merhabalar.bugün istanbul vizyon park satış ofisine gittim. in

Soru

merhabalar.bugün istanbul vizyon park satış ofisine gittim. internet sitesini de kontrol edip gitmiştim. ben anlamıyorum ellerinde kalanlarla ilgili niye sitelerine bilgi eklemiyorlar. gerçi size verdikleri bilgilerde de 34 m2 ofislerden bahsediliyor. ben söyleyeyeyim doğru söylüyorlarsa ellelinde büyük m2 li ofisler kalmış. küçük yokmuş.önce firma internetteki vizyonunu düzeltsin bence. doğru bilgiyi paylaşabilmek bu kadar zormu.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 15:55 hilal bayram 333 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey cevabi yazınızı aldım çok teşekkür

Soru

Sayın Tebernüş Bey cevabi yazınızı aldım çok teşekkür ederim. bazı bilgileri tekrar sizinle paylaşmak istiyorum.Burasını ben 1994 senesinde aldım 2002 senesinde ev yaptırdım.2004 senesine kadar yazları gidip geliyordum. sağlık sorunlarından dolayı fazla ilgilenemiyorum.satıp istanbul içerisinde kiacılı bir yer almayı düşünüyorum. yoksa maddi yonden bi sıkıntım şu anda yok. gelecek vadediyorsa satmayı düşünmüyorum. şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2011 | 14:15 Turgut Dinçer 334 Kişi okudu

Merhaba sayın Tebernüş bey, ben B.Paşada kirada ikamet edip b

Soru

Merhaba sayın Tebernüş bey, ben B.Paşada kirada ikamet edip burada da çalışan bir esnafım, toki kayabaşı konutlarından 3+1 konutlarından çıktı, ben başvuruda 38,681.- peşinat 120 ay vade 967,03.- ödeme düşünmüştüm, memur katsayı artışını hiç hesaba katmadım, sizin yorumları okuyunca %4 den ikidefa arttığını düşününce her yıl önemli oranda artacak daire 250 binlirayı bulacak, B.Paşadan geliş gidişte var hergün 40 km, sizce ben bekleyip biraz peşinat yapıp banka kredisi ile buradan mı ev almalıyım? veya bu evi kabul edip taksitlere başlayıp evi teslim alınca kiraya verip bir şekilde ödemeye (Allah'ın izni ile) çalışıp ilerde de iyi para ederse satıp o para ile ev almaya mı kalkayım (nasipse tabi). Tabi birde ben hep böyle bir sitede yaşamayı hayal etmiştim oda var. Ama yol çok uzun nereden baksam aylık 300 veya 400 TL yola gider burada kiram demek bu para )Sizce ne yapmam gerekir? Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2011 | 15:49 Mustafa Elmalı 334 Kişi okudu

iyi çalışmalar Tebernüş Bey,sitenizden fiyapı esenşehir pr

Soru

iyi çalışmalar Tebernüş Bey,sitenizden fiyapı esenşehir projesinden 93 dairenin 70 bin tl den başlayan fiyatlarla icradan satışa çıktığını okumuştuk.Bu 93 dairenin bir bölümü 15 ocaktan itibaren icradan satılmış,kalan bölümü ise bugün icradan satılacaklar.Fiyapının merkez ofisi de dahil olmak üzere birçok kapıyı çalmama rağmen,satılan dairelerin hangi fiyatlardan satıldığı bilgisini bir türlü edinemedim.Siz veya bu platformu takip eden arkadaşlardan bu konuda bilgi edinme imkanı olan olursa,bizi de aydınlatırsa çok seviniriz.Tüm emek ve paylaşımlarınız için şimdiden çok teşekkürler ediyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 03:26 bilgehan başar 334 Kişi okudu

Sn.Mustafa Bağcı sorusuna cevaben ... Nishadalar\'da bulunan 3+

Soru

Sn.Mustafa Bağcı sorusuna cevaben ... Nishadalar'da bulunan 3+1B - 3+1A - 4+1 tip dairelerin kapalı mutfaklarının kapıları vardır.2+1A - 2+1B tipi dairelerin mutfaklarının mimarı tasarımları farklıdır. Dairelerin satışa açıldığı günden bu yana iç tasarımlarında herhangi bir değişiklik yapılmamış olup, mutfak alanları da satış ofisimizde bulunan kat maketlerinde, ve kataloglarımızda ilan edildiği şekilde imalatı gerçekleştirilmiş, ilgili dairelere ait örnek daireler yapılmıştır. İmalatı yerinde görülebilir. saygılarımlaMurat Keskiner - NISH ADALAR -Satış Müdürü - [email protected]

