merhabalar tebernus bey. sitenizde bazi okuyucular ayazmadan 1+1

Soru

merhabalar tebernus bey. sitenizde bazi okuyucular ayazmadan 1+1 140bin aldiklarini yaziyorlar. nezaman aldiklarini merak ettim.ben lansman oncesiyani ayin 18 indesatis ofisine gittigimde(yani satis birgun once baslamis) guney cephe yani site icine bakan hic yok dediler,129 luklar zaten yoktu.site disina bakan kalmisti ,bizdekose birtane bulup aldik tabi fiat 167000 oldu.sitenizde 140000 aldim guney site icine bakan,diyenler benden once mi satin almislar yani ayin 17 inde.ki bir gunde onca daire nasil bitti.bir hafta sonraki lansmana hic guney daire kalmiyor.simdi satis temsilcimden suphelendim..daireler kendi aralarinda paylasildi diye dusundum..ama simdi alanlarin disaridan oldugunu dusunuyorum. pahali dairelerin satisi,satis danismanlarinin onceligimidir?(mehtap hanim ve zeynep hanim dairelerini nezaman almislar yazarlarsa durumu anlayabilecegim.tesekkur ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2010 | 11:29 ender atamer 329 Kişi okudu

Merhabalar, ağaoğlu ayazmanın (adı böyle kalacak bu gidişle

Soru

Merhabalar, ağaoğlu ayazmanın (adı böyle kalacak bu gidişle) satışlarının 2000 e yaklaştığı bilgisini paylaşmak istiyorum.Basın ekspres yolunun yeni cazibe merkezi olacağı ile ilgili yazılar bu aralar çok ancak bugünkü yağmurda avrupa konutları atakent 2nin ordan inişte yine sel mi olcak korkusuna kapıldım.yoldaki yağmur suyu teker boyunu aşmıştı. belediye hala niye önlem alamamış birde buraya imarı neye göre veriyor. yeni faciaların kapısını açmak istiyorlar galiba. sel oldu buralar daha da değerlendi. basın ekspres yolu ,volkan patlamalarının olduğu yerlerde toprağın verimli olmasından dolayı yerleşim için cazip sayılan topraklara benzedi. sanki kazdıkça toprağı altından maden çıkacak. iş merkezi bu tarafa kaydırılacağına daha yüksekte olan ayazma yada ıspartakuleye kaydırılsa daha iyi olmazmı. toplu taşıma artırılrsa bir cazibe merkezi oluşturulur. ne zaman vazgeçecek yöneticiler, millete eziyet etmekten bakalım.birde ağaoğlunun reklamı ile kafayı bozanlar var. bence bu yılın en çok konuşulan reklamını yaptı ali bey, gerisi hikaye.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2010 | 15:08 hilal bayram 330 Kişi okudu

Sitenizde soyak hoşdere (yeri tam olarak eston şehirle mesala n

Soru

Sitenizde soyak hoşdere (yeri tam olarak eston şehirle mesala nurol arasında) ihale teklifi verdiği yazıyor.Buda büyük ihitmal halkalı projesiyle kuzey bahçeşehiri askıya almıştı artık bu ihaleyide kazanırsa büyük ihtimal uzun tarihli olarak askıya alacak gibi görünüyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2010 | 20:14 ekber canpolat 330 Kişi okudu

tebernus bey merhaba,istanbulda yatirim amacli arsa almak icin en

Soru

tebernus bey merhaba,istanbulda yatirim amacli arsa almak icin en cazip yer neresi, sizin bilge ve tecrubelerinize gore. yani ileride en cok prim yapma ihtimali olan yerler.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2010 | 14:10 mustafa akdemir 330 Kişi okudu

üstadim kolay gelsin, yeni design icin emek verilmis ama ben beg

Soru

üstadim kolay gelsin, yeni design icin emek verilmis ama ben begenmedim... cünkü alisilagelmis bir design i degistirmek itici olur ... bilemiyorum sanki eski hali daha güzeldi... daha sürükleyici idi... simdi sürekli fareyle sayfa cevirmek ve asagiya inmek ile ugrasiyoruz ... kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2010 | 17:51 Hasan Yayci 329 Kişi okudu

