ev almak hakkında
merhaba. bir ev almak istiyorum fakat fi sıde premium mu yoksa ıspartakule (olimpos,efes,21.yy,patara) mı karar veremiyoruz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba. bir ev almak istiyorum fakat fi sıde premium mu yoksa ıspartakule (olimpos,efes,21.yy,patara) mı karar veremiyoruz
Merhaba Tebernüş Bey, Sorumu cevapladığınız için teşekkür ederim. Fakat korkarım cevabınız biraz aklımı bulandırdı. Ben teklif edilen evin banka kredisine uygun olmadığını, bu yüzden fiyatının düşük olduğunu söylemiştim. Siz cevap olarak "Banka kredisine uygunsa alınabilir... İşin aslı bana da çok ucuz geldi... Tek sorun buysa mesele yok..." yazmışsınız. Peki banka kredisine uygun değilse ileride ne gibi problemlerle karşılaşabilirim? Bu problemler risk almaya değer mi? Ben onu merak etmiştim? Tekrar rahatsızlık verdiğim için özür dilerim fakat gerçekten cevabınızı algılayamadım.
Merhabalar çekmeköyde 2 oda 1 salon bir ev almaya karar verdik bugüne kadar hep kirada oturduk ilk kez ev sahibi oluyoruz ancak evin iskânının henüz %80 olduğunu öğrendik ancak kısa bir sure içinde bu iskanin tamamlanacağını söylüyor mal sahibi. iskân nedir ve ne dezavantajları vardır konut sahibi için? Yarın kapora verip sözleşme imzalayacağız sozlesmede hangi hususlara dikkat etmeliyim ek olarak neler talep etmeliyim? Ve akabinde tapuyu alırken nelere dikkat etmeliyim hangi doküman veya belgenin doğruluğunu ve niteliklerini araştırmalıyım teyit etmeliyim lütfen yardımcı olun saygılar şimdiden teşekkürler...
Merhaba Tebernüş Bey, ailemin Kozyatağı Atatürk caddesi yakınında Teknık Yapı'nın yeni açtığı restaurant karşısında apartmanda bir dairesi var. Bazı komşular yakın zamanda burada bir inşaat planı olacağını söylediler. Acaba sizin kulağınıza gelen bu bölgeyle ilgili bir gelişme var mı? Bölge için Teknik yapı , Ağaoğlu ve Ekşioğlu inşaatın haberleri dolaşıyor; ama tabiki bunlar fısıltı gazetesinin ürünleri de olabilir . O yüzden bir bilene sormak lazım diye düşündüm. Bilginiz için şimdiden teşekkürler...
selam kuzeydeki yeni şehir seyrantepe-tayakadın hattına yeni bir metro istasyonu kurdurur mu?seyrantepe cevresindeki projeler buranın merkez olacağını gösterir gibi bu anlamda.Seyrantepede bulunan eski bina ve dükyanları m2 3000 tl. den alınır mı? tşk
Merhabalar Tebernüş Bey, kolay gelsin. Sorum şu ki; Bir miktar nakit param var bununla yatırımlık bir ev almak istiyorum. 80-100 milyar arasında site içinde bir ev almak istiyorum. Lokasyon olarak Çekmeköy yada Kayabaşı olsun istiyorum. Çekmeköy çünkü; havası güzel ilçe olarak ferah geniş etrafta güzel evler ve insanlar var. İnsanın ii açılıyor. 80-100 milyar arasında alınan evi 500 milyona rahat kiralanabiliyor. Hatta bu fiyata giriş kat havuzlu daireler bile zaman zaman internete düşebiliyor. Belki ilerde havası güzel olduğu için kendim bile oturabilirim diye düşünmüyorda değilim. Kayabaşı çünkü şu an oturduğum semte (bağcılar) yakın kiracı ile uğraşmak, git-gel yapmak kolay olur diye düşünüyorum. İlerde de prim yapacağını düşündüğüm bir lokasyon.Fakat kayabaşında kira geliri 300-350 arasında bir rakam. Kira çarpanı olarak düşündüğümüzde Çekmeköy daha mantıklı gözüküyor. Ama uzun zaman olarak düşündüğümüzde hangisi yatırım için daha mantıklı olur? Bana bu konuyu kafamda netleştirmemde yardımcı olurmusunuz?
Sancaktepeden ev almak istiyorum. Bölge hakkında bilgi verebilirmisiniz ?şimdiden sağolun..
sağlık kentte neler oluyor sorun nedir bilmiyoruz bloklar tamamlandı ama çevre düzenlemesi 3 aydır yapılamıyor çeşitli dedikodular var blok ların fazla olması imar durumununa engelmiş sorunun ne olduğunu öğrenmek istiyoruz binaların teslimine 3 ay kaldı şirket kira bedeli ödememek için sorun belediyede benle ilgili sorun yok deyip kira yardımını ödemeye bilirmi bu arada 4 bloğun fazla olduğu söyleniyor
Selamlar, Ağaoğlu Maslak daki büyük projeye My home projesinden bir sene sonra başladığı halde iki şantiyede ki gelişme hemen hemen aynı aşamada görünüyor. Yanılıyormuyum? Sizce, sayın Ağaoğlunun bu iki projeyi birleştirmek gibi bir düşüncesi olabilirmi? Saygılar
mrb tebernüş bey silivri bi 10 sene sonra başakşehir olabilir mi hem hoşdere projesi hem metre gelişi hem kanal projesi düşünceniz ne yönde