tebernus bey son bir bilgi daha eklemek istedim varyapin 23.kat

Soru

tebernus bey son bir bilgi daha eklemek istedim varyapin 23.kat 1+1 68 m2 olanın m2fiyati 7100 tl gibi faizlerle bu m2 fiyatları nasıl birde 21.kat bahceli 83 m2 1+1 faizlerle 600000 ye geliyor (bunun için çok zorlanicam gerek var mı sizce) yatırım amaçlı deluxia nin ise 1+1 ler 68 m2 285000 -340000 arasında 2+1 i ise 391000 491000 arası ne düşünüyorsunuz yatırım aracı olarak lutfen yardımcı olun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2011 | 22:31 selin Yılmaz 336 Kişi okudu

Doğru söylüyorsunuz. Tabelası çok kolay görünmüyor. Hemen

Soru

Doğru söylüyorsunuz. Tabelası çok kolay görünmüyor. Hemen Mesa_nurol'un yanındaki arsa, şantiye sahasına bakınca verdiğiniz büyüklüğede uyuyor gibi. Eston şehirden hemen önce. Kelebekler vadisinden ev aldım. Şantiyeye gidip gelirken devamlı önünden geçiyorum.HAtta Kuzey Bahçeşehir projesini beklerken orayı görünce merak edip incelemiştim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 13:12 Cenk Tekin 335 Kişi okudu

Merhaba,Sinpaş Aquacity 2010 projesinden ev almayı düşünüyo

Soru

Merhaba,Sinpaş Aquacity 2010 projesinden ev almayı düşünüyoruz. 2+1 97m2 ev 252.000 TL. Bu fiyatlar böyle bir proje için uygun mu? Evin teslim tarihi Mart 2012. Sizce bu fiyata alınan bir evin teslimat sonrasında prim yapma ihtimali nedir? Yani şimdi m2 fiyatı 2.509 TL iken teslimat sonrasında daha ne kadar artabilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 15:45 Fatma İnce 336 Kişi okudu

Selam Tebernüş Bey.. Seçim var diye metrobüsün çok hızlı

Soru

Selam Tebernüş Bey.. Seçim var diye metrobüsün çok hızlı şekilde başlayıp Haziranda Beylikdüzüne ulaşacağı söyleniyor. Bu konuda bir bilginiz var mı? Papatya Residence2'de 102m2 brüt, 66m2 net, güney cephe önü açık dairenin 2011 Aralıkta bittiği zamanlarda ne kadar etmesini beklersiniz(elbette tahmin imkansız diyeceksiniz, ancak bu gidiş doğrultusunda düşünerek yorumlayalım). Ben oturmak için Yeşilköy'de eski bir ev alıp, içini zevkime göre dekore etmek ve şık bir ev yaratmak istiyorum. Bu sayede hem Taksim'e işime çok geç gitmemiş olacağım hem de artık yaşamaktan sıkıldığım merkez yerine daha sakin ve temiz bir muhitte yaşayacağım. Ama gördüğüm kadarıyla Yeşilköy Ataköyle birlikte 1.ci derecede deprem bölgesi...Olası bir depremde buradaki evlerin değeri çok düşer mi? Açıkçası Bu bölgeden alacağım daire içibn planım yaşamak ama çok uzun süre değil.. 5 yıl kadar sonra satmayı düşünebilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2011 | 00:02 Aykut ANIL 336 Kişi okudu

merhaba efendim size sorum olaçak yanıtlama şansınız va

Soru

merhaba efendim size sorum olaçak yanıtlama şansınız varsa sevinirim . halkalıda yapılacak teme park projesi nezaman başlar ve bunu takip edecegimiz bir sitesi mevcutmu sizce nasılbi proje birde metro itasyonu olurmu içinde teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2011 | 10:32 mert inçe 336 Kişi okudu

Tebernüş bey Avrupa Konutları Ayazağa projesinin yapılacağ

Soru

Tebernüş bey Avrupa Konutları Ayazağa projesinin yapılacağı arazinin büyüklüğü ne kadar? Ağaoğlu\'Nun yapacağı Emlak GYO arazisi kadar büyük mü? Ne kadar büyük bir proje yapılacak buraya?Bu arazi şahıs mı yoksa askeriye\'den mi tahsis alındı?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 16:15 Tahir Günelli 336 Kişi okudu

merhabalar Yurt disindayim iki ay daha gelemiycem istanbulda ev

Soru

merhabalar Yurt disindayim iki ay daha gelemiycem istanbulda ev fiyatlari articak deniliyor birde makrom insaat insaata basladimi ve satislar devam ediyormu tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 22:18 cengiz aksu 336 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey.iyi niyetinize,senelerdir bu piyasalarda o

Soru

merhaba tebernüş bey.iyi niyetinize,senelerdir bu piyasalarda olmanıza istinaden size güveniyorum.fakat bağdat caddesi civarına çöküntü demeniz yanlış geliyor bana.1-deprem açısından ise süper kayalık bir yer 45 yaşın üstündeyim birçok apartman yapılırken ne kadar kayalık bir bölge olduğuna gözlerimle şahit oldum...doğal gaz geldiğinde boruları döşemek için kayalarda müteahhitlerin aletleri kırıldı...2-eğer trend açısından söylüyorsanız ev ofis olarak kullanmak isteyenlerin kiralık aramalarını mı sorarsınız yoksa eski ev toplayıcıları mı...çünkü hepsi bugün mesela kantarcı şaşkınbakkal civarı 300 bin e kapatacakları normal bir daireyi daha da küçük olsa yerine yeni apartman yapıldığında en az 800 bin 1 milyon tl arası satacaklarını biliyorlar...saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2011 | 01:56 orhan yurdanur 336 Kişi okudu

merhabalar marmara royal residence dan 120bin 55m2 firmanın deyi

Soru

merhabalar marmara royal residence dan 120bin 55m2 firmanın deyişiyle kira garantili ciddi olarak almayı düşünüyoum marmara ünv. hastanesine çok yakın konumda sizce uygun bir yatrım olurmu kira çarpanı firmaya göre 120 firmayla ilgili bilginic varmı teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 16:53 serkan akçay 335 Kişi okudu

Merhaba,Esenyurt Agena park ve Esenkent Park City incelediğimde

Soru

Merhaba,Esenyurt Agena park ve Esenkent Park City incelediğimde sundukları hizmetlere ve yapı kalitesine göre m2 fiyatları uygun gözüküyor. Ben bursadan taşınacağımdan dolayı hangi semti önerirsiniz? Ayrıca 5 yıl sonra hangisi daha fazla prim yapar? Şimdiden teşekürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 21:03 EMİNE KOBAKÇI 336 Kişi okudu