Selamlar, Bahçeşelir civarında özellik ana yola yakın alış

Soru

Selamlar, Bahçeşelir civarında özellik ana yola yakın alış veriş merkezine yakın oturmak için ev bakıyoruz. 3+1 dumankaya akkoza garanti koza ve özellikle akbatı evlere baktık. Akbatı güzel ama aidat m2 3 Tl diyorlar. garanti koza sehir güzel gözüküyor yeri itibari ile ama sitenizde ve internete çok sıkıtıları olan firma gözüküyor. 3+1 170 m2 470 bin tl r diyolar indirim yapıyorlar . Ama resimlerde daire içleri çok kaliteli değil gibi siz baktınız mı resimlere yada örnek daire gördünüz mü değer mi. Dumankaya gözel gözüküyor ama onun da en büyük daires 120 m2 küçük büyük dairesi yok nedense. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2010 | 13:40 Ayşin Tanıl 329 Kişi okudu

Anadolu inşaat pendik mini royal projesini yapıyormuş. Acaba

Soru

Anadolu inşaat pendik mini royal projesini yapıyormuş. Acaba şimdiye kadar hangi projesini dörtdörtlük bitirmiş ki yenisi yapıyor. Ben bu inşaattan anlamayan firmadan adire almak hatasında bulundum başkalarıda bu hataya düşmesin. Kesinlikle güvenilmez bir firma ayrıca muhatap bulamayacağınız bir firma. Sizde yönlendirmelerinizde dikkat etmenizde fayda var diye düşünüyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Kasım 2010 | 12:18 atakan Tezcan 330 Kişi okudu

günaydın tübernüş bey,kolay gelsin.görüşlerinizi devamlı

Soru

günaydın tübernüş bey,kolay gelsin.görüşlerinizi devamlı takip ediyorum,1 yıldır bu sayede 2 yatırım yaptım ve ikisinin de enflasyonun üzerinde bir kar getirdiğini gördüm,teşekkür ederim.kafamda bir plan var.emlak konut tuzla evlerinden 25000 peşin ile 3+1 daire düşünüyorum,tamamı 113000 tl.taksitler teslimat sonrası 700tl civarında başlıyor ve tüfeye göre artıyor.kira artışlarının da tüfeye paralel olacağını kabaca düşünürsek,taksitlerin büyük kısmını kira ile karşılamak mümkün.bu durumda bugün 25000 yatırıp 10 yıl sonra en aşağı 250000 tl gibi bir kazanç geleceğini söylemek biraz fazla iyimserlik mi oluyor.uzattıysam kusura bakmayın,teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 08:44 murat gökmen 329 Kişi okudu

Gebze Güzeltepe Alman İnşaat tarafından yapılan Gökdeniz Ko

Soru

Gebze Güzeltepe Alman İnşaat tarafından yapılan Gökdeniz Konutlarını gezdim ve çok beğendim. GOSB, DOSB,AKBANK ONLINE ve YKB online merkezine çok yakınoluşu siteninde gerçekten lüx oluşundan dolayı buraya yatırım yapmak istiyorum. sizce 1.700,00TL m2 fiyat burası için uygunmudur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2010 | 09:21 ahmet samast 330 Kişi okudu

Merhablar tebernüş bey öncelikler tamer beyi arayarak bizi ayd

Soru

Merhablar tebernüş bey öncelikler tamer beyi arayarak bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim Konuşmanızda Başka ayrıtılar geçtiyse paylaşırsanız seviniriz tekrar çok teşekkür ederim hayırlı akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2010 | 17:34 hakan taşçı 330 Kişi okudu

iyi çalışmalar güzel dinlenmeler arada yazılarınıza bakıy

Soru

iyi çalışmalar güzel dinlenmeler arada yazılarınıza bakıyorum FİYAPI AĞAOĞLU ÖZYURTLAR bi çok proje hakkında yorumda bulunuyorsunuz oturdunuz yerden ne kadar güzel dimi sizin ben inşaatlarla alakalı bir şey bildiginizi düşünmüyorum insanlarda kendi kararları dogru bir şekilde değerlendiremeyip sizin gibi kendini konut bilgi bankası sanan insanlardan bilgi almaya çalışıyorlar sizin amacınız cebinize giren paradan başka bir şey dil iyi sömürmeler.........

