bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değer
bey sorumu cevaplandırdığınız için teşeşür ederim değerli vaktinizi alıyorum ama bukonuyla ilgili birşey daha söylemek istiyorum. almak istediğim 2.ev şuan oturduğum evin üst katı duleç yani çalışlarda aynı binada oturduğum katın üstü. aynı binada 2 daire olmuş olacak.my europun geleceği bahçelievler çalışlardan daha iyi olabilirmi. biraz garip oldu sorum ama.şimdiden teşekkürler
