Tebernüş Bey, MerhabaÖncelikle bizlere zamanınızı ve sayf

Soru

Tebernüş Bey, MerhabaÖncelikle bizlere zamanınızı ve sayfanızı ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Siz doğru ve dürüst duruşunuzu muhafaza edin, unutmayın ki size güvenen ve saygı duyan benim gibi birçok insan var.Sacit kovancı Beyin yazdıklarını okuduğum da açıkçası çok üzüldüm. Umarım, yazdıkları bilgisizlikten kaynaklanıyordur. Bilgilendirme amacıyla bu süreçte yaşananları özetlemek istiyorum. Bende Kiptaş Maltepe 2.etap hak sahibi ve maalesef mağduruyum. Tüm birikimimi Sayın Kadir Topbaş ın bizzat lansmanını yapmış olduğu Kiptaş Maltepe konutları 2. etabına yatırdım. Lansman sırasında 18 ay olarak duyurulan teslim süresi şuanda 30 aya uzamış görünüyor. Bugün geldiğimiz noktada Kiptaş dan sağlıklı bilgi alamadığımız, yetkili kimselerle ne telefon ile ne de yüz yüze görüşemediğimiz için hakkımız aramak ve inşaatın gidişatı hakkında ufak bir bilgi almak amacıyla , size yazıyoruz, http//kiptasmagdurlari.freeforums.org, adlı internet sitesi yoluyla bir araya geliyoruz, hak sahipleri ile toplantılar yapıyoruz ne yapabilir diye ve ne acıdır ki casus gibi binbir yola başvurarak inşaat alanına girmeye çalışıyoruz. Bizler inşaatta geçikme olacağını yaklaşık bir sene önce fark ettik ve bu amaçla kiptaş yetkilileri ile görüşerek bilgi almak istedik. Ancak daha bir ay öncesine kadar haziran da kuralar çekilir denilirken şimdi de yıl sonunu bulacağı söyleniyor. Düşünsenize tüm birikiminizi yatırdığınız hayatınızın en önemli alışverişinde karşınızda muhatap bulamıyorsunuz, insanlar telefona çıkmıyor, yüzyüze görüşmüyor. Bizde bir parça bilgi alabilmek için çırpınıyoruz. Bizde konuyu posta ve mail yoluyla daha yukarılara büyükşehir belediye başkanlığına ve başbakanlığa taşıdık. Ancak hep kiptaş vasıtasıyla matbu cevaplar aldık, ( sözleşme süresi içerisinde tamamlanacaktır diye). T.C vatandaşı olarak devletimin bir kuruluşuna güvenemeyeceksem kime güveneceğim. Diğer önemli bir konuda inşaatın geç tamamlaması kadar, inşaat kalitesi hakkında da ciddi endişelerimiz var, maddi sıkıntıda ki bir müteahhit firmadan ve parasını alamayan işçilerden nasıl bir inşaat kalitesi beklersiniz. İşçiler parasını alamadığı için binaların tepesine çıkrak eylem bile yaptılar televizyon lara dahi çıktı. Belki yazdıklarımı birileri görür de muhatap alınırız ve sıkıntılarımız çözülür diyerek yazımı biraz uzattım. İlginiz, desteğiniz ve sabrınız için çok teşekkür ederim. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2010 | 11:29 ali yılmaz 330 Kişi okudu

sayın kireççi sanırım beni yanlış anladınız.van dan yaz

Soru

sayın kireççi sanırım beni yanlış anladınız.van dan yazıyorum derken istanbulu pek iyi bilmediğimi ifade etmek istemiştim.sorum istanbul bahçeşehir için olup aynen geçerlidir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2010 | 17:39 atilla yazıcıoğlu 329 Kişi okudu

Tebernüs Bey Hukukcular Towers projesinden haberiniz vardir herh

Soru

Tebernüs Bey Hukukcular Towers projesinden haberiniz vardir herhalde Kartalda Avrupanin en büyük Adalet Sarayinin yapilacagi yerde Ofis fiyatlari 400.000 TL den basliyor bu yakinlarda daha az fiyata yeni Ofis Projeleri olurmu 200.000 TL ye kadar?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2010 | 23:34 Hakki Sahin 329 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, Fikret Bey'e fitower örnek dairenin n

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Fikret Bey'e fitower örnek dairenin ne zaman biteceğini soracaktınız, fırsat bulabildiniz mi acaba? Geçen hafta sonu şantiyeye uğradığımda, örnek daire yapılmayacağını söyledi bir yetkili. Fikret Bey yapacağız demişti ama...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 18:54 murat akın 329 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey... atakan erdoğan beyin size sorduğu

Soru

merhabalar tebernüş bey... atakan erdoğan beyin size sorduğu soruya istinaden az önce fi yapı yı arayıp filife projesinin iptal olup olmadığını sordum ve projenin devam ettiğini söylediler... sadece 37 bin tl lik stüdyoların iptal edilip yerlerine 1 artı 1 ler yhapılacakmış... bende filife tan 1 artı 1 almıştım bu yazılanlardan sonra korktum açıkçası... umarım telefonda doğru söylüyorlardır...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 16:51 ahmet ege 330 Kişi okudu

merhaba, haftasonu bahçeşehir ıspartakule de bitmiş veya 1 y

Soru

merhaba, haftasonu bahçeşehir ıspartakule de bitmiş veya 1 yıl gibi yakın zamanda bitecek projelerden oturum veya iyi kira getirili olabilecek projeleri gezmek istiyorum, 250-300 bin civarı 3 1 için önerebileceğiniz projeler nelerdir, teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2010 | 16:25 serap ekincioglu 329 Kişi okudu

merhaba, avrupa konutları ve ağaoğlu ıspartakule'de 3 1 önce

Soru

merhaba, avrupa konutları ve ağaoğlu ıspartakule'de 3 1 öncephe ve alt ve orta katlarda daire kalmamış, o bölgede oturum ve yatırımlık, eşdeğer ve aynı prim potansiyeline sahip başka proje önerebilirmisiniz yoksa eylül ve ekim'de avrupa konutları 2 gibi yeni lansmanlar olabilir mi? eylül ve ekim için önerebilieceğiniz lansmanlar varmıdır, teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2010 | 15:32 vildan derince 330 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş BeyBir kaç gündür \"Cevaplanmış Sorular

Soru

Merhaba Tebernüş BeyBir kaç gündür "Cevaplanmış Sorular İçinde Arama" seçeneği çalışmıyor bilgi vermek istedim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 10:14 Murat Akkaya 330 Kişi okudu

Tebernüs Bey merhaba,Teknik Yapi deluxia projesinin 2. etap kamp

Soru

Tebernüs Bey merhaba,Teknik Yapi deluxia projesinin 2. etap kampanyali satislari ile ilgili metrekaresi 2500 TL gibi bilgiler yazilmis sorularda. Internetten ve sizin siteniz araciligi ile aldigimiz bilgileri gore metrakare fiyatlari uzerinden % 5 indirim yapildi. Ilk aciklama bu sekildeydi. Fiyat olarak 2.500 TL mümkün degil o acidan. Keske olsa. Hem de Atasehirde )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2010 | 10:24 Ekrem Caner 330 Kişi okudu