sayın avukat,24.06.2008 tarihinde bir ikrazat şirketinden gayr

Soru

sayın avukat,24.06.2008 tarihinde bir ikrazat şirketinden gayrımenkul ipoteği karşılığında kredi aldım.sözleşme ğereği 6 ayda bir faizleri zamanında ödedim,24.06.2010 tarihinde anaparanın iadesi gerekiyordu ,aradan bir hafta geçti henüz ödemeyi yapamadım,sanıyorum biraz gecikecek.sorum şu,bu arada haberim olmadan alacaklı olan ikrazat şirketi gayrımenkulü satabilir mi....TEŞEKKÜR EDERİM

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2010 | 13:54 hüseyin karanlık 327 Kişi okudu

Günaydın Tebernüş bey,daha önce size Tulip Turkuaz dan aldı

Soru

Günaydın Tebernüş bey,daha önce size Tulip Turkuaz dan aldığımız daireyi fesh ettiğimizi yazmıştım.Şimdi yine o civarlarda ev bakıyoruz.Tulip Turkuaz projesini bildiğiniz için ne beklediğimizi anlayacağınızı bilerek Ağaoğlunun Ispartakulede yapmaya başladığı projeden ev satın alsak bizi birebir olmasada beklentilerimizi karşılayabilir mi? Ağaoğlunun yaptığı projelerin kaliteli projeler olduğunu düşünüyorum.Ama Ispartakuledeki bu evler aynı kalitede mi yapılacak acaba diyede aklımdan geçmiyor değil.Yorumlarınızla bizi beslerseniz seviniriz.(Evi oturmak için ve 5-6 sene sonrasında değer kazanması için almak istiyoruz)Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2010 | 08:52 Sema Baymin 328 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Gewrçekten de ctrl f5 yapmadan yeni h

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Gewrçekten de ctrl f5 yapmadan yeni haberlerinizi göremiyorum. Ben her girişimde bunu yapıyordum ama bilmeyenler haberler hiç değişmiyor sanıyor )Ben yorumlardaki sn. Mehmet Yaylı'nın yorumuna takıldım. Oyakkent'i ben aradığımda satışın yıl sonunda başlayacağını ve fiyatların belli olmadığını söylüyorlar. Acaba kendisi nasıl fiyatları öğrenebildi? Oyak mensubu olanlara daha erken mi satıa başlanıyor acaba?Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2010 | 18:45 Barış Atmaca 327 Kişi okudu

içinde kiracı otururken ev satın aldım.kendim oturacağımdan

Soru

içinde kiracı otururken ev satın aldım.kendim oturacağımdan kiracının çıkmasını istiyorum. Bu durumda kiracının yasal oturma süresi kaç gündür. ve kiracıyla ayrıca bir sözleşmemi yapmalıyım yoksa noterden ihtarnamemi çektirmeliyim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2010 | 00:26 muammer sivri 327 Kişi okudu

Merhaba,parkcity konutlarından aldığım 1 1 evim için tapu ab

Soru

Merhaba,parkcity konutlarından aldığım 1 1 evim için tapu abonmanlıklar için 5.127 TL ödememi istiyorlar. bunun dağılımı 2865 TL tapu; 1961 TL ise abonman ücretleri. İSKİ için 1.110 Tl istenmekte olup , itiraz ettiğimde İSKİ nin avcılar bölgesinde yeni bir kanal yapmakta olduğu ve kanal katılım payı adı altında bu paranın üyelerden kesildiği bilgisi veriliyor. böyle bir şey olabilirmi , bu parayı ödemek zorundamıyım? ( sözleşmede yapım bedellerinin fiyatlara dahil edildiği alıcının sadece abonelik bedeli öedeyeceği yazıyor) teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2010 | 14:03 aylin hekimoğlu 327 Kişi okudu

üstadim, Andromeda icin toplanan aidatlar gayet mantiklidir. Ben

Soru

üstadim, Andromeda icin toplanan aidatlar gayet mantiklidir. Ben onu örnek olarak gösterdim, tabii ki gelir kapisi degildir. Cünkü baska caresi yok, residence hizmetler vs. gercekten külfetli is. Su ile ilgili projelerde de öyle. Düsünsenize o suyu aritmak belli basina bir külfet ... yoksa 3 ay icerisinde kurbagali dere olur oralar, sinekten gecilmez... Ayrica residence hizmetleri, bahcelerin bakimi, yüzme havuzlarinin bakimi vs. bence en az 750 ile 1.000 TL arasi gayet normaldir. Bir de bu isleri üstlenecek bir sirket olmali, o sirketin elemanlari nereden baksaniz aylik maaslari 1.000 TL den basliyor, sirkete maliyetleri en az 2.000 TL dir. Bosphorus gibi bir proje en az 50 calisan ister ... Sadece eleman gideri aylik 100.000 TL düsünsenize. Ali Agaoglu beyi, Cahit beyi, Hasan Rahvali beyi cok severim, zaten derici sevdigi deriyi daha cok dövermis ) Kolayliklar dilerim....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2010 | 18:53 Hasan Yayci 327 Kişi okudu

Öncelikle sitenizi 3 yıldır takip ediyorum ve çok beğeniyoru

Soru

Öncelikle sitenizi 3 yıldır takip ediyorum ve çok beğeniyorum umarım duruşunuzu bozmazsınız..Ben NTOWERS projesinden 2 1 106 metrekare site içerisine bakan 8. kat 1 daire aldım,sormak istediğim hemen yanında yapılan solarkent ve milpark projelerinde hemen hemen aynı metrekarelerde daire fiyatları 200-250 bin tl civarı isteniyor ben ise 97 bin tl ye aldım NTOWERStan nasıl oluyorda aynı lokasyon aynı nitelik ve benzer sosyal donatılara sahip siteler arasında bu kadar uçurum olabiliyor?Temel atılmamış olması fiyatı bu kadar fark ettirirmi?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2010 | 18:53 kemal değer 327 Kişi okudu

Öncelikle Cevaplarınız İçin Teşekkürler. Peki Kayseri'de D

Soru

Öncelikle Cevaplarınız İçin Teşekkürler. Peki Kayseri'de Doğu-Güney-Batı cepheli bir dairede merkezi ısıtma veya kombili olması fark edermi, hangisi sizce daha iyidir. Dış mantolama ve kat arası yalıtım mevcut. Üst ve alt dairelerde oturanlar var 9 katlı binanın 6. katı. Cevabınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2010 | 11:29 Fatih KEBABCI 328 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule 2.etap işi için fideltus ile bera

Soru

Avrupa Konutları Ispartakule 2.etap işi için fideltus ile beraber ortaklık kurmuş.Sizce garip bir durum değil mi ? Malum Fideltus un yaptıkları ve bolgenin değerini nasıl düşürdüğü ortada. Ispartakule Ataşehir gibi olabilecekken Fideltus sayesinde yere battı,daha yeni toparlanıyor. Ispartakule parselleri Emlak pazarlama Insaata gecmiş.Buraların son durumu hakkında bilginiz var mı ?Real marketleri arsa aldı söylentisi var.Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2010 | 14:12 Hakan Yokus 327 Kişi okudu