Tebernus bey, iyi gunler.Eczacibasi\'nin Ormanada projesinin 300m

Soru

Tebernus bey, iyi gunler.Eczacibasi'nin Ormanada projesinin 300m kadar asagisinda 580m2 bir arsamiz var. Sizce burayi yatirim olarak nasil degerlendirmeliyiz? Hemen mi 2-3 sene sonra Ormanada biterken mi satmaliyiz? Yoksa bir villa yaptirtip sonra mi satisa cikarmaliyiz? Aslinda 7-8 sene sonra, esim emekli olduktan sonra oturabiliriz. Ne tavsiye edersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2010 | 16:15 Levent Yakay 331 Kişi okudu

iyiakşamlar, ben üyesi oldum kooperatiften 19062009 tarihinde e

Soru

iyiakşamlar, ben üyesi oldum kooperatiften 19062009 tarihinde evimi kat irtifakı tapusu ile teslim almış bulunmaktayım tapularımızı kat mülkiyetine çevirmemiz gereklimi birde kat irtifakı tapularını kooperatif tapu dairesinden alırken ilgili kuruma yapı kullanım izin belgesi veya evlerin bittiğine teslim edildiğine ilişkin bir belge verirmi. şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 18:07 Fatih Akgül 331 Kişi okudu

Hayırlı sabahlar Tebernüş Bey.Öncelikle sitedeki çalışmal

Soru

Hayırlı sabahlar Tebernüş Bey.Öncelikle sitedeki çalışmalarınızdan ve bizi aydınlattığınızdan ötürü size teşekkür ediyorum.Özyurtlar'ın Ak&Nmerkez projesini inceleme şansınız oldumu,incelediyseniz nasıl buldunuz?(konum,fiyat,malzeme kalitesi vs. açılardan) Aynı bölgedeki yatırım amacı ile düşünülebilecek alternatifleriyle ayrıntılı bir kıyaslama yapabilir misiniz? (haneplus,ukra city,Ntower vb.) ve tabiki en son olarak yatırım amaçlı olacağını da belirterekten sizin tercih ve tavsiyelerinizi sormak istiyorum.Siz olsaydınız 20-30bin peşinat,aylık 1500-2000 taksitle nasıl bir yatırım yapardınız?Bir de Tebernüş Bey, konudan bağımsız olaraktan "www.alisveriskulisi.com" diye bir siteye denk geldim,isim ve konsept olarak "emlakkulisi" yle paralellik gösteriyor.Sizinle bir alakası var mı yoksa sadece takitlerinizden mi )iyi çalışmalar diliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 06:58 bilgehan başar 332 Kişi okudu

Kat karşılığı sözleşmesine herkesten farklı olarak en ö

Soru

Kat karşılığı sözleşmesine herkesten farklı olarak en önemli hangi madde sizce eklenmelidir? Bir yazınızda çıkmıştı ama şimdi anımsayamadım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2010 | 22:48 seval nurhan değerli 331 Kişi okudu

iyi akşamlar, Dumankaya adres lobi evlerinden yatırım amaçlı

Soru

iyi akşamlar, Dumankaya adres lobi evlerinden yatırım amaçlı daire almak istiyorum ama 1+1 daireler tükenmiş. Sizce 2+1 yada 3+1 daireleri satmak kolay olur mu? Şu anki fiyatlar cazip gibi görünüyor ama sizin düşünceniz nedir? Yada önereceğiniz başka bir yer var mı? (peşin param en fazla 50 bin, aylık ödeme gücüm en fazla 4 bin). şimdiden teşekkürler, saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2010 | 22:40 Cem Özhan 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey.Marmara royal projesinden yatırım için

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Marmara royal projesinden yatırım için 1+1 daire almak için firma ile görüştüm.Fiyatlar diğer projelere göre cazip geldi.Firma proje için Marmara Ünv.Hastanesin olmasının yanında Pendik Belediyesinin de yanı başına geleceeğini ifade ediyor ve normal şartlarda enaz %30 pirim yapar diyor.Sizce Belediyenin geleceği bilgisi doğru mu.Bu bilgi doğru ise sizce bu proje %30 pirim yapar mı?iyi akşamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2010 | 00:20 Resul KURT 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,5.000 m2 civarinda sanayi imarli arsa oneri

Soru

Merhaba Tebernus Bey,5.000 m2 civarinda sanayi imarli arsa onerileriniz gorusleriniz nelerdir. Bu konuda bir arastirmam var hadimkoy ve silivri taraflarinda?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2010 | 15:54 Burak Ciroglu 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Sizin,ekibinizin ve sevdiklerinizin kurban

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Sizin,ekibinizin ve sevdiklerinizin kurban bayramını kutlarım.Fİ TOWER ın renk değişikliği malumun ilanı olmuş.Umarım Fikret beyin dediği gibi daha estetik olur ne diyelim.Fi yapı son 3-0 kampanyasından sonra kampanya yapmadı .fikret beyin yeni bir planı var mı ? Fİ TOWER ile ilgili aklınızda kalan başka konuşmalar oldumu proje ile ilgili ? tşk.ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2010 | 22:59 sinan kale 331 Kişi okudu