Tebernüş bey ,nazik cevabınız için teşekkürler. Gökşen b

Soru

Tebernüş bey ,nazik cevabınız için teşekkürler. Gökşen beye randevü talebimizi ilettik sekreteri aracılığıyla .Bu arada Divan Residence te aidatlar açıklandı . 1+1 ler 200 tl sosyal tesis hariç . 2+1 ler 240 tl sosyal tesis hariç . Yönetim gider kalemleri ve 1 kereye mahsus dairelerden alınacak ortalama 500 tl ( sitenin sosyal tesis ve bazı blokların doğalgaz bağlatıları v.s ) gibi baştan sona yanlışlıklarla dolu bir bütçe var . Bunu kabul etmemiz isteniyor . Tebernüş bey burada isyan çıkacak bilginize ) yakında tüm site sakinleri ( divan residence -halkalı -kuzu grup ) televizyona ve gazetelere düşecek .Bir basın mensubu olarak önce siz haberdar olun istedik .Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2010 | 12:16 mevlüde fida 329 Kişi okudu

ıyı asamlar 2haft once sormustum ızde fıkreteden musdea almam

Soru

ıyı asamlar 2haft once sormustum ızde fıkreteden musdea almam gerek demiştiz fıyapının aman byunca kac adet satıs yaptıgı hakkında bılgı vermenız mumkunu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2010 | 22:18 emrah demirel 330 Kişi okudu

Tebernüş Bey, bu haftaiçi kredi çekip Finanskent\'te ev almay

Soru

Tebernüş Bey, bu haftaiçi kredi çekip Finanskent'te ev almayı düşünüyorum ama hala emin olamıyorum. Şehir merkezine (Şişli, Taksim vs) yakın site içerisinde bir ev olarak en iyi alternatif bu gibime geliyor. Sşizin başka öneriniz var mı? Yatırım amaçlı değil oturmak için alıyorum. Ne dersiniz. Seçtiğim proje ve satın alma zamanı olarak uygun mudur sizce? 150.000 TL 0,70 faiz oranı ve 120 ay vadeli kredi. %2 komisyon dışında başka masraf yok. Kullanacağım kredi için yorumunuz ne olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 19:58 İlker Ataman 330 Kişi okudu

bizim memleket adıyaman küçük yer ancak istanbuldaki inşaatt

Soru

bizim memleket adıyaman küçük yer ancak istanbuldaki inşaattaki canlılık orayıda etkiledi ve gereğinden fazla konut yapıldı. nüfüs artış hızıda bu arzı kaşılamaya yetmediği ve uzunca bir sürede etkilemeyeceği için elde çok konut birikti yeni arsa açmanında şimdilik bir mantığı yok orası için. belediye hizmetine hizmet bile denmez. kaldıki istanbul hapşırsa bizim oralar hastalıktan yıkılıyor. tek avantajı hayat ucuz. böyle olunca istanbulda iyi bir siteden ev alıp kiraya vermek faiz yemeyn bizim kesim için iyi bir yatırım oluyor. gelen kiranın her ay altın alınıp değerlendirildiği düşünülse uzun zaman için iyi bir ensturaman oluyor basit yatırımlar için.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2010 | 23:07 hilal bayram 329 Kişi okudu

İyi akşamlar tebernüş bey bir önceki yazınızda esenyurt il

Soru

İyi akşamlar tebernüş bey bir önceki yazınızda esenyurt ile bilgilere baktım peki zemin açısından yeterli sağlamlık bulunmaktamıdır şuan hemen hemen istanbulum tüm büyü mütaitleri esenyurta yatırım yapmakta en sonda sizin safanızda ucra grup ucracity 2500 dairelik yeni konut inşaattına başlıcakmı açıkçası tebernüş bey siz emlek konusunu uzmanısınız esenyurta ne oluyor? bölge neredeyse istanbulun yeni ilçe olmasına rahmen altın çağını yaşıyor ilerki aşamada esenyurt nasıl özetlersiniz saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2010 | 22:54 osman pinarci 329 Kişi okudu