basın lansmanını izlemiştim. hepsini izliyorum. yatırım aç

Soru

basın lansmanını izlemiştim. hepsini izliyorum. yatırım açısından olaya farklı bir açı ile bakmamızı sağlıyor. havadanemlak video. elinize ve emeğinize sağlık. atakent m2 4000 tlyi bulur ama şimdi değil. tema park ve ulaşım imkanları ile paralel bir gelişme olur. ayrıca belediyenin planlanan yere taşınması da önemli bir katkı sağlar. bana göre beğendiğim dairenin bugün ki ederi m2 3100 tl.dir. gerçi avrupa konutları yaşam olarak çok iyi imkanlara sahip. süleyman bey markasının değerini artıcak gelişmeleri de yapıyor. arena parkı açması avrupa 1 e büyük katkı sağladı. bu arada alışveriş merkezi çok hoş olmuş. günlerdir ordayız. beklediğimden daha iyi oldu. süleyman beyin başarısındaki sır da bu galiba . beklentinin üstünde bir eser ortaya koyuyor. ıspartakulede bile bu heyacanı oluşturdu. ali bey her şey dahil yapıp beyaz eşya parasını müşteriden almasaydı istediği markayı alabilme hakkına sahipti. burda müşterinin beklentisinin vestel olduğunu hiç zannetmiyorum. sonuçta bindiği arabalar yerli değil. kendi evinde kullandığı televizyonu görmüştüm o da yerli değil )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2011 | 12:07 hilal bayram 323 Kişi okudu

başakşehir deprem konutlarında dairemizi satmak istiyoruz.kıs

Soru

başakşehir deprem konutlarında dairemizi satmak istiyoruz.kısa gelecekte buranın dğerleneceği yönünde söylentiler var.bilgilerinizi paylaşırmısınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2011 | 14:18 aysel kılıçtepe 323 Kişi okudu

Tebernüş Bey cevabınız için şimdiden teşekkürler.Kayaşeh

Soru

Tebernüş Bey cevabınız için şimdiden teşekkürler.Kayaşehir AVM de faaliyet konusu belli dükkan sahibiyim. Dükkanlar ihale usulü satılmış olup faaliyet konularına göre fiyatları hiç artmayan yada dört katına çıkanlar oldu.Noter huzurunda yapılan sözleşmede şu ifade varStandların yapacak oldukları faaliyetler, çarşının sektörel bütünlüğünün korunması adına yönetim planında tanımlanmış olan çarşı yönetiminin izni dahilinde yapılabilir.Henüz AVM inşaatının bitmesine ve dükkanların teslim edilmesine 8 ay varken dükkanımızı kiralamak isteyen firmaya henüz erken deyince gidip stand kiralamış. Standların diğer dükkanlara rakip olmadan yapabileceği onlarca faaliyet konusu varken aynı zamanda inşaatını da yapan AVM yöneticisi Makro inşaat bu kiralamayı onaylamış.Bizi koruması gerekirken tam karşımıza bize rakip oluşturdu.Elimizdeki sözleşmede yer alan yukarıdaki ifadenin bir hükmü var mıdır ?Saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2011 | 14:42 bilal kaya 324 Kişi okudu

Tebernüş bey arkadaşım bu gün kiptaş 2 seyrantepe projesind

Soru

Tebernüş bey arkadaşım bu gün kiptaş 2 seyrantepe projesinden 2+1 daireiçin sözlü anlaştı almak üzere ancak fiyatları araştırmadı 215 ooo tl ye 105 m2 güney cephe burası nın gelecek durumu nedir fiyatları ne olabilir galiba ilk alanlar 175 oootl ye almışlar ayrıca kozyatagının merkezi ticaret olacagını yazmışsınız acıbdem hastanesi kozyatagında olan buralarda o bölgeyi kapsıyormu ne kadar sürede bunlar olabilirbu günkü fiyatlar yukarı gidermi buranın asıl kozyatağıdır ki e5 altı gelişimi ne olabilir orhan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2011 | 00:15 orhan kılıç 323 Kişi okudu

