar 14 kat studyo daire içın opsıyon suresi ne kadar bana 1artı bir daire iptal içın donenleri beklememı soylemıştinız hemen hergun satış ofısinı aramama rağmen bana ıptalin olmadığını soyluyorlar bu durumda beklememimi,yoksa 47 metrekarelik studyoyu almamımı onerirsinız yoksa iptal etmemimi kararsız kaldım ben nakıt ındirimındende yararlanarak tamamını nakıt odemeyi duşunuyorum acaba ege yapıdan goruştuğunuz arkadaşlar varsa bu konuda yardım ve onerılerınizi beklıyorum bana donuş yaparlarsa sevınirim ıyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2011 | 21:15 sebahattin gonultaş 338 Kişi okudu

Merhaba.Öncelikle verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ede

Soru

Merhaba.Öncelikle verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkür ederim.Bizde İSTANBUL LOUNGE halkalı projesinde daire almayı düşünüyoruz.İlk defa ev alacağız,tecrübesisiz cephe olarak hangi cepheleri tavsiye edersiniz? İstanbul lounge'ın proje çalışması eğimli.Bu projede,bizi üzmeyecek olan sizce; C1,C2,C3.Buralar biraz yüksekte kalıyor.D1,D2,D3 eğimden dolayı biraz aşağıda kalıyor.Hangisini tercih etmeliyim? Dere yatağı söylentilerinden dolayı.Cevabınız için şimdiden teşekkürler... SAYGILAR....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 11:06 çiğdem pehlivan 337 Kişi okudu

iyi geceler tebernüş bey,bir tanıdığımız silivri hallaçl

Soru

iyi geceler tebernüş bey,bir tanıdığımız silivri hallaçlıdan 1 dönüm imarlı ( kaç imar bilmiyorum) arsayı 80 bin tl ye almış. 10 yıl beklerse o fiyata satar dedim ve alan arkadaş kısa süreli bir şok yaşadı.bir diğer arkadaşımızda fethiye kumluova köyünden 700 m2 yeri 50 bin tl ye almış. arsa fiyatları bana mı yüksek geldi bilmiyorm ama bana göre bir yer ya şehre yada denize ( yazlık için)yakınsa değerlidir. avrupa konaklarının kat planlarını incelemiştim tebernüş bey, normal kat planları süper olmuş. floryaya bu projeyle farklı bir hava gelecek ve prim potonsiyeli bu fiyatlara rağmen taşıyor. konvansiyonel kalıba rağmen inşaatın kabası bitmek üzere. yani bu sistemde inşaat hızlı olabiliyormuş.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2011 | 00:05 hilal bayram 338 Kişi okudu

Merhaba, Ben emlak ve sigorta işleriyle uğraşacağım bir ofis

Soru

Merhaba, Ben emlak ve sigorta işleriyle uğraşacağım bir ofis açmak istiyorum Avrupa yakası şişli de ikamet ediyorum. ofisin hareketli ve gelişmeye açık bir yerde olmasına özen gösteriyorum ama ya fiyatlar çok pahalı yada köşeler zaten tutulmuş mevkii ve işmerkezi olarak nereleri önerebilirsiniz? Şimdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 09:12 FEZA CAN 337 Kişi okudu