Tebernüş bey selamlar, Halkalı\'da Küçükçekmece gölü civ

Soru

Tebernüş bey selamlar, Halkalı'da Küçükçekmece gölü civarının turizm alanı ilan edileceğini, belediyenin kongre merkezi inşa edeceğini ve 5 yıldızlı oteller yapılacağını son bir senedir yazıyorsunuz. Acaba kongre merkezi ve otellerin yeri tam olarak belli mi? Yeni yapılan Halkalı Devlet Hastanesi'nin açılış tarihi belli mi? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2010 | 11:24 Rana ORHAN 335 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey bi konuda sizden fikir alış verişi y

Soru

Merhabalar Tebernüş bey bi konuda sizden fikir alış verişi yapmak istiyorum, Küçükyalı Atatürk Caddesi civarında 60m2 kullanım alanına sahip 2+1(amerikan mutfak)giriş kat yatırım amaçlı daire satın almak istiyorum iki ay sonra teslim edilmek üzere tabuları hazır 110.000Tl konuşma yaptık sizce uygunmudur kısa sürede getirisi olabilir mii tşkk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2010 | 10:56 zeynep akalın 336 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba...Sizin aracılığınız ile Esenyurt bö

Soru

Tebernüş Bey merhaba...Sizin aracılığınız ile Esenyurt bölgesinden konut alıp , bu meşhur inşaat durdurma olayı ile ilgili bilgi vereyim...Biraz önce bir Nazım Hikmet Bulvarı ve çevresinden geçtim.. Bu bölgede ne kadar inşaat varsa hepsinde çalışmalar devam ediyordu... Bugün bir ilk yaşadım.. Çin malı Uğur Dündar taklidi yaparak hem Fi yapı esenyurt ofisine hemde Fi tower beylik düzü ofisine uğrayıp satış temsilcilerine sordum konuyu sordum.. bakalım yine birinin dediği diğerini tutmayacak mı diye bekledim resmen.. hepsinin dediği inşaat ruhsatı alınmış ve devam eden projelerin bu karardan etkilenmediği , yeni alınacak ruhsatlar için problem olacağıydı... Bu zamana kadar ilk defa iki farklı Fi yapı çalışanından aynı konu hakkında aynı cevabı almayı başardım... ) Ama biliyoruz ki bozuk saat bile günde iki defa doğru yu gösteriyor.... )Saygılar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 13:40 Gökmen Karaca 336 Kişi okudu

Çerkezköy pınarçada 1800 m2 müstakil tapulu bir tarla var ka

Soru

Çerkezköy pınarçada 1800 m2 müstakil tapulu bir tarla var kadastrol yol öndeki parselden geçiyor.20000 tl isteniyor.Yatırım açısından alınabilir mi?Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 13:49 gökhan erdoğan 335 Kişi okudu

iyi Günler Tebernüş abi, Ben fikirtepe de emlakçıyım. Bizim

Soru

iyi Günler Tebernüş abi, Ben fikirtepe de emlakçıyım. Bizim kentsel dönüşüm için gelişmeler nelerdir ve ne düşünüyorsun uzun vadeli burda olmak istiyorum insanları yalnış yönlerdirirsek burdaki halk adamı topa koyar valla. görüşlerini ve gelişmeleri ve neler olabileceğini?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 19:29 murat kasabalı 336 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, İzmir Bostanlıda içi tadilatlı bir ev

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, İzmir Bostanlıda içi tadilatlı bir evim var, giriş kat olduğu için satıp, birazda kreid çekerek, yine Bostanlıda tadilatlı üst kat bir daire almak istiyorum. Evimin rayici şuan 130bin civarı.. Almak istediğim evler 200-220bin civarında.. Ben alım-satım dahil 70bin tl kredi çekebiliyorum. Sizce almak istediğim ev sahipleriyle ne şekilde pazarlık etmeliyim? Nasıl fiyatı düşürürüm? Şöyle 130 a satıp, 180 e istediğim gibi bir ev bulsam süper olacak. Şansım var mı? Yardım edin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 21:40 Serpil Hanım 336 Kişi okudu

İy günler,TMSF de eston reşitpaşa evlerinde 95 m2 112000 tl 1

Soru

İy günler,TMSF de eston reşitpaşa evlerinde 95 m2 112000 tl 135m2 180 000 tl ye şu an alınabiliyor(deniz beye)size sorum aynı noktada estonun ucuz bahçeli ev projesi ne zaman satışa çıkacak, bilginiz var mı?Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 14:00 ahmet şahin 336 Kişi okudu

