Tebernüş Bey MerhabaKiptaş 5. Etaptan kura sonucu 1.Kat çıkt

Soru

Tebernüş Bey MerhabaKiptaş 5. Etaptan kura sonucu 1.Kat çıktığını söylemiştim.Değiştirme yapmayı düşünüyoruz,sizin daha önceki cevabınızdan sonra,açıkcası rahatladım.Teşekkür ederim.Fakat değiştirme yapamazsam eğer KİPTAŞ Şerefiye bedeli olarak -4.500 TL bize ödeyecek.Bu durumda bize peşinmi öder yoksa taksitle mi?Sonuçta biz evin bedelini kredi çekerek peşin ödemiştikŞerefiye bedelini de nakit ödemesi gerekmezmi?İyi Çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2011 | 11:11 Bahar Canbolat 323 Kişi okudu

sn tebernüş bey sizi rahatsız ediyorum kusura bakmayın.daha

Soru

sn tebernüş bey sizi rahatsız ediyorum kusura bakmayın.daha önce sordugum soruyu yanıtlaıdınız ve bana herkesle anlaşıb DAP yapı ziya beyin kapısını çalmamızı söylediniz. şimdiki sorum bizim apartman 7 kat sizce bu bölgeye daha yüksek kat yapma izni verilirmi ki yapan şirkettinde kazancı olsun bu işte . çok teşekürler saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2012 | 20:03 suzan abdullah 324 Kişi okudu

Tebetnüş bey merhaba, 2 gün önce Avrupa konutları atakent 3

Soru

Tebetnüş bey merhaba, 2 gün önce Avrupa konutları atakent 3 ten 3+1135 m2 Guney cephe bir daireyi 401 bin TL ye aldık. Amacımız oturmak ama yazın teslimden sonra ortalama fiyatları ne olabilir? Birde mantıklı bir tercih olmusmu hala aradyim??

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 00:38 Serkan Aldemir 323 Kişi okudu

MERHABALARÖNCELİKLE Fİ SİDEDE DAİRESİ OLAN TÜM İŞTİRAK

Soru

MERHABALARÖNCELİKLE Fİ SİDEDE DAİRESİ OLAN TÜM İŞTİRAKÇİLERE HAYIRLI OLSUN DİYORUM..SİZLERDEN RİCAM PİYASANIN ŞU AN Kİ DURUMUNDAN ETKİLENİP PANİK YAPMAYINIZ.DOLAYISI İLE DE YANLIŞ BİR HAMLE YAPMAMANIZI ÖNERİRİM ŞAHSIM ADINA..BU SEKTÖRÜN İÇERİSİNDE BULUNMAMA RAĞMENŞAHSIM ADINA 2 ADET DAİRE VAR...BEN Fİ YAPININ BU PROJEYİ ALNININ AKIYLA TESLİM EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.NEDEN? ÇÜNKÜ SEKTÖRE BU DENLİ YATIRIM YAPMIŞ-HİÇ BİR MASRAFTAN KAÇINMAMIŞ.VE BU GÜNE KADAR HİÇ BİR PROJESİNDE UYGULANMAMIŞ BİR SİSTEMİ UYGULUYOR.DOLAYISI İLE FİRMAMIN PRESTİJİNİ YÜKSELTECEK OLAN BU PROJEYİ BİTİRMEK DURUMUNDADIR.TAMAM KABUL EDİYORUM TESLİMAT 1 VEYA 2 AY GEÇ KALABİLİR.ÇOĞU BÜYÜK FİRMADA BU DENLİ AKSAKLIKLAR OLABİLİYOR.BEN BURDAN YİNE SÖYLÜYORUM KORKMASIN KİMSE KORKMASIN Fİ YAPI BUNUN ÜSTESİNDEN GELECEKTİR.NE DERSİNİZ TEBERNÜŞ BEY?SAYGILARIMLA ÜMİT GÖKTAŞ0 532 207 90 55

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2012 | 15:02 ÜMİT GÖKTAŞ 324 Kişi okudu

SATIS SOZLESMESII..

Soru

Sayin donmez bi firmadan satis sozlesmeli konut aldik fakat aldigimiz kat a kadar cikilmadi kat iptal oldu, paramizi istedik bunakarsi senet aldik, senet in odenmesine 40 gun var acaba su anda bankaya verebilirmiyiz senedi, birde satis sozlesmesi yapilmisti bununda masrafi var tabiki bu sozlesmeyi parayi almadanmi aldiktan sonrami fesh edecegiz bu konulardada bilgimiz yeterince bilgi sahibi degiliz nasil bir islem yapmamiz lazim , simdiden tesekkur ediyorumm, bu konuda nasilbiryol izlememiz gerekli bilgilendirirseniz sevinirim....

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2012 | 15:02 ILKAY SONMEZ 323 Kişi okudu

1stanbul fiyat...

Soru

Tebernüş bey, öncelikle dün sorduğum soruya kısa sürede cevap verdiğiniz için teşekkürler. Ancak ben sorumu tekrarlamak istiyorum. Sizden başka danıştığım bir çok kişi 1stanbul projesinde 60 m2 net kullanım alanına sahip, güneybatı cephe 15. kattaki almayı düşündüğüm daire için 160000 TL yi çok buldu. Ancak ben bu daireyi almak istiyorum fakat kafam çok karıştı. Son kez bir uzman olarak sizin değerlendirmenizi almak istiyorum. Kurtarın beni bu kafa karışıklığından ) yardımınız için çok çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2012 | 07:40 Hasan Doğan 323 Kişi okudu

m2 birim fiyatı

Soru

merabalar tebernüş bey ilk olarak verdiğiniz bilgiler ve insanları aydınlatdıgınız için çok teşekkür ederim allah razı olsun sizden işlerınızde başarılarınızın devamını dilerim benim sorum dolayoba çınardere yeni binaların daire m2 bazındakı fiyatı ortalam ne olur sızce bilgilendırsenız sevınırım ortalamaya vurursak şimdiden teşekkür eder hayırlı akşamlar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 12:37 barbaros yağcı 324 Kişi okudu