Tebernuş bey merhaba,Finanskent ve Avrupa Konutları Tem'i nas

Soru

Tebernuş bey merhaba,Finanskent ve Avrupa Konutları Tem'i nasıl değerlendiriyorsunuz? Tavsiyeniz hangisi olur? 1 1 için... Avrupa konutlarında almayı düşündüm ama bölgeyi de, projeyi de etüd etmedim..Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2009 | 14:09 zeynep aykaç 330 Kişi okudu

Sayın Kireçciyatırım amaçlı 170 bin TL ye Tem avrupa konu

Soru

Sayın Kireçciyatırım amaçlı 170 bin TL ye Tem avrupa konutlarınfdan 1 1 almak yatrım amaçlı mantklı mı? Buranın hala prim yapabileceğini düşünüyor musunuz.Yaparsa hangi vadede sizce?Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2009 | 22:43 Murat karal 330 Kişi okudu

Meraba biz öğretmen bir çiftiz innovia 3ten 1 1 almayı düş

Soru

Meraba biz öğretmen bir çiftiz innovia 3ten 1 1 almayı düşünüyoruz.başka sehirde yaşıyoruz.alıp kiraya verip diger yerdeki kiramızı karşılamak istiyoruz.tabiki 2 sene sonra teslim.ödemeleri de uygun bize.sizce kiracı bulabilir miyiz veya bittiğinde değerlenir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2010 | 16:01 emre ünal 330 Kişi okudu

Sn:Tebernüş KİREŞÇİ ;Pınar mahallesi ile ilgili olarak ve

Soru

SnTebernüş KİREŞÇİ ;Pınar mahallesi ile ilgili olarak verdiğiniz cevaba teşekkür ederim. Konu hakkında sonuç olarak mahalleli den istenen hiç kimse mağdur edilmeden YERİNDE DÖNÜŞÜM YAPALIM deniyor arsa sahibi tarafından. Benim düşüncemde bu yönde. Mahalle halkı mağdur edilmeden yapılacak bir dönüşüme razı. Bazı şahıslar mahalleli olarak tapumuzu biz alalım, dönüşümü biz gerçekleştiririz diyor, bilirsiniz bu iş şahıslara bırakıldığı zaman yaşananları. Açıkcası mahalleli olarak İBB den yerinde dönüşüm talebi yapalımmı? Müsaitseniz cep tel görüşmesi yapabilirmiyiz. İsterseniz mail adresime tel bilgilerinizi iletirseniz müsait bir zamanınızda görüşebiliriz.benim tel no532 695 01 60 Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2010 | 15:33 EYÜP SÖYLER 329 Kişi okudu

Sn Tebernüş bey, Sinpaş Aquacity2010 projesi ile ilgili Başba

Soru

Sn Tebernüş bey, Sinpaş Aquacity2010 projesi ile ilgili Başbakanla arkadaşlar, Kadir bey ile arkadaşlar çözerler ifadeleri hoş olmadığı kanaatindeyim. http//sinpasgyo.com/images/docs/degerleme_raporlari/harmoni_istanbul_sancaktepe.pdf 23 sayfada değerleme firması buranın resmi olarak durdurulduğunu yazmış, bölgeyi iyi bilen biri olarak zaten okul terki olan bir yerde rant kazanmaya çalışmasını hemşehrim ve takdir ettiğim Avni beye hiç yakıştıramamıştım. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2010 | 18:34 Yusuf Önder 329 Kişi okudu

s.a. tebernüş bey 35 000 lira birikmişim var 1000 lira maaş a

Soru

s.a. tebernüş bey 35 000 lira birikmişim var 1000 lira maaş alıyorum taksitle bir ev alıp kiraya verip kira parasıylada taksıtını odemek ıstıyorum bana bir fikir verebılırmısnız koay gelsın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2010 | 11:11 BURAK SENEL 330 Kişi okudu

Merhaba Sn. Kireçci biz şartlar gereği 2 sene sonra İstanbula

Soru

Merhaba Sn. Kireçci biz şartlar gereği 2 sene sonra İstanbula yerleşeceğiz. Şimdiden kurumsallaşmış bir firmanın projesine girelim diye düşünüyoruz. Ancak deprem riskinide düşünüyoruz. Proje bazında fikir vermediğinizi biliyoruz. Yine de avrupa veya asya yakasındaki güvenilir projeleri düşünerek bir karar vermek zorundayız Sizden rica etsek her iki yakadan lokasyon bazında iki veya üç öneri verirseniz ( bölge adı olarak ) bizi mutlu edersiniz. Teşekkürlerimizle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2010 | 22:50 Selim Yavuz 329 Kişi okudu

meraba teberrnüş bey ben 1.etap tokı kaya başına yazıldım

Soru

meraba teberrnüş bey ben 1.etap tokı kaya başına yazıldım 5.bölge b.14 dairesi ne zaman teslım edelır bılgılendırrısenıs sevenırım ..teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2010 | 16:10 şaban söyler 329 Kişi okudu

Merhabalar. Bayramoglu adasina yakin, 430 m2 arsa icinde 85m2 tab

Soru

Merhabalar. Bayramoglu adasina yakin, 430 m2 arsa icinde 85m2 taban alanli celik villa yaptirdik, 1.5 senedir oturuyoruz. bebegimiz olunca satip istanbul'a gecmeyi düsündük. Sizce yanlis mi yapiyoruz? 450.000TLye satarsak, kayip mi etmis oluruz? Dogalgaz geliyor, beklesek daha mi iyi olur?saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2010 | 14:43 Ebru Ucan Okay 330 Kişi okudu