tebernus bey selam!öncelikle buradan size teşekür etmek isteri

Soru

tebernus bey selam!öncelikle buradan size teşekür etmek isterim.biz tüketicilere vermiş olduğunuz bilgiler konusunda ben eşimle birlikte koza şehir projesinden daire aldık.tabi bölgenin çok favori ve iddalı projelerinden biri.aynı bölgede gelişi güzel farklı firmalarda projeler yürütmekte zaten var olan bir oturumda var.malum insan ve araç trafiği istanbul büyük şehir belediyesinin bölge için raylı sistem veya ulaşımla ilgili farklı bir projesi varmı?varsa nelerdir.konu hakkında bilgilendirir'seniz sevinirim!iyi çalışmalar dileği ile...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2011 | 00:25 ramazan yıldırım 331 Kişi okudu

hocam bundan asagi yukari 10-12 ay evveline kadar istanbulun anad

Soru

hocam bundan asagi yukari 10-12 ay evveline kadar istanbulun anadolu yakasinin daha degerli oldugunu soyledik bu platformda.ancak son zamanlarda sanki buyuk sirketler avrupa yakasina sicradilar.ornegin bir agaoglu avrupa yakasinda 3-4 proje gelistirmek uzareyken anadolu yakasinda yeni projesi yok.d-100 karayolunu beylikduzunden tuzla ya kadar dusunursek anadolu yakasinda cok bos arazi var avrupa yakasina gore ama proje sayisi olarak avrupa yakasi epey bir fark atti.tabiri caizse su an anadolu yakasi sanki duraklama donemine girdi sanki.aydinli-kurtkoy deseniz bitmis projeler primlenemiyor bir turlu.teknopark dedik havalimani dedik ama bitmis projelerdeki evlerin fiyatlari oyle demiyor.beylikduzu-ispartakule-esenyurt bolgesi bekledigimin aksine aydinli-kurtkoyden daha hareketlendi ozellikle metrobusle.bilmem yaniliyormuyum hocam ama ne zaman kurtkoye gitsem pek bi degisim goremiyorum son zamanlarda oranin havasini degistirecek projeler cok yavas ilerlemekte ama ayni seyi esenyurt-ispartakule icin soyleyemem.ozellikle son 6 ayda ki ispartakule-kurtkoy prim potansiyeline bakarsak sanki avrupa yakasi sazi eline aldi gibi..kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2011 | 03:28 yalin aksay 332 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar,benim sorum halkalı kanuni sultan sül

Soru

tebernüş bey merhabalar,benim sorum halkalı kanuni sultan süleyman hastanesinin etrafında hiçbir yapı yok(dükkan, manasında soruyorum)bununla ilgili orada bir çalışma varmı?gerçi daha evvelki yazınızda dumankayanın bir projesi var demiştiniz ,bu proje konut şeklindemi yoksa işyerleri dükkanlarıda kapsıyor mu?teşekkür ederim,kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2011 | 11:15 tarık çolo 331 Kişi okudu

Merhabalar, Fuaye süreyya paşa projesinden 122 m2 brüt, ö

Soru

Merhabalar, Fuaye süreyya paşa projesinden 122 m2 brüt, ön ve arka bahçe kullanımı 65 m2 olan 2+1 daire alımı yaptım. Sizin dediğiniz gibi, oturmak için keyifli bir yatırım olsun istedim, İstanbul da az katlı ve bahçe kullanımlı, projeler içinde, şehire yakınlığını da gözönünde bulundurunca fayda-maliyet analizi uygun gözüktü ( Fiyat 303.000 TL). Umarım hayırlı olur. Şu anda şirket harfiyat çalışmalarını bitirmek üzere, birtaraftanda temeller atılıyor. Sizden ricam, havadan video görüntülerini ne zaman alabilirsiniz, ilerlemeleri takip etmek açıısndan çok faydalı oluyor..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2011 | 11:45 deniz demirtas 331 Kişi okudu

bbamın vefaaatinden sonra bankalar birliğine yaptığım mürac

Soru

bbamın vefaaatinden sonra bankalar birliğine yaptığım müracatta riva menkulden işlem yaptığını öğrendim fakat riva menkuldeğerler kapanmış.geriye dönük işlem kaydını nasıl bulabilirim konuyla ilgili bilgiyi verirseniz svinirim tşklr iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2011 | 15:08 ismail ilçan 332 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba. Ben de uzun zamandır sizin sıkı takip