Enver Bey sizinle gayrimenkul yatırımı konusunda tamamen zıt

Soru

Enver Bey sizinle gayrimenkul yatırımı konusunda tamamen zıt fikirlere sahibim, kader böyleymiş.. öncelikle malesef gene yanlış anladığınız yeri toparlayayım, ben size; siz a dediniz o yüzden siz x siniz demedim.. ben size siz x iseniz a, y iseniz b, z iseniz c denmiş dedim.. (p ise q) ve (q ise p) bileşik önermeleri eş değildir. Bu bilginin ait olduğu yere 'mantık' diyoruz.. Neyse ben kendimden emin olmakla birlikte bugün ağaoğlu ıspartakuleyi aradım, satış için 20 küsur konut kaldı dediler, yani yüzde 95 i bitmiş.. sonra gene sizin için avrupa konutlarını da aradım.. benim için önemli kısmına geleyim iki projenin de şu an satışta olan dairelerinin fiyatını, ilk günkü satış fiyatlarına böldüm.. çıkan sonucu 100 ile çarptım.. burdan çıkan sonuçtan da 100 çıkardım.. karşıma yuvarlak hesap ağaoğlu için 40, avrupa için 10 sayısı çıktı.. yani ilk fiyatlarına göre yaptıkları primin yüzde payı.. satış oranları ve prim oranları tabi ki doğru orantılı çıktı. Çünkü o kadar parayı bir yere gömen insanlar da mutlaka benim gibi hesap yapıyordur. Benim için 3 5 ayın hesabını yapmak bu platforma ne katardan ziyade, bana ne katar o daha önemli. Buradaki insanlar Tebernüş Bey'e birşey katmaktan çok, Tebernüş Bey onlara ne katar onun derdinde. Bana derken, burada müşterialıcı sıfatıyla yazan herkes için de öyledir bu. Haa uzun vadeli derseniz, ileride Tebernüş Bey'in aklındakileri birisi uygular da ıspartakuleye canlılık gelir de daire fiyatları metrekarede 4000 i bulursa, burada sizin priminiz yüzde 100 olur, benimki yüzde 150 olur ki bu bana gördüğünüz üzere kısa vadede olduğu gibi uzun vadede de sizden çok şey katar. Şimdi olayın firmayla alakalı olmadığını göstermek için ters birer örnek vereceğim. Aynı matematiksel işlemleri avrupa konutları TEM için ve ağaoğlu 212 için yaptığımızda da, aynı döneme ve muhite ve konsepte denk gelmeseler de burada TEM projesinin çok daha cazip ve benim tarafımdan kaçırılmış olduğunu kabul etmeliyim. Bu 'kaçırmak' ,'cazip', 'fırsat', 'prim vaadi' vs söylemlerinin hepsinin altında yatan ilk unsur ilk çıkış fiyatıdır. Bu bağlamda her mesajımda fikrimi belirtmekten sakınmayacağım ki; soyak aparts (ilk fiyatlarıyla) yatırım açısından düşünelecek bölgedeki projeler arasındaki son sıradadır, avrupa konutları atakent3 ise gene bölge projeleri içinde sadece ilk çıkış fiyatları için tercih edilebilecek, yatırım için asla değil (önceki sitelerinden hazır kiracılı daha ucuza konut varken hele) ama oturum için, o da ilk fiyatlardan alanlara hitap eden bir projedir. En yukarıda verdiğim hesaplarla ayazmayı ne satış oranında, ne de prim oranında yakalaması mümkün değildir. Bunu ön görmek için akıllı olmaya gerek bile yok, satışlar başlar, kalabalık gider, bir kısmı döner ama ilk etap satılır, yüzde 20 zam yesin satışlar durma noktasına gelir. Bu konuda iddialı bile değilim, çünkü en başta dediğim gibi mantık yeterli. Önümüzdeki süreçte bu mesajları zevkle hatırlatırız.. Not Yazdıklarım platforma katkı amacı taşımamaktadır. Firmalara eşit mesafede bakan, her projeyi kendi çapında ve ederinde değerlendiren bir 'yatırımcı' denemesidir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 03:39 Kerem Şeras 336 Kişi okudu

İyİ ÇALIŞMALARıkı sorum olucak1) e-5 ten toriumu geçip har

Soru

İyİ ÇALIŞMALARıkı sorum olucak1) e-5 ten toriumu geçip haramidere tem bahçeşehir sapağında donuldugunde sagda petrolofısı ve onundekı yol calısmasının tam olarak amacı nedir benzıcının onunden yol gecırmekmı yoksa regnum solarkent sıtelere baglantı yolu yapmakmamıdır yanı yeni bir kavsak yapılacakmıdır ? kıraç kavşağından once 2) regnum ve crown tower onunde yol calısması yapılmakta olup bu yolun beledıye tarafından mı yoksa carrefour tarafından mı yapıldıgı cunkı yol e-5 e baglanmak yerıne carrefoura sapmaktadır bu ıkı konu hakkında kı bılgılerınızı paylasmanız dılegıyle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 23:33 omer ozaka 335 Kişi okudu