mrb Tbernüş Bey,uzun araştırmalarım sonucunda Solarkent\'ten

Soru

mrb Tbernüş Bey,uzun araştırmalarım sonucunda Solarkent'ten 98m2,2+1, güney cepheli ve yüksek bir kattan daire almaya karar verdim.nakit olarak 200.000 tl.bir fiyat sizce uygun mu?nisan 2011 de inşaatın biteceği söyleniyor.teslimden sonra sizce satmaya kalksam bu daireyi ne kadar kar edebilirim.Solarkent'ten bu şartlarda bir 2+1 daire almamı tavsiye edermisiniz?saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2010 | 03:05 Osman BİÇER 332 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Fi tower ile ilgili net cevap alamadığı

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Fi tower ile ilgili net cevap alamadığım ve burada paylaştığım 5 sorum olmuştu.Burayı takip edip şikayet edenlerin isimlerinin kendi kayıtlarında bulunmadığını iddaa eden hanımfendi belki cevap verir diye.Buradan şikayet edenleri tespit etmeye çalışacağınıza şikayetlere insanları tatmin edecek cevaplar verin sussunlar.ne ofisinizden ,ne sitenizdeki şikayetdilek kutusundan nede burdan cevap almak mümkün olmadı.Emlak ofisini keşfedeli uzun zaman olmadı ama okuduğum birkaç ay içinde 1 kere dahi firmanız dairelerinin biri tarafından önerildiğini görmedim.İnsanların kafalarındaki soru işaretlerini gidermek gibi bir endişeniz yok.Umarım şuan devam eden tüm projelerinizde verdiğiniz sözleri tutar insanları mutlu edersiniz onlarda size bundan sonraki projelerinizin referansı olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2010 | 20:57 sinan kala 332 Kişi okudu

mrb bulut insaat hakkinda bilginiz varmi acaba.eviva yasam merkez

Soru

mrb bulut insaat hakkinda bilginiz varmi acaba.eviva yasam merkezi hakkinda 3-1 teras ve bahceli daire brut 175mtre(26mtr teras ve 30mtr bahce)210bin.ev plani hosuma gitti ama firmayi tanimadigimiz icin sizin fikriniz cok onemli.su anda eviva rezidansin insaati devam ediyor haramidere taraflarinda.ornek daireleride yok.teskkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2010 | 10:43 zeynep durukan 331 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Yatırım için değil de oturmak için ha

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Yatırım için değil de oturmak için halkalı-ikitelli tarafında bir site bakıyordum. Avrupa Konutları 3 kısa listemdeydi. Ancak satış ofisine gittim. Fiyatlar aşırı yüksek. 2100-2300 arası diyorlar. Ve de konumu iyi olmayan bloklar satışta. Yani param var deyip isteniz de baştan iyi konumlu bir daire alamıyorsunuz. Satıcılar da gururla "3500 e kadar çıkacağız!" diyorlar. Yani hiç iyi duygularla ayrılmadım. Üstelik binalar da çok sıkışık geldi. Sonuçta Avrupa 3 ten vazgeçtim.Kısa listemiz de diğerleri İstanbul Lounge ve Elitecity. Oturum açısından bu siteleri değerlendirir misiniz. (çocuklu bir aile için). Şimdiden teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 17:43 Ali Aktaş 332 Kişi okudu

Zamanında birçok kişi soyak aparts için bu fiyatlarla satış

Soru

Zamanında birçok kişi soyak aparts için bu fiyatlarla satışa çıkarsa alan olmaz 2 kere 2 4 eder, akıl var mantık var demişti. Siz de soyakın başındakiler bu işi biliyordur, hesap yapmışlardır, o para kolay kazanılmıyor, onlar da en az sizin kadar akıllıdırlar, binlerce kişi başvurmuş vs diye nu tarz cevaplar vermiştiniz. Bugünkü sayı ve halleri ortada. Demek ki aklın yolu birmiş, çok da büyük konuşmamak gerekirmiş. Fransadan da, aydan da baksan değişmiyor ) Ben onların satış ofisinde yüzlerine söylemiştim bu fiyatlarla olmaz hemen indirin yoksa satamazsınız diye. Hatta zaman kaybetmemek için kayıt bile yaptırmadım, malzemeyi ve örnek daireyi görüp çıktım. Ağaoğlu firmasının yaptığı projelerin çoğundan ev aldık ama dedik ki 212 residence ötekiler gibi cazip değil, nitekim satışa çıktığı ilk günden tam 1 sene sonraki zam sadece yüzde 3 idi.. Atakent 3 için de yuvarlak konuşmayıp fikrimi önceden yazdım. İlk fiyattan satışa koydukları daireler az bi sürede satılabilir belki, ancak üzerine az bi zam yediğinde satışlar orada da durma noktasında gelir. Çünkü daha topraktan neredeyse tavan fiyata satıyorlar. (Benim için topraktan 2600 demek, hazırken en az 3000 e satıyorsun demek çünkü). Siz de bana gene firma o kadar ciro yapmışsa işi biliyordur vs vs diye cevap verdiniz. Benim işim firmayla değil projeyle bir kere. Düşüncenize tabi ki saygı duyarım. Yaptığınız hizmetler de (özellikle havadan) çok başarılı. Bunu şahsi bir tartışma olarak değil de fikir çatışması olarak almanızı temenni ediyorum. 3-5 ay sonra veya 1 sene sonra rakamlar ortaya çıkınca kimin haklı olduğu ortaya çıkar. Uzun vadede de tartışırız elbet. Ama ben diyorum ki 2 ayda 1800 konut satan (daha az konut yapıldığı için 1500 diyelim) ağaoğlu ayazma gibi konut satması imkansıza yakın. Soyak gibi 200 de de kalması imkansıza yakın. Bu iş herşeyin başında bütçe işi. Markaya, lokasyona, peyzaja, sosyal tesise ondan sonra sıra gelir. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 14:10 Kerem Şeras 332 Kişi okudu

arkadaşım ordu yardımlaşma kurumundan konut kredisi ile bir d

Soru

arkadaşım ordu yardımlaşma kurumundan konut kredisi ile bir daireyi almaya karar verdi.fakat satın alacağı dairenin taykidat raporuna göre belediyenin şerhi söz konusu.(6600B nolu imar planına göre anagayrimenkulden 130m2 yola gitmektedir)diye bir ibare var.ordu yardımlaşma kurumuda bu şerhi kaldırın dedi. kaldırmadan biz kredi veremeyiz dediler. bu şerhi kaldırmak için ne yapmalıyız.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 16:08 emine aykul 332 Kişi okudu