merhabalar Tebernüş bey ;2 hafta önce Nermin hanıma bir mail

Soru

merhabalar Tebernüş bey ;2 hafta önce Nermin hanıma bir mail göndermiştim.Benden kaynaklı ya da nermin hanımın yoğunluğundan dolayı bir cevap alamadım.Bir evimiz var içerisinde kiracısı olan,ihtiyacımızdan dolayı kendimizin oturacağını belirterek çıkmasını söyledik ancak bizi pek dinlemediler.6 ay oldu çıkmadılar.Kira sözleşmesinde yazılı olan tarihte (6 aydır ) hiç ödeme yapmadılar.Yasalar okadar korumacı ki kiracıya karşı nasıl çıkartacağımızı bilemiyoruz.Bir de apt deki komşularımız ve apt yönetimi de sürekli şikayetçiler.Apt ' ye genel bakım yapılıyor,her ay belli bir para ödememiz var ancak kiracı hiçkimseyi eve sokmuyor dolayısıyla apt de birtek bizim evde tadilat yapılamıyor.Aslında birkaç avk. a vekalet verdik ama anladık ki bu işte uzman olan bir avukat şart.elimiz kolumuz bağlı bir şekilde çaresiz arayıştayız.Bize önerebileceğiniz bir avukat ya da yol varsa çok mutlu olacağız.Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2011 | 13:49 İlkay Seçgin 324 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, bahsettiğiniz okurunuz canınızı

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, bahsettiğiniz okurunuz canınızı sıkmasın....Derler ki; ''Tanrı ilmi isteyene,parayı istediğine verirmiş''. Herhangibir konuda çok bilgili olmak bu bilginizi herzaman paraya çevirebileceğiniz anlamına gelmez...Ben yıllar önce (uzuuuuun araştırmalar ve sempatik ilişkiler sonucunda)Çerkezköy den emlakçıların bile imrendiği sanayi imarlı,büyük bir arsa aldım...4 yıl sonra üzerinden hızlı tren geçti! İnsanlar sizin ''satın gitsin! veya alın gitsin! '' dediğiniz zaman ne söylemeye çalıştığınızı anlayamıyorlar...''Kaos düzeninin '' fazlasıyla hakim olduğu Türkiyemizde yaptığınız yatırımın isabeti, sadece yaptığınız ön araştırmaların doğruluğuna bağlı değil maalesef...Bu süreçte belki de en önemli parametre, o yatırımı yaparken gerçekten huzurlu olup olmadığınızdır...Sağlıkla kalın...(Bu arada benim meşhur 200.000 tl altın piyasası sayesinde 1.5 ay içinde 71.000 tl getirdi...) )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2011 | 09:17 Dr. Bülent Bağcı 324 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Galiba Dalga Kule\'ye henuz alısamanıdın

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Galiba Dalga Kule'ye henuz alısamanıdınız.Konu ile ilgili bir iki soruya Burgu Kule diye cevap vermişsiniz. Bu kadar işin gucun arasında bunlar gayet normal tabii. Benim merak ettigim sey ; yaklasık 7-8 aydır sizi takip ediyorum. Dap yapı 'nın yapılmakta olan projeleri için ( Burgu hariç ) bir tane bile soru gelmiyor. Sebebi nedir acaba?Umarım bu boyle devam ediyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2011 | 14:53 Ümid Hamdi Gelen 323 Kişi okudu

İyi günler tebernüş bey sizi uzun zamandır takip ediyorum m

Soru

İyi günler tebernüş bey sizi uzun zamandır takip ediyorum müthiş bi enerjiniz var maşallah hep böyle sürsün ben 22 yasındayım çalışıyorum genç yaşımda bir yatırım yapmak istiyorum uzun zamandır incelediğim projelerde hem fiyat hemde bölge olarak osmanlı inşaatın beylife projesi dikkatimi çekti ve 55 metrekare bana toplamda 70bine mal olacak sizce iyi bir yatırımmıdır yoksa biraz daha beklesem 1 2 sene daha böyle fiyatlara yer bulma imkanım nedir banka kresine bulasmak istemiyorum malum faizler inşaat şirketlerinin kendi ödeme secenekleri daha cazip geliyor sizin fikriniz benim için önemli bana ne gibi önerilerde bulunursunuz?Teşekkür ediyorum iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2011 | 11:21 Emre Arıcan 323 Kişi okudu

gunler tebernus bey!kartal adlıyesının yanında oldugu soylen

Soru

gunler tebernus bey!kartal adlıyesının yanında oldugu soylenen kartal kule projesı tam bır vıp ofıs resıdans olacagı soylenıyor.sızce yatırım amaclı olarak tavsıye edermısınız? goruslerınız benım ıcın cok onemlı...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2011 | 19:19 abdullah cullu 323 Kişi okudu