tebernüş bey iyi akşamlar.havaalanı konusu ne oldu kuzeyemi k
tebernüş bey iyi akşamlar.havaalanı konusu ne oldu kuzeyemi kaydı yeni şehire yakın bir yer ise karadeniz kıyılarına yapılacak galiba.yani halen silivri cazibesini koruyor mu yoksa arnavutköy ve çatalca mı daha avantajlı gelişim açısından.benim çatalca ve arnavutköyde ufak yatırımlarım var silvriyide düşünüyordum ama çılgın proje yüzünden el sıktığım yere 25 bin tl zam yapınca vazgeçtim.yani kuzeye mi dönelim.ne dersiniz saygılar...
