Ağaoğlu ayazma projesini oraya yapıyorsa heralde trafik proble
Ağaoğlu ayazma projesini oraya yapıyorsa heralde trafik problemini göz ardı etmeyecek kadar bu işleri düşünüyordur.. Örnek vermek gerekirse batı ataşehiri teme bağalayan yollar yapıldı.. yıllar önce koskaca bölgeye tek giriş var deniyordu.. bir diğer örnek ağaoğlu firması ıspartakulede ihaleye girmeden önce temde ıspartakule gişeleri yoktu.. ayazma için eminim ki süper bi planı vardır
