mrb tebernüş bey.bugünkü bir yazınızda makrom yapının in
mrb tebernüş bey.bugünkü bir yazınızda makrom yapının inşaat maliyeti düşük demişsiniz.bunu biraz açar mısınız.ucuz malzeme mi kullanılıyor ucuza mı mal ediyorlar yada kalitesiz malzeme mi kullanılıyor ki böyle bir farkları var.bir de inşaat firmaları 1 alana 1 bedava yada araba hediye ediyor.fakat biz bunu takip edersek fiyatlarını üzerlerine koyarak sattıklarını gözden kaçırmıyoruz.bir nevi kandırmaca degil mi?kimse kimseye bedava ev verir mi.saygılar
