merhabalar Yurt disindayim iki ay daha gelemiycem istanbulda ev

Soru

merhabalar Yurt disindayim iki ay daha gelemiycem istanbulda ev fiyatlari articak deniliyor birde makrom insaat insaata basladimi ve satislar devam ediyormu tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 22:18 cengiz aksu 336 Kişi okudu

Tebernüş bey merhab Ukra inşaatın yapmış olduğu Haneplus p

Soru

Tebernüş bey merhab Ukra inşaatın yapmış olduğu Haneplus projesinde sorun olduğu İnşaat arsasısın üzerinde ipotek olduğu için inşaatı yapamadığını söylüyorlar doğrumudur acaba Ben projede daire almak istiyorum tavsiye etmiyorlar inşaat bir yılda yapa bilmişler diyorlar aydınlatırsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 20:11 mehmet ÖNDER 335 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey.iyi niyetinize,senelerdir bu piyasalarda o

Soru

merhaba tebernüş bey.iyi niyetinize,senelerdir bu piyasalarda olmanıza istinaden size güveniyorum.fakat bağdat caddesi civarına çöküntü demeniz yanlış geliyor bana.1-deprem açısından ise süper kayalık bir yer 45 yaşın üstündeyim birçok apartman yapılırken ne kadar kayalık bir bölge olduğuna gözlerimle şahit oldum...doğal gaz geldiğinde boruları döşemek için kayalarda müteahhitlerin aletleri kırıldı...2-eğer trend açısından söylüyorsanız ev ofis olarak kullanmak isteyenlerin kiralık aramalarını mı sorarsınız yoksa eski ev toplayıcıları mı...çünkü hepsi bugün mesela kantarcı şaşkınbakkal civarı 300 bin e kapatacakları normal bir daireyi daha da küçük olsa yerine yeni apartman yapıldığında en az 800 bin 1 milyon tl arası satacaklarını biliyorlar...saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2011 | 01:56 orhan yurdanur 336 Kişi okudu

merhabalar marmara royal residence dan 120bin 55m2 firmanın deyi

Soru

merhabalar marmara royal residence dan 120bin 55m2 firmanın deyişiyle kira garantili ciddi olarak almayı düşünüyoum marmara ünv. hastanesine çok yakın konumda sizce uygun bir yatrım olurmu kira çarpanı firmaya göre 120 firmayla ilgili bilginic varmı teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 16:53 serkan akçay 335 Kişi okudu

Merhaba,Esenyurt Agena park ve Esenkent Park City incelediğimde

Soru

Merhaba,Esenyurt Agena park ve Esenkent Park City incelediğimde sundukları hizmetlere ve yapı kalitesine göre m2 fiyatları uygun gözüküyor. Ben bursadan taşınacağımdan dolayı hangi semti önerirsiniz? Ayrıca 5 yıl sonra hangisi daha fazla prim yapar? Şimdiden teşekürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 21:03 EMİNE KOBAKÇI 336 Kişi okudu

merhaba, ben bir ıspartakulede mülk sahibi olarak buranın bizi

Soru

merhaba, ben bir ıspartakulede mülk sahibi olarak buranın bizimevler mahallesi olarak adlandırılmasını istemiyorum, acilen buraya modern çağdaş yatırımcılar bekliyorum, tokiye de gerekli tepkimi ilettim, yeter artık !!!!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2011 | 12:35 Irfan Atınc 336 Kişi okudu

mrb Tebernüş bey,bizim dedemizden 105 dönüm bir tarlamız var

Soru

mrb Tebernüş bey,bizim dedemizden 105 dönüm bir tarlamız var dedemin çocukları 4 kardeş fakat babam öldü ve biz dört kardeşe hisse düştü ama 3amcam ve 3 kardeşim noter kanalıyla yerin kendilerine düşen hisselerini sattılar ben satmak istemiyorum fakat alan kişi beni arayıp burayı böldürüp tapularını alacağını söylüyor yeri böldürüp tapu alabilirmi yer tarım arazisi benim ne yapmam gerekiyor ben hissemi o paraya satmak istemiyorum beni aydınlatırsanız çok sevinirim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 00:02 niyazi şen 335 Kişi okudu

Tebernüş Bey, 330.000 TL civarında bir bütçeyle site içind

Soru

Tebernüş Bey, 330.000 TL civarında bir bütçeyle site içinde 140 m2 3+1 bir ev düşünüyoruz. Meyansera Evleri'ne niyetlendik ancak projeyle ilgili karışık yorumlar duyuyorum. Sizin fikriniz nedir? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 21:49 cem isik 336 Kişi okudu

mrb tebernuş bey ben avcılar tahtakale mah.5 katlı bir bina a

Soru

mrb tebernuş bey ben avcılar tahtakale mah.5 katlı bir bina aldım ama malesef imar olmadığı için şu anda yeni projelerin geleceği konuşuldukca sıkıntı duyuyorum sizce eğer böyle bir durum olursa binalarımız yıkılacak olursa bizim durumumuz ne olur şimdiden teş.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 19:27 bekir dogal 336 Kişi okudu