öncelikle merhaba ben başakşehir ziyagökal mah sinde oturuyor

Soru

öncelikle merhaba ben başakşehir ziyagökal mah sinde oturuyorum bizim oralarda kentsel dönüşüm olcakmı yoksa bu rezilliği çekcekmiyiz yıkılcak diye evimize tadilat yapamıyoruz cvp verirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2011 | 16:49 ERKAN KOÇMAN 319 Kişi okudu

mutekabiliyet yasasıyla ilgili sizin goruslerinizi merak ediyoru

Soru

mutekabiliyet yasasıyla ilgili sizin goruslerinizi merak ediyorum.dubai de insaat sektorunde calısan daha önce libyada calısan arkadaslarımla konustugumda pek olumlu konusmadılar.dubaideki safir yada anthill ayarında bir residence ın istanbula kıyasla yarı yarıya ucuz oldugunu bu durumda dubai de 2 tane almak varken istanbulu tercih etmeleri icin buyuk sebeplerın bulunmadıgını soylediler. bogazdaki yalılara yada merkezi lokasyonlara talep gelecegini, oralardaki ultra zenginler haric orta ve ust sınıf araplarla konustuklarında cok ıstahlı olmadıklarını soyledıler.bu konuda siz ne dusunursunuz?eger farklı dusunuyorsanız arkadaslarımın goremedıklerini anlatırmısınız....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 20:29 yalın aksay 320 Kişi okudu

tebernüş bey istanbul altunizade sırma perde sokağın bulundu

Soru

tebernüş bey istanbul altunizade sırma perde sokağın bulunduğu bölgenin durumu nedir acaba bu bölge için kentsel dönüşüm konusunda gelişmelerden haberiniz var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2012 | 14:30 alicebeci 320 Kişi okudu

tebernüş bey iyi çalışmalar.samsun towers ile ilgili zamanı

Soru

tebernüş bey iyi çalışmalar.samsun towers ile ilgili zamanınız olduğu zaman görüşeceğinizi belirtmişsiniz.samsun towers yetkililerni her aradığımızda ha bu ay açıklanacak ha gelecek ay deyip uzattıkça uzatıyorlar.sizdende görüşme gelmeyince sizde samsun towersı mı uzatıyorsunuz diye düşünüyorum.yanlış anlamayın bu sizle alakalı degil.çünkü insanın iştahını kabartması yerine iştahını kestiği için uzak duruyor olabilirsiniz diye düşündüm.lütfen samsun towers için biraz zaman ayırıp bizler için bir görüşme yapar mısınız.hem proğramınıza da devet edip tüm sorulara cevap almamızı sağlayabilirsiniz.sizden iyi ve umutlu habele duymak dileğiyle tekrar iyi çalışmalari.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2012 | 12:17 mehmet gül 319 Kişi okudu

Tesekkur ederim. Ofisi icin kira getirisini 4-5 bin tl arasinda o

Soru

Tesekkur ederim. Ofisi icin kira getirisini 4-5 bin tl arasinda olacagini ongoruyorlar. Mevcut evimin satış fiyatı 525 bin tl ve kira getirisi 1900 -2000 tl civarı. Ata blokları 24 kat olup evimin konumu 15 kat ve dogu atasehirdeki yeni projeye bakıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2012 | 23:59 Semih Tekinmeric 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Benim arsama bodrum kat dahil 4 katlı bi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Benim arsama bodrum kat dahil 4 katlı bir bina yapılabilmektedir.Bodrum katım eğimden dolayı yol kotunun üzerinde kalmaktadır. Bende bodrum kata emsal dahilinde 2 adet 10 ar m2 lik depo yapıp bagımsız bölüm numarası alacak şekilde projemi belediyeye sundum.Projem bu şekilde belediyece onaylandıktan sonra kat irtifakı kurarken depolarada ayrı tapu çıkarmak istiyorum.Tapuda müdürlüğünde bir sorunla karşılaşırmıyım diye size danışmak istedim. Çok teşekkürler,saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 17:50 ahmet özgür bodur 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Bir yatirimci gozuyle degerlendirdiginizde V

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Bir yatirimci gozuyle degerlendirdiginizde Varyap Plaza Pendik projesini nasil degerlendirirsiniz? Metrekare fiyatlari kdv dahil olmak uzere 2950 ile 3500 tl arasinda.Tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2012 | 19:23 Gurkan Erdogan 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.ben şu an yatırım için konut almak ist

Soru

Merhaba Tebernüş bey.ben şu an yatırım için konut almak istiyorum.iki alternatif var.ikiside kurtköy de aynı yerde.birisi 4 yaşında 2.kat 3+1 125 m2 130 bin tl, diğeri sıfır 9. kat 90 m2 2+1 140 bin tl kiralar 500-550 tl.sizce hangisi yatırım için uygun ve bu zamanda konut almak doğru mu? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 23:24 Mehmet ÖZCAN 319 Kişi okudu

Bayramoğlunda doğdum büyüdüm yaşım 47 yapmış olduğum em

Soru

Bayramoğlunda doğdum büyüdüm yaşım 47 yapmış olduğum emeklerim ve masraflerım karşılığında bizi yaşadığımız yerden kaldırmak istiyorlar.Mahalle sakinlerine bire bir darie verileceği söylendi bu sözün yerine getirilip getirilmeyeceği konusunda biz mahalle sakinleri olarak endişeli stresli ve huzursuzluk içerisinde yaşıyoruz.Bizim endişemizi gidermek için aydınlatırsınız memnun oluruz teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 13:20 ERKAN DOĞAN 320 Kişi okudu