Müşterek ev hakkında bilgi almak istiyorum

Soru

Merhaba iyi calismalar köyümüzde amcam ile ortak ahşap evimiz vardı 2007'de kadastro geçerken amcamın adına yazılmış amcamda vefat etti bunun düzeltilmesi icın ne yapmamiz gerekiyor TEŞEKKÜRLER

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2016 | 10:05 Bilal ok 333 Kişi okudu

Kat mükliyeti kanunu kiracı içinde geçerli mi?

Soru

2 kiracı 1 ev sahibi oturuyor. 3 dairede 1 kişinin. Ortak kullanım alan haklarının ihlalden (kat mülkiyeti kanununn 4. ve 16. maddesi) dava açabilir miyim?

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2016 | 09:27 cgdskrkmz 334 Kişi okudu

sayın yazar ilgiyle takip ediyorum sizden de profesyonel olarak

Soru

sayın yazar ilgiyle takip ediyorum sizden de profesyonel olarak yardım almak istiyorum 25-30 bin YTL ile istanbulun neresinden arazi almayı tavsiye edersiniz hak verirsiniz ki sizden alacağım danışmanlık hizmetinin geçerli bir bedeli olmalı bununla birlikte size telefonumu bırakıyorum yardımcı olmayı kabul ederseniz uygun bir ücret karşılığı danışmanlık talebim vardır değerlendirir ve dönerseniz sevinirim 0 224 271 36 65 0532 733 58 52 bursa av.mehmet karamanlı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2008 | 19:18 mehmet karamanlı 331 Kişi okudu

volkan gül sorusuna yanıt olarak sizinle bilgi paylaşıyım de

Soru

volkan gül sorusuna yanıt olarak sizinle bilgi paylaşıyım dedim soyak projesi arminapark yeni adıyla kelebekler vadisi hemen bitişinde arminaevlerininde üst kısmında yer alıyor.bahçeşehir-hadımköy sınırında

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2009 | 16:48 ekber canpolat 331 Kişi okudu

Mrb. Tebernüş Bey benım şişli feriköy'de tapu tahsis belgel

Soru

Mrb. Tebernüş Bey benım şişli feriköy'de tapu tahsis belgeli bir dairem var.(Dairemin olduğu arsa üzerindeki binada 12 daire var) Bize tapu tahsis verildikten yıllar sonra sonradan bizim binanın arsası ve çevredeki yaklasık 20 arsa okul yeri arsası olarak gösterilmiş.Benım sorum eger okul yeri gösterilen bu yerlerde yıkım olursa yıllardır vergisini ödediğimiz dask'ını ödediğimiz bu yerler için bize bir yer gösterirlermi veya belli bir hak verirlermi?İyi akşamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2009 | 21:12 cem candan 331 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireççi. Öncelikle Milliyet gazetesindeki göre

Soru

Merhaba Sayın Kireççi. Öncelikle Milliyet gazetesindeki göreviniz için sizi tebrik ediyorum. Değirmenköyde Araplı mevkiinde 4100 m2 41,000 tl ve Kınıklı mevkiinde 1500 m2 35,000 tl. Ben Kınıklı da ki araziyi daha çok beğendim. E-5 e 800 mt, araplı mevkiindeki arazi E-5 e 4 km ve kum ocağının 1 km ilerisinde. Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2009 | 18:15 Edip Eryuz 331 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba. fiyapı metresi 1000 liranın altında ev

Soru

tebernüş bey merhaba. fiyapı metresi 1000 liranın altında evler yapıyor. benim bildiğm kadarıyla ne olursa olsun arsa dahil metresi 700-800 tl altına konut yapmak çok zor sanırım. birde süre geçtikçe yatırdıgınız paranın bekleme maliyetinide eklemek durumda kalıyosunuz. bu durumda benlm aklıma brüt ile net m2 arasında oldukça fazla fark olabileceği geliyor. sizin bu olabilecek m2 farkı ile bir bilginiz varmı acaba ? eğer sizcede projeler tamamen bitmeden yeterli konut satılmazsa iflas riski doğabilrmi ? iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2009 | 12:29 arif yartaşı 331 Kişi okudu

