meraba teberrnüş bey ben 1.etap tokı kaya başına yazıldım

Soru

meraba teberrnüş bey ben 1.etap tokı kaya başına yazıldım 5.bölge b.14 dairesi ne zaman teslım edelır bılgılendırrısenıs sevenırım ..teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2010 | 16:10 şaban söyler 329 Kişi okudu

Merhabalar. Bayramoglu adasina yakin, 430 m2 arsa icinde 85m2 tab

Soru

Merhabalar. Bayramoglu adasina yakin, 430 m2 arsa icinde 85m2 taban alanli celik villa yaptirdik, 1.5 senedir oturuyoruz. bebegimiz olunca satip istanbul'a gecmeyi düsündük. Sizce yanlis mi yapiyoruz? 450.000TLye satarsak, kayip mi etmis oluruz? Dogalgaz geliyor, beklesek daha mi iyi olur?saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2010 | 14:43 Ebru Ucan Okay 330 Kişi okudu

Teberrnüş Bey merhabalar. Nish Adalar'dan oturmak amaçlı bir

Soru

Teberrnüş Bey merhabalar. Nish Adalar'dan oturmak amaçlı bir 2 1 daire aldım. Nasip olurda İnşaAllah banka taksitlerini de ödersem ileri de prim yapabilecek bir proje olarak görüyorum Nish Adalar'ı Projesini. Siz de daha önceki yazılarınızda benzer şeyler söylemişssiniz Düne kadar kendimce doğru bir yatırım yaptığımı düşünüyordum özetle .Ama bugün nishadalar'ın web sitesine girince kötü bir sürpriz ile karşılaştım. Şöyle ki, her ne kadar 2 1 A tipi daireler daha kullanışlı kat planına sahip olsa da konum olarak daha iyi olduğunu düşündüğüm 2 1 B tipi daire aldım. Salon biraz kullanışsız. Altıgen şeklinde ve amerikan mutfağa sahip. Yeni evlendim ve eşyalarımı seçerken web sitesinde bulunan ve yazılı kataloglarında da belirtilen kat yerleşim planına göre eşyalarımı seçtim. Bugün web sitesine girince salon içinde bulunan amerikan mutafağın konumunu değiştirdikleri ve bence kullanışsız ve salonu olduğundan küçük gösteren bir salon yerleşimi ile karşılaştım. Amerikan mutfağın salon içindeki yerini değiştirmişler. Yeni aldığım eşyaler bu yerleşime kesinlikle sığmayacak. Şimdi düşündüren daha projenin başında bu şekilde bir değişikliğe gidildiğine göre ileride site yerleşimide de bu tür keyfi değişikliklere giderler mi diye endişe duyuyorum. Sanırım maket üsütünden ev seçmek biraz riskli bir yatırımmış. Sözleşmeye bakınca istenilen değişiklerin yapılabileceği yazıyor ama yinede kendi dairem için eski yerleşim planına göre mutfak dizaynı talep edebilir miyim sizce? Kiptaş mı benim muahttabım yoksa yapıcı şirket mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2010 | 13:41 Mesut Sal 330 Kişi okudu