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 13:07 Murat Keskiner 333 Kişi okudu

Mrb tebernüş bey, zekeriyaköy hakkında sizden bilgi almak ist

Soru

Mrb tebernüş bey, zekeriyaköy hakkında sizden bilgi almak istiyordum bildiğim kadarıyla eczacıbasının orda buyuk bir projesi var bölge sizce nasıl bir konumda? sienizde de haberi cıkmıstı sultan korusuna baktım sizce o proje bana kazandırır mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2011 | 11:40 Mert karaduman 334 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Konut projelerinde, ödediğimiz fiyat iç

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Konut projelerinde, ödediğimiz fiyat içerisinde tapu masrafları yok mu? neden ayrıca tapu masrafı %50 alana, %50 satana diyerek ayrıca masraf çıkarıyorlar. Bizimevler3\'den daire alacağım fakat sırf bu yüzden vazgeçme aşamasındayım fiyatta ne anlaştıysak odur. 280.000 TL ayrıca 5.000 TL de tapu masrafı istiyorlar bu doğru bir yaklaşımmıdır. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2011 | 13:34 Efe Öztürk 333 Kişi okudu

Merhaba büyükçekmecede hangi bölgelerden arsa almayı önerir

Soru

Merhaba büyükçekmecede hangi bölgelerden arsa almayı önerirsiniz eskice dolaylarında uygun fiyatlı arsalar var,arsa alıp 5-10 sene beklemek istiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2011 | 19:30 Semih Tigli 333 Kişi okudu

merhaba, ukracityden 15 ay vade ile şimdi alacağım 1+1 daireni

Soru

merhaba, ukracityden 15 ay vade ile şimdi alacağım 1+1 dairenin tahmininizce 15 ay sonraki değeri ne olur ? ayrıca 1+1lerin en ucuzunu mu yoksa en pahalısını mı almamı önerirsiniz ? saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2011 | 09:01 ünal topuz 333 Kişi okudu

Tebernüş Bey; iyi akşamlar! bikaç hafta önce ilgincime giden

Soru

Tebernüş Bey; iyi akşamlar! bikaç hafta önce ilgincime giden bir olay yaşadım..bir okuyucunuzun evviva'da 105 m2 102 bine anlaştığını okumuştum..bu fiyat sitede yazan liste fiyatlarından daha uygundu. pazarlık söz konusu olarak düşündüm fiyat makul geldi ve satış ofisini aradım.. telefonda bana internetteki liste fiyatlarını söyledi satış danışmanı.. bir paylaşım platformunda gördüğüm fiyattan bahsettim satış danışmanının haberi yoktu olamaz diye iddia edince tebernüş beyin sayfasında diyiverdim -sizi kesin tanırmış gibi düşünmüş olmalıyım- nihayetinde satış danışmanının sizden haberi yoktu internetten tarif ettim ve bahsini ettiğim okuyucunuzun yazdığı mesajı okuttum.. sanırım ben bilgi alıp sizi haberdar edeyim gibi bi tavır bekledim bilemiyorum satış danışmanları genelde böyle davranıyo tabi ki telefondaki bayan sizi tanımak zorunda değil ama ben peki neyse diyip kapatmak zorunda kaldım.. googlea evviva yazınca beşinci sırada emlakkulisinin linkleri çıkıyor.. sanırım dumankayanın esenkent projesini beklemeye devam etmeliyim.. daha önce burda yazdığım bir mesajdan sonra satış danışmanı beni aramıştı..insan haliyle etkileniyor.. bu platform satış ofislerine eksiklerini kapatmaları için fayda sağlar diye düşünüyor ve bu fırsattan faydalanmalarını umuyorum.. tekrar iyi akşamlar ve iyi çalışmalar diliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2011 | 19:18 burçak bahar 333 Kişi okudu