Efendim Hadimköy mevkii kartaltepe de tarla vasfinda 400m Arsa v

Soru

Efendim Hadimköy mevkii kartaltepe de tarla vasfinda 400m Arsa var ama Su koruma Havzasi alaninda ve imar girecek diyorlar sizce olabilirmi yoksa bu tip yerlerden uzakmi durulmali fiyati 25 bin tl. Saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2009 | 14:10 yusuf Sahin 332 Kişi okudu

sayın kireçci yıllardır alın teri birikimimizle hem çocukla

Soru

sayın kireçci yıllardır alın teri birikimimizle hem çocuklarımızla güzel bir evde oturmak hemde onlara yatırım amacıyla bir ev almak istiyoruz gerçi siz ev yatırım olmaz diyorsunuz haklısınız en azından değerini korusun ankarada oturuyorum düşündüğüm birkaç yer için fikirlerinizi rica ediyorum angora villaları park vadi evleri[E ve C bloklar A'lar çok pahalı zirvekent ege flora ve botanik fiyatlar şişirilmiş durumda peşin fiyatta şansımız nedir yanıtlarsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2009 | 02:14 filiz selçuk 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey benim bir sorum yok daha öncesinde olmuş

Soru

Merhaba Tebernüş bey benim bir sorum yok daha öncesinde olmuştu ve gayet güzel bir şekildede cevaplamıştınız ben sizinde çok iyi bildiğiniz bir projede satış sorumlusuyum bir çok meslektaşımın olduğu gibi benimde açılış sayfam ve hergün takip etmekle kendimi zorunlu gördüğüm sitenizi takip ederken saçma sapan sorulara ukalalık taslayan tiplere çok bilmişlere rastlıyor bazen normal karşılıyorum ama bazen öyle tiplere cevap veriyorsunuzki şaşıp kalıyorum tahammülünüz taktire şayan ne zaman akıllanacak bu toplum çok merak ediyorum ve buradan herkese sesleniyorum sayın alıcılar lütfen ama lütfen para bende ben ağayım modundan çıkın insanların bilgi ve birikiminden faydalanırken ukalalık yapmayın herkesin bir uzmanlık alanı vardır ve unutmayınki herkes bilgi ve birikimi sayesinde para kazanıyor yıllarca gece gündüz çalışıp birikim yaptığınız paraları bir anda batırabilirsiniz veya bir alışverişte paranızı ikiye katlayabilirsiniz oturum için senelerce hayal ettiğiniz evi aldığınızda hayal ettiğiniz yaşamın çok dışında veya hayallerinizin tam ortasında kendinizi bulabilirsiniz bir cep telefonu tv hatta araba alırken yanlış karar verdiğinizde geri dönüşü çok pahalıya mal olmaz ama gayrimenkul de yanlış karar bir çoğunun hayatını karartır dolayısıyla lütfen daha sakin daha ılımlı daha mütevazi yaklaşalım karşınızda bu işte tüm meslektaşlarımın bilgi ve birikimine şapka çıkarmış bir uzman var tabiki bu işten kendiside para kazanıyor ama kazanırken kazandıranlardan kendileri o kadar tarafsızki ben bunu çokk iyi biliyorum bir çok firmanın patronlarıyla içli dışlı olmasına karşın bu şekilde dürüst davranan bir insana karşı bu ukalalık tepkisiz kalınacak cinsten değil eğerki Tebernüş bey halkın içinden bir adam olmasa inanın bana bir kaç inşaat firmasıyla yapacağı bir kaç küçük anlaşma bir kaç taraflı reklam projesi kendilerini sanırım sayısız ev sahibi yapacaktır şimdi diyeceksinizki senin derdin ne nedir bu yalakalık durumu kendileri beni tanımaz bile ama buradaki ukalalıkları bazı insanlar satış ofislerindede yapıyorlar.Bence olay tamamen şu şekilde gelişmeli bunu lütfen aklınıza kazıyın 1. benim kaç param var 2 lokasyon belirleme nerede yaşamak istiyorum 3 lokasyonu belirledikten sonra o bölge içerisindeki tüm emsal projeleri gezip hangisi içinize yaşam standartınıza uyuyorsa onlar arasından kıyaslama yapmak ve sorularınızı o yönde sormanız size çok daha faydalı olacaktır...sapphire residence den 1 1 mi alayım yoksa beylikdüzünden 4 1 mi alayım derseniz ne siz işin içinden çıkabilirsiniz nede biz....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2009 | 10:50 güray berber 331 Kişi okudu