İyi günlerBir inşaat firmasından 30 Eylül 2011 tarihinde tes

Soru

İyi günlerBir inşaat firmasından 30 Eylül 2011 tarihinde teslim edilmek üzere bir daire satın aldım.Noterden onaylı bir sözleşme değil.60000tl peşin, 25000tl daire tesliminde ödenecek diye anlaşmıştık.İnşaat %60-70 seviyesine gelince durdu.5 aydır yapılmıyor.Arsa sahipleriyle Aralık 2012 ye kadar teslim diye anlaşmışlar.İnşaat durunca panik yaptık ve inşaat firmasına baskı yaparak kat irtifak tapusunu aldım ama arsa sahibinden ipotekliymiş.İnşaat firmasının irtibat bürosu aylardır kapalı.Yetkililer kaçak durumda ulaşılamıyor.İnşaatta bekçiden başka kimse kalmadı.Dava açma hakkım var mı?Neler yapabilirim?Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2011 | 00:54 NAİLE KAYA 332 Kişi okudu

Merhana tebernüş bey,solarkent'de 1+1 72m2 daireyi 111,000tl ye

Soru

Merhana tebernüş bey,solarkent'de 1+1 72m2 daireyi 111,000tl ye aldık(bütün masraflar dahil).Sizce fiyat nasıl mantık lı mı?Kira geliri 550tl deniyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2011 | 17:17 GÜLPERİ OKSAN 332 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Bura Residance dan 48 ay vadeli 118,000 tl

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Bura Residance dan 48 ay vadeli 118,000 tl ye brüt 70m2 11.kat güney cepheden daire almayı planlıyorumAşağıdaki konularda yardımlarınızı rica ederim. - Konumu itibariyle gelecek 5 sene içerisinde prim yapar mı ? - Teklif aldığım rakam yüksek mi ? - Yirikler firması hakkındaki düşünceleriniz. Daha önceki projelerine baktım bir problem gözükmüyor gibi. Eğer firma sahipleriyle tanıştıysanız düşünceleriniz.- Etrafında çeşitli projeler var. FiYapı vs.vs Bunlar arasındaki avantajları ve dezavajtajları hakkında görüşleriniz. Vermiş olduğunuz bilgiler için şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 09:57 Tahsin KULABER 331 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba... 2012 yılının devletimize, milletimiz

Soru

Tebernüş Bey merhaba... 2012 yılının devletimize, milletimize ve ve İstanbul halkına sevgi, barış, huzur, saglık ve kazanç getirmesini diliyorum.... Yarınlarımız bugünlerimizden daha iyi olur inşallah... Sorum Babil kuleleri ile ilgili soru1-2013 Nisan a yetişirmi? 2-Şubat 2012 de Beylikdüzü metrobüsu bittiğinde Esenyurt yatırımı kazanç getirirmi? 3-Esenyurt Devlet Hastanesine metro veya tramvay projesi varmi? 4-Babil kulelerini son zamanda havadan emlak. comda güncel videosunui göremedik... What is the problem???)) Teşekkür ederim iyi çalısmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2011 | 21:22 Fahri Mutlu 332 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar,Bulgurlu shell benzin istasyonu yanında

Soru

Tebernüş bey selamlar,Bulgurlu shell benzin istasyonu yanında site içi 2.kat 15 yıllık binada 115m2 ,güvenlikli,otoparklı 190.000.-TL daire almak istiyorum.Sizce şerifalide yeni bir daire almak daha mı mantıklı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 11:45 sevim ERTAN 332 Kişi okudu

slm benim sorum sancaktepe kemaltürkler mah sinde 120 metrekare

Soru

slm benim sorum sancaktepe kemaltürkler mah sinde 120 metrekare bir arsa almak istiyorum arsa küçük olmasından dolayı acaba belediye imar kaç metre kare verir arsanın içinde birde ev var ama eski teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2012 | 23:13 MEHMET BOZKURT 331 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Ömer Faruk Bey ile olan programınızı w

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Ömer Faruk Bey ile olan programınızı www.emlakkulisi.tv den seyrettim.Açıkçası Bosphorus City' deki son durum ile ilgili sorunuzu merak ediyordum. Sağolun sizde bizler adına soruyu sordunuz. Ancak Ömer bey' in cevabı programın 1.bölümü ile 2. bölümü arasında kalmış ve bir kısmı kaybolmuş ama yinede cevabın neredeyse birçoğunu seyretmiş olduk.Sorum şu Siz Ömer bey' in "bizim müşterimiz biraz farklı herşey bitsin öyle içeri girerim mantığı var" cevabını nasıl değerlendiriyorsunuz.Teşekkürker...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2012 | 10:14 Mehmet Yıldırım 331 Kişi okudu

bey benim sorum ömer faruk beyle progamdan sonra iddiaya girip g

Soru

bey benim sorum ömer faruk beyle progamdan sonra iddiaya girip girmediginiz...kendinden çok emin bir şekilde 2014 yılında bosphorus city nin şimdiki fiyatlarının komik olacagını söyledi ve herkesle iddiaya girebilecegini söyledi...kanuni sultan süleymanhastanesi orda ,,,temapark geliyor yapımına bu sene başlanıcak,,,marmaray yapılıyor geliyor....bunları biliyoruz zaten site bitmiş insanların hücum etmesi lazımken yerinde sayıyor...sizin bizim bilmedigimiz ömer beyin bildigi ne acaba 2014 yılında orayı uçuracak haber çok merak ediyoruz açıkcası...saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2012 | 16:23 arman şahinoğlu 332 Kişi okudu

n towers yatırım aracı olabilecek mi? konum itibariyle soruyor

Soru

n towers yatırım aracı olabilecek mi? konum itibariyle soruyorum.alısveriş merkezi ve metrobus ne oranda prim yaptırır? 2012 haziran teslim deniyor.size gore hangi yılda satılabilir kar ederek? tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2012 | 01:24 osman tunçer 332 Kişi okudu