Soru

Tebernüş bey merhaba. Ben de uzun zamandır sizin sıkı takipçilerinizdenim. Videodan Avrupa konutları yetkilisi Süleyman Çetinsaya'nın Atakent 3 lansman toplantısını izledim.Avrupa Konutları atakent 3 ocak ayında satışa çıktığında m2 si 2400 den çıktığını söylüyor. Lansmandan 3 gün sonra satış ofisine giden bir tanıdığım m2 fiyatlarının 3000 tl civarında olduğunu söyledi. Bir iki tane kuzeye bakan giriş katı daire dışında m2 fiyatı 2500 tl civarı olan daire yoktu. Bana alayım mı diye sordu. Bu Avrupa konutları için bile Halkalı lokasyonu için yüksek bir fiyattı.Hiç düşünmeden almamasını söyledim.20 ocak 2011 deki fiyat listesini kayıt ettim ve bugünkü fiyat listeleri ile karşılaştırdım. Fiyatların ortalama %5-10 arası arttığını söyleyebilirim.1 yıldan daha az bir sürede teslim edilecek proje için hele de Avrupa konutları olduğunu düşünürsek fiyatlardaki yükselişin zayıf olduğunu düşünüyorum. Bunun nedeni bence projenin yüksek fiyatlardan satışa çıkması yatırımcıya prim payı bırakılmaması . Avrupa konutlarının lansman m2 fiyatı bence en az 500 tl daha az olmalıydı.Süleyman bey proje bittiğinde m2 fiyatının 4500 olacağını söylüyor ben de olmayacağını iddia ediyorum. Ve hatta 3500 tl'nin bile iyimser bir tahmin olduğunu düşünüyorum. Ne dersiniz ? -)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 18:18 fatih eren 331 Kişi okudu

170-180 bine kadar binalara bakıyorum şerifali\'de. 0-4 yaş ar

Soru

170-180 bine kadar binalara bakıyorum şerifali'de. 0-4 yaş arası binalarda genelde 2+1 daireler. Otoparkı olan binalar ancak çok fazla site içi daire bakmadığım için güvenlik yok.Ev sahibim ise şu anda oturduğum daire için 150 bin istedi benden. Bina oldukça eski, otoparkı falan yok ve çok nitelikli bir bina değil ancak daire 2+1, geniş, içi yapılı ve bakımlı.Deprem konusunda haklısınız. Her an olacak bir istanbul depremi gerçeğiyle karşı karşıyayız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2011 | 22:50 Emrah Karaca 331 Kişi okudu

Iyi Gunler Tebernus Bey, Eski adi Tulipturkuaz yeni adi ile 1stan

Soru

Iyi Gunler Tebernus Bey, Eski adi Tulipturkuaz yeni adi ile 1stanbul olan proje ile ilgili hukuki sorunlar var idi. Projenin son durumu ile ilgili bilgi verebilir misiniz? Simdiden Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 10:28 kerem nuh 332 Kişi okudu

Bilmiyorum Yeşil İnşaat\'a kim akıl veriyor ama müşterileri

Soru

Bilmiyorum Yeşil İnşaat'a kim akıl veriyor ama müşterileriniz hakkında suç duyurusunda bulunmak pek etik değil doğrusu. Açıkçası müşterilerin aldıkları ürünü istedikleri kadar eleştirebilecekleri gerçeğini unutmamak gerekir. Yeşil İnşaatı eleştirdiğim için kendilerinin şikayeti üzerine polise ifadeye çağrıldığım için son diyeceğim şu(Engin Yeşil bu cümleyi çok iyi anlar) Innovia Projesi Harvard Business Case'lık bir projedir aynen katılıyorum ama kötü anlamda. Müşterisine düşman kesilen bir kurumun bu ilginç yaklaşımı ve yaptığı œetik olmayan bu hareket için case yazılabilir. Bence politikalarınızı tekrar gözden geçirmeliler yoksa finansallarına baktım uzun vadede finansman desteğini bulamazlarsa Innovia 3 ve 4'ü tamamlamaları çok zor. Ayrıca etik kurallar kitabınızdaki maddelere karşı biraz daha saygılı olmaları gerekir.Bu yorumu yayınlrsanız çok sevinirim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2011 | 10:19 Önder BARLAS 332 Kişi okudu

MERHABA TEBERNÜŞ BEY METROKENT 154 METREKARE G.B. 3.KAT METROYA

Soru

MERHABA TEBERNÜŞ BEY METROKENT 154 METREKARE G.B. 3.KAT METROYA CEPHELİ DAİREM VAR BUNU SATIP BAŞAKŞEHİR KONAKLARINDAN 525.000 TL ye VİLLA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ EN ALT SIRADA KÖŞE VİLLA ÖNÜNE VADİ OLUCAK DİYORLAR SİZCE MANTIKLI MŞİLERİDE GERÇEKTEN PRİM YAPAR MŞBÖLGE OLARAK GELİŞİR Mİ YATIRIM YAPILABİLİR Mİ?YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ÇOK TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2011 | 16:56 Naz0Kılıç 331 Kişi okudu