Ben Türkiyede yatirim yapmak istiyorum.Acaba nerden Arsa alabili

Soru

Ben Türkiyede yatirim yapmak istiyorum.Acaba nerden Arsa alabilirim, ilerde bir kac sene sonra degeri yükselebilecekmi. Aynisi bir Konut icinde gecerli. Türkiyenin neresinde yatirim yapsam, bana yardimci olabilirmisiniz. simdiden tskKendim Trakyaliyim BabeskiKirklareli

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2012 | 11:25 Ümit Varli 327 Kişi okudu

Sukent projesinde hisse fiyatları 117 m2 için 415-420 bin Tl ba

Soru

Sukent projesinde hisse fiyatları 117 m2 için 415-420 bin Tl bandında oynuyor. Bu fiyatlar ile hala yatırım yapılabileceğini dusunuyormusunuz. Sizce halen prim potansiyeli var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2012 | 09:12 T Vedat donat 328 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi günler.Avrupa Konutları Atakent 3 projesinde

Soru

Tebernüş Bey iyi günler.Avrupa Konutları Atakent 3 projesindeki yerleşim planında anaokulu kreş ve ilköğretim okulu bulunmaktadır.Özellikle ilköğretime giden çocuğum olması nedeniyle konuya biraz daha hassas bakmaktayım.Şöyleki okulun Artaş İnş tarafından yapılarak MEB verileceği bilgisini evimi alırken öğrenmiştim Temmuz 2012'de evlerin teslim edilmeye başlanacak olması ve okulun projedeki yerinde şantiyenin olması ve henüz başlamış bir inşaatın bulunmaması nedeniyle endişeliyim.gerçi firmanın inşaat hızına yetişilemiyor ama sizin bir duyumunuz varmıdır.2012 eğitim yılına yetiştirilebilir mi? Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2012 | 15:40 ufuk ülker 328 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey , Regnum Astrum Towersta kiracıyız.Sade

Soru

Selamlar Tebernüş Bey , Regnum Astrum Towersta kiracıyız.Sadece açık havuzdan yararlandığımız halde 226 tl(3+1) aidat ödüyoruz 1240 daire var sitede, emsal sitelere göre aidat çok yüksek ve şimdide Isınma Kaybı adı altında aidatlara 36,00tl daha eklediler.Biz bu yönetimi nereye ne şekilde şikayet edebiliriz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2012 | 18:26 Selin Avar 327 Kişi okudu

İyi günler sayın Kireççi, sektöre yön veren biri olarak ya

Soru

İyi günler sayın Kireççi, sektöre yön veren biri olarak yazılarınızı röportajlarınızı çok sıkı takip etmekteyim. Fiyapı hakkında size gelen soruları avukata verin,birlik olup Fikret Beyle görüşün, ben artık Fikret Beyi aramıyorum gibi cevaplar verip Fiyapıdan olan memnuniyetsizliğinizi sizde bişekilde dile getiriyorsunuz. Sizin sayfanızda olsun başka form sayfalarında olsun yüzlerce Fiyapı mağduru oldugu ve firmanın basındada çıkan olumsuz haberlerine rağmen emlakkulisi sitenizde bu gün halen insanları alın dermiş gibi teşvik edip baş sayfadan reklamını vermenizi esefle kınıyorum. Sizi takip eden ve size güvenen binlerce insana yoksa sunumu demek istediniz Fiyapı şirketi sağlam bir şirkettir kendilerinden ev alan müşterilerini kesinlikle mağdur etmezler, ev almayı düşünen takipçilerime şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim Fiyapıdan ev alabilirler mi demek istediniz gerçekten anlayamadım. İkinci bir şık olan sitede firmanın reklamını para karşılığında yayınlamak bunu hiç aklıma bile getirmek istemiyorum onlarca mağdur insan varken ve bunları en iyi siz bilirken. Saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 10:44 Burak TOS 328 Kişi okudu

osmanlı insaat

Soru

osmanlı insaat yenı bır projeye baskıyormuş,elisa premıum life,bu projeyle ılgılı bılgı alabılırmıyım,arsa alısnmısmı acaba ve fırma guvenlımıdır,tşk ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2012 | 07:57 fatma nur 328 Kişi okudu

evviva yaşam merkezi

Soru

Sayın Tebernüş bey,evviva yaşam merkezinden projeden bir daire aldık.Ancak,inşaatın ruhsatı olmadığı için inşaat ibb tarafından mühürlenmiş.Firma sorunu çözeceğiz diyor.Ama tatmin edici bir cevap ve tarih vermiyorlar.Bu konuda bilgi verebilirmisiniz.Sorun çözülene kadar ödemeleri durdurma şansımız varmı?Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2012 | 04:13 Ünal Kılınç 327 Kişi okudu

Siteden Ev Aldım.

Soru

Belgin hanım Tuzla Kiptaş-2 konutlarından 8.kat güney doğu cephe, site içine değilde açık araziye bakan 95m2 daire aldım. 56000 peşin 54 000 borç devirli aldım. İlk defa ev alıyorum, siteden ev alırken nelere dikkat edilmeli, umarım doğru yapmışımdır. siteden dışarı çıkınca çevresi hiç gelişmemiş, yatırım amaçlı aldığım bu daire hakkında yorum yapabilirseniz çok teşekkür ederim. (kiraya verip ödemelerimi o şekilde yapmak istiyorum) çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2012 | 15:10 Göksel BAYRAKTAR 327 Kişi okudu

Doğru bir yatırım mı ?

Soru

Merhabalar . 1,5 sene önce kurtkoy aydosta 280 m2 villa aldık , ben bu bölgenin 5 yıl icinde degerlenecegini düşünüp yatırım yaptım . Sizce doğru yatırım mı ? Burada kira oranı cok düşük suanda , 1,5mia. Civarı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2012 | 13:37 Dilek saygı 328 Kişi okudu