Tebernus bey, iyi gunler.Eczacibasi\'nin Ormanada projesinin 300m
Tebernus bey, iyi gunler.Eczacibasi'nin Ormanada projesinin 300m kadar asagisinda 580m2 bir arsamiz var. Sizce burayi yatirim olarak nasil degerlendirmeliyiz? Hemen mi 2-3 sene sonra Ormanada biterken mi satmaliyiz? Yoksa bir villa yaptirtip sonra mi satisa cikarmaliyiz? Aslinda 7-8 sene sonra, esim emekli olduktan sonra oturabiliriz. Ne tavsiye edersiniz?
