Merhaba, yatırım için residence tipi mi yoksa normal daire mi

Soru

Merhaba, yatırım için residence tipi mi yoksa normal daire mi iyidir? 1+0 daireden yatırım olur mu? 1+1, 2+1 öneriniz hangisi olur? Bir de Babil Kuleleri, Osmanlı İnşaat gibi firmaların yeni projeleri de olacakmış, bunlar beklenilebilir mi?Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 11:42 Zekeriya Harman 335 Kişi okudu

tekrar merhabalar hocam.acaba avruba yakasında bize tavsıye ede

Soru

tekrar merhabalar hocam.acaba avruba yakasında bize tavsıye edeceğiniz ileri dönük yatırımlık home ofisler varmı.varsa hangısınler yanı nereden alırsak daha karlı olur bize yardımcı olursanız cok seviniriz hocam. şimdıden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2011 | 23:18 aziz akça 336 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey ben başakşehirde 1 artı 1 yada 2 artı

Soru

merhaba tebernüş bey ben başakşehirde 1 artı 1 yada 2 artı 1 kiralık ev arıyorum şu anda istabulda olmadıgım için yerinde inceleme yapamıyorum internetten inceleme yapıyorum kayabaşı toki evleri uygun fiyatta sizce doğru bir tercih olurmu ulaşım acısından olabilir her şey olabilir ) siz tavsiye edermisiniz yorumunuzu bekliyorum teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 04:29 serhat arslan 336 Kişi okudu

Günaydınlar, Sizinle daha önce Elite City ile ilgili temasa ge

Soru

Günaydınlar, Sizinle daha önce Elite City ile ilgili temasa geçmiştim. Haftasonu araştırmalarıma devam ettim. Güneşli konutlar projesinde bahce katı ve söylenene göre 40m2 bahçe kullanımı olan 153 m2. 3+1 bir daire alternatif olarak karşıma çıktı. m2 fiyatı 2.355 TL. Sizce yatırım için uygun bir seçenek mi , Elite city ve Avrupa konutları-3 ile kıyaslama yaparsak ? Yatırım için düşünüyorum ama önce 1-2 sene kendim de oturabilirim.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2011 | 09:36 ali gursoy 335 Kişi okudu

Merhaba,Çatalca Erguvan kentil fiyatalrı 125 metere kare brüt

Soru

Merhaba,Çatalca Erguvan kentil fiyatalrı 125 metere kare brüt 180 bin 2013 bitirmeyi palanlıyorlar,ben aslında şunu merak ediyorum şimdi alamakla 2sene sonra almanın avantajları ve dez avantajları neler olabilir,yeride çatalcadan yüksek bir yerde hiç kapanmayacak bir manzarası oldugu için beni cezbediyor...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2011 | 16:38 Ahmet Yarar 335 Kişi okudu

Tebernuş Bey Merhabaİnnovia ile ilgili çok şey okudumda traji

Soru

Tebernuş Bey Merhabaİnnovia ile ilgili çok şey okudumda trajikomik bir konuyu sizinle paylaşmak istedim.İnnovia ile yapılan sözleşmelerde yeşil inşaat çok ilginç maddeler koymuş,mesela 6 ay teslim geciktiği zaman aylık %05 tazminat öderim diyor ama bir not düşmüş spk experinin emsal değerini gecemez diye,ayırac cok cok ilginç bir madde var, inşaatları teslim tarihinden itibaren 12 ay içinde teslim edemezse alıcıya sözleşmeyi fesih hakkı veriyor ama tabi küçük bir ayrıntı var,alıcı parasını faiszis olarak aluyor oda ne zaman alırsa)) özetle yeşil inşaat bir çivi çakmadan 3 yılı bitirir ve 12 ay daha teslim etmezse ,yeşil inşaata 4 yıl vadeli kredi açmış oluyprsunuz 0 faizle.Bir ilginç madde daha var,innovianın itibarını sarsacak davranışlarda bulunmak diye bir torba madde eklenmiş.Bu durumda innovia sözleşmeyi fesih ediyor ve paranızı bu defa 1 yıl sonra faizsiz olarak iade ediyor.Yani burada okuduklarım gibi birileri evlerini alamayıp orayaburaya yazı yazarlarsa aba altından sopa gösteriyorlar))Zannediyorum geçmiş tecrübelerden ders alınarak yapılmış bir sözleşme bu tebernuş bey)) Benim merak ettiğim bunlar borsada işlem gören halka açık şirket spk bunlara nasıl bakıyor,ne tür denetim yapıyor,teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2011 | 15:53 erdal erkan 336 Kişi okudu

