iyi günler,yatırım amaçlı nişantaşı bölgesinde 25-30 yı
iyi günler,yatırım amaçlı nişantaşı bölgesinde 25-30 yıllık binadan 280TL'ye civarında ev alınır mı yokasa yeni konut projesi mi alınmalı bu paraya.teşekkür ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi günler,yatırım amaçlı nişantaşı bölgesinde 25-30 yıllık binadan 280TL'ye civarında ev alınır mı yokasa yeni konut projesi mi alınmalı bu paraya.teşekkür ederim
öncelikle ılgınız ıcın tsk ederım.yenıbosnada bır bınam var 4 katlı 80 metre kare ev ve onunde bahcesı var.. burayı mutaıt ıstıyo ve 3 daıre verıyo ve arsaya 6 kat ve teras yapıcak. burası 130 metre kare ev oluyor. sızce mutaıte vermem mantıklımı yoksa beklemem mı gerekıyor bı kac sene daha.. sızce nasıl yapmalıyım sız olsanız napardınız sızın fıkırlerınızı almak ıstıyorum.. tsk ederım
boğaziçi köprüsünün yanı başında yükselen toki emlak projesi satışa sunuldumu, Fiyat, prim, konsept v.s. konusunda bilgi verebilirmisiniz? teşekkürler
Ogretmenler islerini iyi yapsaydi ozel okullar acilmazdi demissiniz.bu durumda doktorlar islerini iyi yapsalardi ozel hastaneler de acilmazdi..hatta devlet konut yapiminda islerini iyi yapsaydi bugun soyaklar,dumankayalar varyaplarda olmazdi..trt isini iyi yapsaydi ozel tv lerde olmazdi..daktilo isini iyi yapsa bilgisayar olmaz..emlak sektoru basarili insanlar yetistirseydi tebernus kirecciye gerek kalmazdi )) saka bi yana...ogretmenlere haksizlik etmeyelim lutfen.sonucta efkarlanip ic cekmek herkesin hakki..konuyu saptirmayalim konustukca konu bambaska yerlere gidiyor...istermisiniz yabancilari konut edindirme yasasi cikarsa somalili yabancilar isyan etsin ''neden bizde araplar gibi bebekte,etilerde,bagdat caddesinde ne biliyim varyap meridianda oturmuyoruz ...oralar degilde neden tuzla aydinlida,esenyurtta beyaz binada yada acunkentte oturuyoruz diye..)) bu isler yuzyillardir cozulememis konular..birbirimizi kirmayalim..
bizim bir insaat projeleri varimizdir ki bu insaatlari siza vermak istiyoruz.bizim projelerimiz bir alisveris merkezi va 31 yasam merkrzidir tahranda saadat abad semtinde. insaat edilacaek alisveris merkezi 100 bin metrekarelik kapali alan uzerine kurulacak.toplam 24 kat bina ve 40 bin metre karelik ticari magaza kapasitesine sahip.sizden jevap bekliyoruz
merhaba, viaport ile ilgili fikir sormuştum, 1+1 metrekaresi 3.135 geliyor, konumları farklı ama ben mall of istanbuldan 2.800 den almıştım, piyasaların durumuna bakmadan fiyat artışı devam edecek sanırım, çıkış fiyatı yuksek değilmi sizcede
Mashattan da bundan yaklasik 1 yil once 700 tl ye 10. Kat bir daire buldum ancak inunda tapausu yoktu ve parayi cash istiyorlardi, kop. Hissesi. Su anda gercekten 660 a varmi? Inanamadim acikcasi...icralik mi bunlar? Cok tesekkurler
Merhaba Tebernüş bey, bir yapı koopertifi üyesiyim.Kooperatif tamamladığı bloklar için kura çekerek üyelere teslim etmektedir.Bu yılki kura çekiminde bana da çıktı.Daireyi henüz teslim almadım. Daireyi teslim aldıktan sonra kendim oturmak zorunda mıyım? Kiraya vermemde yasal bir sıkıntı olur mu?
Tebernüş bey iyi çalışmalar.Öncelikle sitenizi vakit buldukça takip etmeye çalışıyorum ve yönlendirmelerinizle bir çok vatandaşımızın emlak sahibi olmasına vesile olduğunuzu düşünerek tebrik ve teşekkür ediyorum.Babil Kuleleri projesinden 2+1 ev almayı düşünüyordum ancak 2 beyefendinin Uluhan Grup la ilgili yazısına pek pozitif yaklaştığınızı görmedim,sorular için Necati bey e yönlendiriyorsunuz ama eğer bir durum var ise Necati bey şirketiyle ilgili kötü birşey söylemeyecektir doğal olarak.ben şahsım adına sizin fikirlerinize çok önem veriyorum emlak,gayrimenkul konusunda,bu yüzden sizden olumlu veya olumsuz bir cevap bekliyorum.Saygı ve sevgilerimle.
Mall of istanbul 2+1 130 m2 proje içine bakan 5.kat 485000 tl mi? 3+1 170m2 tem e cepheli 12.kat 523000 tl? sizce hangisi alınır? yada fiyatlar çok mu hiç bulaşmayalım mı)