Tebernüş bey, 3 te 1 i kredi ile olmak üzere bir gayrimenkul s

Soru

Tebernüş bey, 3 te 1 i kredi ile olmak üzere bir gayrimenkul satın aldık.İşlemin başında evin bedelinin tamamını ödedik. Site 76 haneden oluşan bir villa site ve evlerin kabası bitti. Çatıları kapandı. ortak alanlar hafriyat halinde havuz tenis kortu vs. tamamlanmadı.Ancak müteahhit site ile hala ilgileniyor gibi dursa da teslim tarihi 2 yıl gecikmiş durumda. Ve daha fazla müteahhitten birşey beklememk gerektiğini anlmış bulunuyoruz. Yaklaşık 20 kişi bir bankadan ve 2 kişi de başka bir bankadan mortgage kullanmış durumdayız. Bu durumda bankaların sitenin bitirilmesi ile ilgili yükümlülüğü nedir? teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2010 | 13:49 nesrin özdemir 332 Kişi okudu

yok be üstad sinekten yag cikarmak cabamiz ... :)) maas bordros

Soru

yok be üstad sinekten yag cikarmak cabamiz ... )) maas bordrosu ile calisan zengin var mi hic ? rahmetli babam öyle derdi .. maas bordrosu ile calistigin sürece kendi yaginda kavrulursun, zengin olamazsin derdi ... bizde öyle aklimiz sira yatirim yapiyoruz iste.. coluk cocuk icin... esim icin... gelecek icin ... iste böyle ... ama cevabin beni tatmin etmedi.. ne yapsak ki ? Özka mi, Agaoglu mu ? )) cok selam sevgi kolay gelsin sana

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2010 | 16:04 Hasan Yayci 331 Kişi okudu

Tebernüş bey, aşağıya link ekliyorum oradan resimlere bakara

Soru

Tebernüş bey, aşağıya link ekliyorum oradan resimlere bakarak fi tower projesinde kulelerden ve güneydoğu sitedışı cephe alarak iyi mi yaptım kötü yaptım yorumlarsanız çok sevinirim.Çünkü hala dairemi başka bir daireyle değiştirme şansım var, yarına kadar.-Bu sitenin ve dairemin yoldan görünüşü.Kırmızıyla çizdiğim yer benim dairem.httpimg843.imageshack.usi33473888.jpg-Bu da uydudan görüntüsü.֖nü açık mı diye sormuştunuz,şimdilik açık alan var.Sitenin kot seviyesinden aşağıda.Alan genişliğine bakarak yüksek bina yapılabilir mi yorum yapabilir misiniz?httpimg691.imageshack.usifi2dg.jpg-Bu da proje resmi.Diğer değişim yapabileceğim daireyle kıyasalamak için.httpimg834.imageshack.usifi3e.jpgNormal dairenin tek dez avantajı fransız balkon ve balkonunun olmaması.Bu da 11. katta olmasından dolayı sıkıcı ve ışıksız olur diye düşündüm.Fakat prim açısından daha iyi olabilir mi sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2010 | 14:17 Ahmet Karabay 332 Kişi okudu

merhaba, mahmut kırgız\'ın sorusundan hareketle avrupa konutla

Soru

merhaba, mahmut kırgız'ın sorusundan hareketle avrupa konutları ıspartakule 1 ve 2 için 2-3 yıllık periyottaki prim beklentiniz nedir tebernüş bey, biliyorum zor bir soru ama genel bir tahmin de yatırım kararlarında bizim için bir ışık tutacaktır..teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2010 | 16:52 erdinç bolkanat 332 Kişi okudu

merhaba,fi yapı mali olarak zor durumda imiş 1.5 trilyon banka

Soru

merhaba,fi yapı mali olarak zor durumda imiş 1.5 trilyon banka borcu nedeniyle icra takibi başlamış doğrumudur. fi side başlaması gerekiyordu henüz başlamadı nedeni bumudur. tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2010 | 23:28 Turhan Çelik 332 Kişi okudu

Tebernüş bey, Galatasaray\'ın riva projesinden hiç ses çıkm

Soru

Tebernüş bey, Galatasaray'ın riva projesinden hiç ses çıkmıyor. İlgilenen firma yok mu acaba? Şartname alan firmaları yazacağınızı belirtiştiniz. Çok fazla da süre kalmadı. 5 Ekim'de tarih bitiyor galiba.İlginin nasıl olduğu konusunda bilgi verebilirmisiniz?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2010 | 09:12 Tahir Gün 332 Kişi okudu

Sayın Tebernuş Kİreçci;SURİYE-TÜRKİYE ARASINDAKİ EMLAK SO

Soru

Sayın Tebernuş Kİreçci;SURİYE-TÜRKİYE ARASINDAKİ EMLAK SORUNU,Ne yazık ki on yılları aşan bir sağırlar diyaloğudur.Hafız Esat dönemi Baas ploitikaları ile, iki kere el konulan Türk Tarafı'nın arazi ve gayrimenkullerine karşın, Türk Tarafı'da Suriye'lilerin Türkiye'de bulunan çok önemli arazi ve gayrimenkullerine el koymuşlardır.Bundan sonraki çözümsüzlük denklemi ise, karşılıklı restleşmelerle bu günlere geldi.Türkiye Tarafı'nın Milli Emlak'ın uhdesinde olan gayrimenkul sermaye iradı nereden gelip nereye gidiyor hesabını sorabilen yoktur.Kapalıçarşı'da 200 dükkanında aralarında olduğu rivayet edilen zengin gayrinemkuller kullanım hakkı kimlere nasıl pazarlanıyor, geliri ne oluyor ve gerçek hak sahipleri olan bizlere niçin bir kere bile kullanım hakkı önerilmiyor ve gelirinden pay sahibi olamıyoruz?Bu günlerde iki hükümet arasında görüşülen konu hakkında yapılan kulisler ve beklentiler nelerdirneler olabilir?Saygılarımızla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ekim 2010 | 16:53 Mustafa Muzaffer SALİH 332 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Ben ERDEM GÜMÜŞ yazılarınızdan edind

Soru

Tebernüş bey merhaba.Ben ERDEM GÜMÜŞ yazılarınızdan edindiğim bilgiye göre prefabrik konusunda yoğun bilgiye sahipsiniz. Sizden ricam ,ben bir prefabrik konut aldım teslimat konusunda sıkıntım var süreç çok uzadı ,imalat konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Eğer yardım konusunda şu an firma ismini bahsetmedim ,eğer arzu ederseniz bilgileri size aktarabilirim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2010 | 13:44 erdem gümüş 332 Kişi okudu