Üstadim merhaba ! Sukenti ile ilgili fiyatlarin aciklanmadigini

Soru

Üstadim merhaba ! Sukenti ile ilgili fiyatlarin aciklanmadigini, daha sonra aciklanacagini duydum. My Towerland fiyatlari sukenti ile ilgili degilmis. Bilemiyorum bende kooperatif üyeleri ile görüstüm, hepsi ayni fikirde. Bu konuda Kabatas Erkek Lisesinden arkadasim Ali Agaoglu beyden bir duyum var mi ? sevgiler saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2010 | 19:41 Hasan Yayci 331 Kişi okudu

Tebernüş bey, merhabaSitenizi sık takip etmekle birlikte yoğ

Soru

Tebernüş bey, merhabaSitenizi sık takip etmekle birlikte yoğun iş seyahatlerimden dolayı hem hakkıma, hemde Türk milletine yapılmış olan bir eleştiriye biraz geç de olsa cevap vermek istiyorum. Tabii malum eleştiri yapan kişi Sayın Salih Salihoğlu, öncelikle şunu söylemek istiyorum ki burası bildiğim kadarıyla bir tartışma sitesi değil, burada emlak piyasaları hakkında beyin fırtınası yapılmaya çalışılıyor. Bu sebeple mümkün olduğunca tartışma yaratmayacak ifadeler kullanmaya özen göstereceğim. Bu tür tartışmalara sizi ve sitenizi dahil etmek zorunda kaldığım içinde ayrıca özür diliyorum.Salih bey, öncelikle yazıyı dikkatli okumanızı önerirdim, ( yazımda da okumayan ve düşünmeyen bir toplum olduğumuzu üzülerek beyan etmiştim ) çünki ben yaptığım yorumdan da anlaşılacağı gibi kesinlikle taraf değilim, yalnızca toplumda oluşmuş olan kültürel farkları ortaya koydum, kendi tarzımı beyan etmedim. Bu sebeple, şahsıma neden saldırıda bulunduğunuzu bilemiyorum. Ha eğer ...lar da kendinize bir yer edinip, bundan rahatsızlık hissettiyseniz o zaman durum daha da vahim.Ayrıca 10. yıl marşımızı ezbere bilmek, hatta 50. yıl marşımızı, istiklal marşımızı, Atatürk'ün gençliğe hitabesini ezbere bilmek, bence bu topraklarda yaşayan her Türk vatandaşı için büyük bir onurdur. Bende bir Türk olarak, bu cumhuriyetin bir evladı olarak, bundan büyük gurur duyuyorum. Sizin neyi ezbere bildiğinizi yada bilmek istediğinizide çok merak ediyorum.Saygılarımla,Murat Kayral

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2010 | 13:59 Murat Kayral 332 Kişi okudu

Sayın tebernüs bey benim sorum agaoglunun bodrum projesiyle ilg

Soru

Sayın tebernüs bey benim sorum agaoglunun bodrum projesiyle ilgili.Sebebi ise borsacı olmam projenin gelecegiyle ilgili hisse performans bekletim.Sizce proje ne zaman satısa cıkar kazma vurulur ve büyüklügü rakam olarak ne olabilir.Agaogluyla konusmalarınızda bir intibanız olmustur düsüncesiyle soruyorum. Sorum sitenin formatına uymaya bilir affınıza sıgınıyorum. saygılarımı iletirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2010 | 23:03 serkan kebapçı 331 Kişi okudu

Merhaba sayın Tebernüş Kireçci yatırım için konut almak is

Soru

Merhaba sayın Tebernüş Kireçci yatırım için konut almak istiyoruz anadolu yakasında hangi yerden almak doğru olur büyük projeli yapılarmı yoksa daha doğru olur yakacıkta projeli bir siteden 2 1 170 TL mi yoksa Ümraniyede 3 1 150000tl ye normal daire almak doğru olur yol gösterirseniz sevinirim teekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2010 | 12:05 nursel kaya 332 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey; soyak'ın kuzey bahçeşehir projesi ne o

Soru

merhaba tebernüş bey; soyak'ın kuzey bahçeşehir projesi ne oldu? bilginiz var mı acaba? 2010'un 2. çeyreği diyorlardı; 2. çeyrek bitti bitecek.. gene mi vazgeçtiler yoksa? cevap için şimdiden sağolun...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2010 | 18:01 abdullah turan 331 Kişi okudu

üstadim ben gelinceye kadar herhalde fiyatlari 4 kat artar :) y

Soru

üstadim ben gelinceye kadar herhalde fiyatlari 4 kat artar ) yapacak bir sey yok... bekleyelim bari... Akbati yapi itibariyle benimde hosuma gidiyor... bakalim hayirlisi olsun... size kolay gelsin dostum... arasira yazip vaktini calarsam kizma emi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2010 | 23:49 Hasan Yayci 332 Kişi okudu

Merhaba, Tebernüş bey..2 1 N towers dan 106 m2 bir daire almay

Soru

Merhaba, Tebernüş bey..2 1 N towers dan 106 m2 bir daire almayı düşünüyorum.Bu ileride yatırım amaçlı olarak kazanç getirirmi.Birde bu çevrede çok yüksek katlı yapılaşma var. Buranın ilerideki durumunu değerlendirebilirmisiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2010 | 18:43 Taner Çalışkan 331 Kişi okudu

Tebernus bey,sıslıde,besıktasta ,bakırkoyde vb bızım evler

Soru

Tebernus bey,sıslıde,besıktasta ,bakırkoyde vb bızım evlerımızı 5 katın uzerınde yapmamıza izin vermiyorlar ama bu evlerin arasında 40 kat 15 kat evler rezıdanslar yapılıyor.Rusvet vb gıbı ıllegal keyfı uygulamalar dısında bunların hukukı dayanagı nedır?Neye gore boyle yuksek ızın verılıyor hukuken?Ve o evlerı emsal alıp bızım aynı yukseklıgı yapmamıza nıye ızın verılmıyor ?Bu konuda bır bılgınız var mı ?Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2010 | 13:48 Mert basaran 332 Kişi okudu

Merhabalar,benim sorumum cevabi basit ve bilinen olabilir ama ben

Soru

Merhabalar,benim sorumum cevabi basit ve bilinen olabilir ama ben bilmedigim ve merak ettigim icin sormak istiyorum. Bu Sukent hissedarlari icin yapilacak olan evler My Towerland Projesi kapsaminda yapilan 11 kulenin icinden mi verilecek, yoksa My Towerland projesi disinda kalan araziye baska binalar yapilarak o binalardan hissederlara evleri verilecek? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2010 | 15:50 Levent Tufanc 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, benim sorum şu olacaktı. Aydınlı Guru

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, benim sorum şu olacaktı. Aydınlı Gurup firmasının Floryada yapacağı residence projesinin yerinin aslında bir hayırsever vatandaş tarafından devlete hastene yapılsın diye bağışlanmış olduğu ancak daha sonra tokinin burayı bi şekilde ele geçirdiği ve İstanbul Büyük Şehir Belediye başkanı Kadir Topbaş'ın damadının firması Aydınlı Gurup ile residence yapsınlar diye anlaştıkları yerle ilgili... Bu konu ile ilgili bilginiz varmı gerçekten böyleyse insanların gözü neden hiç doymuyor neden hiç insanlık kalmadı gerçekten bu guruplardan midem bulanıyor artık ayıp yaa e insaf..!!! Ayrıca bu konu gerçekten bu şekildeyse biz vadandaş olarak hakkımızı nasıl arayabiliriz.. ???

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2010 | 09:27 irem erkan 331 Kişi okudu