Hocam selam..bizler size soru sorarken samimiyetinize guvendigimi

Soru

Hocam selam..bizler size soru sorarken samimiyetinize guvendigimiz icin herseyi acikca soylemekten cekinmiyoruz..tabir-i caizse icimizde kalan herseyi anlatiyoruz.ben sahsen soyle bir yazdiklarimi okudum da valla hocam kac evim oldugunu hangisini taksitle hangisini senetle aldigima kadar herseyi yazmisiz ) kimisini iyi faiyattan almisiz kimisini primli almisiz vs..ben son zamanlarda sizi takip edenlerin artik daha acik olarak ne istedigini belirttigini farkettim.peki hocam bir ornek ben size tuzla aydinlida studyo dairem oldugunu ve mytowerlandden yeni bir ev aldigimi bu yuzdende studyoyu aldigim fiyattan satacagimi soyledim.sonra sirketten arayip bekleyin evinizin degeri daha yuksek,insaat tamamlansin biz satalim diyorlar.peki neden icimizden birisi bu firsati degerlendirme sansi bulmasin?illa emlakcilarami gidelim?sonucta burda sizin gibi bir profosyonel varken ben uzulerek ucuza vermek zorunda oldugum bir konutu burdan bir arkadasin almasina cok sevinirim acikcasi.bilmem anlatabildimmi hocam.sonucta bu platformda hersey sizin kontrolunuzde.bir dusunun hocam belki simdi erken ama ilerde olabilir

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 19:32 yalin aksay 336 Kişi okudu

Selam.. Bizde aracılık işleri yapmıyoruz. Şuan kendi markam

Soru

Selam.. Bizde aracılık işleri yapmıyoruz. Şuan kendi markamız ile İstanbuldaki butik apart ve residencelarımız (www.thomasaygroup.com) ile birlikte İzmir Foça'da bir butik otelimiz ve Gaziantep Fuar Merkezinde bir deluxe residence otelimiz var (wwww.thomasayresidence.com) . Bu insanlar ayda kazanabileceklerinin en az 2 katını bizim sayemizde kazanıyorlar ve bizim markamız adı altında mülklerini daha hızlı değerlendirmiş oluyorlar. Yazan şahıs bir yatırım alternatifi aradığını açıkça belli ettiği için yazı gönderdim. Yoksa bizim şu saatten sonra Allah'a şükür yatırım talebine ihtiyacımız yok, markamızı heryerde kullandırtmıyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 13:41 Aykut ANIL 335 Kişi okudu

Tebernüş Beyİstanbul Lounge 2 \'de ,Kuzey cephe 3+1 bahçe kul

Soru

Tebernüş Beyİstanbul Lounge 2 'de ,Kuzey cephe 3+1 bahçe kullanımlı bahçe katı önünde süs havuzu var ,179 m2 ( 29 m2 bahçe teras dahil ) 2.280 TL m2 fiyatı.Sizin yorumunuz nasıl ? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 14:26 ali gursoy 336 Kişi okudu

Tebernüş Bey, sizin fikirlerinizden de yararlanarak Narcity\'de

Soru

Tebernüş Bey, sizin fikirlerinizden de yararlanarak Narcity'de evimizi aldık, taşındık, 3 aydır da oturuyoruz. Gerçekten her geçen gün ne kadar doğru bir karar verdiğimizi anlıyoruz. Bu anlamda size teşekkür etmek istiyorum. Başıbüyük'deki yangın hepimizi çok üzdü. Güçlü Haklı Bey'in önerisini görünce yazmak istedim. Eğer ağaç dikme ile ilgili bir kampanya olursa ben de katılmak etmek isterim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2011 | 10:26 Mehmet Özel 336 Kişi okudu