merhabalar.bugün istanbul vizyon park satış ofisine gittim. in
merhabalar.bugün istanbul vizyon park satış ofisine gittim. internet sitesini de kontrol edip gitmiştim. ben anlamıyorum ellerinde kalanlarla ilgili niye sitelerine bilgi eklemiyorlar. gerçi size verdikleri bilgilerde de 34 m2 ofislerden bahsediliyor. ben söyleyeyeyim doğru söylüyorlarsa ellelinde büyük m2 li ofisler kalmış. küçük yokmuş.önce firma internetteki vizyonunu düzeltsin bence. doğru bilgiyi paylaşabilmek bu kadar zormu.