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 11:57 murat kul 330 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba;Sitenizden çok faydalanıyorum. Size bir

Soru

Tebernüş Bey Merhaba;Sitenizden çok faydalanıyorum. Size bir sorum olacak. Çekmeköy Taşdelen bölgesinde Assan Grup tarafından depremden sonra yapılmış Semiha Kibar sitesinde 4+1, 150 m2 daire satınaldım. Daire emlakçı komisyonu, tapu masrafı ve daire içi masraflar dahil 157.000 TL civarı bir meblağa mal oldu. Ayrıca bu daire için 56.000 TL civarı konut kredisi çektim. Bunu da 4 yılda 66.000 TL olarak geri ödeyeceğim (0,70 faiz oranından). Yani 10.000 TL civarı faiz yükü olacak.Daire 8 katlı binanın 7. katında, ebebeyn banyolu, dubleks değil düz, odaları site peyzaşına bakmıyor ama güney cepheye bakıyor. Site ise açık otoparklı (kapalı yok), ufak bir açık havuzu var. Bölgede bölgeye 2015'te metro gelecek, gata hastanesi gelecek, özyeğin üniversitesi gelecek gibi dedikodular var. Ayrıca sitedeki daireler cephesine m2'sine göre 650-800 TL arasından kiraya veriliyor.Tüm bu bilgiler ışığında sizce dairenin prim potansiyeli gelecek 3-5 yıllık dönemde nasıl olur. iyi bir yatırım olmuş mudur?Saygılar Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2010 | 01:21 Volkan Adakan 329 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Kireççi günaydın.Öncelikle sunmuş olduğu

Soru

Sayın Tebernüş Kireççi günaydın.Öncelikle sunmuş olduğunuz hizmetten dolayı teşekkür ederim.Ben Elif Çınarın eşiyim.Amacım burada kavga gürültü çıkarıp ortamı germek değil.Benim eşim çok tezcanlı ve detaycı bir insandır.Öyle ki gittiği her projeye elinde metresiyle gider örnek daire gerçek ölçüleri yansıtıyor mu bakar.Örnek daireleri kameraya çekip ihtişamına kapılmamak için evde defalarca izler.Malum proje hakkındaki fikirlerini yazmış zaten.Ben projenin herşeyini beğendim bir erkek olarak.Daha doğrusu o detaylara fazla takılmadım değiştiririm diye düşündüm.Ama Elif çok takıldı 1000 liralık harcamadan kaçmışlar buranın inşaat kalitesi kimbilir nasıl olur diye düşündü.Ben tam onu ikna etme noktasına gelmişken Ekrem beyin maili herşeyi berbat etti.Beni yalancı konumuna düşüren bir firmadan asla ev almam dedi ağlayarak.Şimdi ekrem beye soruyorum neden firmayı arama ihtiyacı hissettiniz madalya mı verdiler size şimdi!!!Ev almışsını hayırlı olsun ama sizin aldığınız evi herkes zorunda değil ki!!!Lütfen biraz daha duyarlı davranalım....Kusura bakmayın Tebernüş bey değerli vaktinizden çaldım kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2010 | 09:38 selim çınar 329 Kişi okudu

Merhaba Tebernü bey.Belki bizede sahip çıkan bir yetkili olur

Soru

Merhaba Tebernü bey.Belki bizede sahip çıkan bir yetkili olur burda.Fi tower ile ilgili bir türlü netleşmeyen,net cevap alamadığım sorulara burdan yanıt verirler.1 Projelerin gelişimini izleyen kameralar neden hiç çalışmadı ,çalışmayacak mı hiç ?2 Dilek ve şikayet kutunuz var neden hiç işlevsel olmadı.Olacak mı ?3 bir yetkiliyle görüştüğümde normal binaların zaten projeden farklı görüntüde olacağını öğrenmişim.aynı yetkili kulelerin son 10 katındaki cam giydirmeninde olmayabileceğini netlik kazanmadığını söylemişti.son karar nedir ?4 Yetkililerde görüşmelerde projede yer almayan kapalı bir havuz yapılabileceği söylenmiş.Bu konuda alınmış bir karar var mı ?5 en önemlisi Örnek Daire.Ev teslimine bişey kalmadı örnek daire halem yok.en son aralık ayı konuşuluyordu.Yeni boya rengi değişikliği ile ilgili açılması ertelendiği söylendi.Ne zaman görebileceğiz.Biraz daha bekletirseniz dairelerimizin tesliminde göreceğiz zaten.Fikret beyin süprizleri güzel olsaydı merakla beklerdik ama kötü süprizlerden sonra daireyi alırken görürsem kalbim dayanır mı bilmiyorum.Tşk.ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 16:13 sinan kala 329 Kişi okudu