hocam özür dilerim hala cevabı alamadım
hocam özür dilerim hala cevabımı alamadım ben 10-15 yıl içinde olacağını biliyorum.şimdi master planıyla bir kat ve emsal artışı yapıldı.proje hayata geçtiğinde (10-15 yıl sonra) tekrar bir emsal verebilirlermi böyle bir hakkımızı varmı.yani emsal sadece 1 keremi verilir tşk
