merhabalar tebernüş bey.internette araştırma yaparken sizin b

Soru

merhabalar tebernüş bey.internette araştırma yaparken sizin bölümünüzü gördük.size sorum halkalı ile ilgili olarak biz çok kalabalık olmayan ama yinede sosyal tesis ,havuz gibi özellikler barındıran yeni sitede ev almak istiyoruz.asteriaparka baktık ama pek içimize sinmedi.birde hemen onun az aşağısında tek bloklu bir inşaat gördük ama çalışma yapılıyordu bakamadık.bize halakalıda önerebileceğiniz butik tarzda yeni bir proje varmıdır.(bakırköyde eski bir binadan çıkmak istiyoruz.)teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 00:35 aslı inan 332 Kişi okudu

Tebernuş Bey Safir residence Beylikdüzü orta vadede bir getiri

Soru

Tebernuş Bey Safir residence Beylikdüzü orta vadede bir getirisi olurmu? Veya Mimarsinan'da Kentplus var orasımı uzun vadede getiri sağlar iki yer arasında ikilemde kaldım. Yardımcı Olursanız çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 11:40 Taşhan Ayaz 331 Kişi okudu

merhaba tebernus bey, merkez ve dogu atasehirin gelecegi hakkinda

Soru

merhaba tebernus bey, merkez ve dogu atasehirin gelecegi hakkinda ne dusunuyorsunuz? birde varyap-gap ortakligiyla atasehir merkezindeki proje ne zaman satisa cikacak biliyormusunuz..acaba burasi satisa cikinca ata bloklari ve civarinin deger kaybi mi olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 23:35 metehan demirci 331 Kişi okudu

Sayın Kireçci,İstwest\'den 7 gün önce brüt 151 m2, 12. kat,

Soru

Sayın Kireçci,İstwest'den 7 gün önce brüt 151 m2, 12. kat, deniz ve havalimanı manzaralı yola yakın olmayan bir daire için 470.000 tl fiyat almıştık. Kapora vererek ayırttık. Daireyi oturmak için düşünüyoruz lokasyonu çok iyi ancak m2 hesabında brüt 151 iken net m2'de ise 104 olarak geçmekte. Ortak alanları m2'ye dahil mi etmişler acaba? Ayrıca kapalı otopark da her daire için bir araçlık yer olması sıkıntı yaratmaz mı? Bu konular hakkında arkadaşınız Ramadan bey'den bilgi alır ve bizi aydınlatabilirseniz memnun oluruz. (Sizce fiyat ilk günden alım için makul mü?) Saygılarımızla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 02:10 Ali DİREN 331 Kişi okudu

İlkokula ve anaokuluna giden iki tane çocuğumuz var. Eşim de

Soru

İlkokula ve anaokuluna giden iki tane çocuğumuz var. Eşim de çocuklar için My World Europe'un daha uygun olduğunu düşünüyor. Bekleyin derken, Ege Yapı'nın Bağcılar TEM kavşağında yapacağı projeyi mi kast ediyorsunuz? Ege Yapı'nın daha önceki yaptığı projelerin neler olduğu hakkında bana bilgi verebilir misiniz? Bu arada; ''şimdi daha iyi bir fırsatla karşılaştım demişsiniz'', bu fırsatın ne olduğunu merak ettim. Paylaşırsanız sevinirim. Tekrar teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 16:41 Bülent Ceylan 332 Kişi okudu

Bende okurlardan özür dileyerek sorunuza cevap veriyorum. Siz I

Soru

Bende okurlardan özür dileyerek sorunuza cevap veriyorum. Siz Ispartakule için tüm yorumlarınıza bakarak anladığım kadarı ile şunu söylüyorsunuz. ISpartakule kısır, sevişsenizde çocuk olmaz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 10:12 Ethem Kurt 332 Kişi okudu

İyi akşamlar üstad...Fi-life bilgilendirmeniz için teşekkür

Soru

İyi akşamlar üstad...Fi-life bilgilendirmeniz için teşekkürler...Satış ofisindekiler yuvarlak cevaplar verirken sizden net birşeyler duymak sevindirici.eğer malumatınız varsa öğrenmek isterim.200 kişi içersinden seçilecek 129 kişinin seçimi için nasıl bir yol izlenecek? Yani takas -bedel iadesi vs.Daire alanlara resmi bir bilgilendirme yapılacak mı?Ben bu projeyi tam kafama uygun olduğu için seçmiştim ama gelişmelerin ne yönde olacağını kestirmek zor.Affınıza sığınarak anlayamadığım bir konuyu burdan dile getirmek isterim;Fi-Yapı ruhsatını almadığı dairelerin satışını ,üstelik noterden yapması bana basiretli tüccar gibi davranmadığı kanısı uyandırıyor.Ben mağdur olacağım endişesini taşımıyorum çünkü Fikret Bey'in müşterilerini üzmeden orta bir yol bulacağını düşünüyorum.Benim endişem kafama yatan bu projeden daire sahibi olamamaktır.Umarım herkesin memnun olacağı bir noktaya gelinmesi.Bu arada ben peşin olarak bir miktar ödeme yapmıştım kalan bakiye teslimde olarak senet ve noterden sözleşme yapmıştık.sabrınız için teşekkür...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2011 | 00:01 baycan ilhan 332 Kişi okudu

Babamdan ev alıyorum kredi çıkar mı?

Soru

Merhaba, babamın adına kayıtlı olan evi satın alacağım lakin bunu kredi kullanarak yapacağım kredi verirler mi?

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2017 | 12:18 Levent Şanlı 332 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar, Emlak konut gelir paylaşımı ile yapı

Soru

Tebernüş bey selamlar, Emlak konut gelir paylaşımı ile yapılan projelerde -mesela bizimevler 4- insaat firması sözleşmede taahüd edilen tarihte evleri teslim etmediği takdirde sorumlu insaat firması mıdır emlak konut mudur. Daire sahipleri kimden hesap sormalı bu durumda. yaptırımı var mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2011 | 13:10 hakan demir 331 Kişi okudu