Tebernüş Bey, MerhabaÖncelikle bizlere zamanınızı ve sayf

Soru

Tebernüş Bey, MerhabaÖncelikle bizlere zamanınızı ve sayfanızı ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Siz doğru ve dürüst duruşunuzu muhafaza edin, unutmayın ki size güvenen ve saygı duyan benim gibi birçok insan var.Sacit kovancı Beyin yazdıklarını okuduğum da açıkçası çok üzüldüm. Umarım, yazdıkları bilgisizlikten kaynaklanıyordur. Bilgilendirme amacıyla bu süreçte yaşananları özetlemek istiyorum. Bende Kiptaş Maltepe 2.etap hak sahibi ve maalesef mağduruyum. Tüm birikimimi Sayın Kadir Topbaş ın bizzat lansmanını yapmış olduğu Kiptaş Maltepe konutları 2. etabına yatırdım. Lansman sırasında 18 ay olarak duyurulan teslim süresi şuanda 30 aya uzamış görünüyor. Bugün geldiğimiz noktada Kiptaş dan sağlıklı bilgi alamadığımız, yetkili kimselerle ne telefon ile ne de yüz yüze görüşemediğimiz için hakkımız aramak ve inşaatın gidişatı hakkında ufak bir bilgi almak amacıyla , size yazıyoruz, http//kiptasmagdurlari.freeforums.org, adlı internet sitesi yoluyla bir araya geliyoruz, hak sahipleri ile toplantılar yapıyoruz ne yapabilir diye ve ne acıdır ki casus gibi binbir yola başvurarak inşaat alanına girmeye çalışıyoruz. Bizler inşaatta geçikme olacağını yaklaşık bir sene önce fark ettik ve bu amaçla kiptaş yetkilileri ile görüşerek bilgi almak istedik. Ancak daha bir ay öncesine kadar haziran da kuralar çekilir denilirken şimdi de yıl sonunu bulacağı söyleniyor. Düşünsenize tüm birikiminizi yatırdığınız hayatınızın en önemli alışverişinde karşınızda muhatap bulamıyorsunuz, insanlar telefona çıkmıyor, yüzyüze görüşmüyor. Bizde bir parça bilgi alabilmek için çırpınıyoruz. Bizde konuyu posta ve mail yoluyla daha yukarılara büyükşehir belediye başkanlığına ve başbakanlığa taşıdık. Ancak hep kiptaş vasıtasıyla matbu cevaplar aldık, ( sözleşme süresi içerisinde tamamlanacaktır diye). T.C vatandaşı olarak devletimin bir kuruluşuna güvenemeyeceksem kime güveneceğim. Diğer önemli bir konuda inşaatın geç tamamlaması kadar, inşaat kalitesi hakkında da ciddi endişelerimiz var, maddi sıkıntıda ki bir müteahhit firmadan ve parasını alamayan işçilerden nasıl bir inşaat kalitesi beklersiniz. İşçiler parasını alamadığı için binaların tepesine çıkrak eylem bile yaptılar televizyon lara dahi çıktı. Belki yazdıklarımı birileri görür de muhatap alınırız ve sıkıntılarımız çözülür diyerek yazımı biraz uzattım. İlginiz, desteğiniz ve sabrınız için çok teşekkür ederim. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2010 | 11:29 ali yılmaz 330 Kişi okudu

sayın kireççi sanırım beni yanlış anladınız.van dan yaz

Soru

sayın kireççi sanırım beni yanlış anladınız.van dan yazıyorum derken istanbulu pek iyi bilmediğimi ifade etmek istemiştim.sorum istanbul bahçeşehir için olup aynen geçerlidir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2010 | 17:39 atilla yazıcıoğlu 329 Kişi okudu

Tebernüs Bey Hukukcular Towers projesinden haberiniz vardir herh

Soru

Tebernüs Bey Hukukcular Towers projesinden haberiniz vardir herhalde Kartalda Avrupanin en büyük Adalet Sarayinin yapilacagi yerde Ofis fiyatlari 400.000 TL den basliyor bu yakinlarda daha az fiyata yeni Ofis Projeleri olurmu 200.000 TL ye kadar?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2010 | 23:34 Hakki Sahin 329 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, Fikret Bey'e fitower örnek dairenin n

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Fikret Bey'e fitower örnek dairenin ne zaman biteceğini soracaktınız, fırsat bulabildiniz mi acaba? Geçen hafta sonu şantiyeye uğradığımda, örnek daire yapılmayacağını söyledi bir yetkili. Fikret Bey yapacağız demişti ama...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 18:54 murat akın 329 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey... atakan erdoğan beyin size sorduğu

Soru

merhabalar tebernüş bey... atakan erdoğan beyin size sorduğu soruya istinaden az önce fi yapı yı arayıp filife projesinin iptal olup olmadığını sordum ve projenin devam ettiğini söylediler... sadece 37 bin tl lik stüdyoların iptal edilip yerlerine 1 artı 1 ler yhapılacakmış... bende filife tan 1 artı 1 almıştım bu yazılanlardan sonra korktum açıkçası... umarım telefonda doğru söylüyorlardır...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 16:51 ahmet ege 330 Kişi okudu

merhaba, haftasonu bahçeşehir ıspartakule de bitmiş veya 1 y

Soru

merhaba, haftasonu bahçeşehir ıspartakule de bitmiş veya 1 yıl gibi yakın zamanda bitecek projelerden oturum veya iyi kira getirili olabilecek projeleri gezmek istiyorum, 250-300 bin civarı 3 1 için önerebileceğiniz projeler nelerdir, teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2010 | 16:25 serap ekincioglu 329 Kişi okudu