tebernüş bey iyi çalışmalar.samsun towers ile ilgili zamanı

Soru

tebernüş bey iyi çalışmalar.samsun towers ile ilgili zamanınız olduğu zaman görüşeceğinizi belirtmişsiniz.samsun towers yetkililerni her aradığımızda ha bu ay açıklanacak ha gelecek ay deyip uzattıkça uzatıyorlar.sizdende görüşme gelmeyince sizde samsun towersı mı uzatıyorsunuz diye düşünüyorum.yanlış anlamayın bu sizle alakalı degil.çünkü insanın iştahını kabartması yerine iştahını kestiği için uzak duruyor olabilirsiniz diye düşündüm.lütfen samsun towers için biraz zaman ayırıp bizler için bir görüşme yapar mısınız.hem proğramınıza da devet edip tüm sorulara cevap almamızı sağlayabilirsiniz.sizden iyi ve umutlu habele duymak dileğiyle tekrar iyi çalışmalari.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2012 | 12:17 mehmet gül 319 Kişi okudu

Tesekkur ederim. Ofisi icin kira getirisini 4-5 bin tl arasinda o

Soru

Tesekkur ederim. Ofisi icin kira getirisini 4-5 bin tl arasinda olacagini ongoruyorlar. Mevcut evimin satış fiyatı 525 bin tl ve kira getirisi 1900 -2000 tl civarı. Ata blokları 24 kat olup evimin konumu 15 kat ve dogu atasehirdeki yeni projeye bakıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2012 | 23:59 Semih Tekinmeric 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Benim arsama bodrum kat dahil 4 katlı bi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Benim arsama bodrum kat dahil 4 katlı bir bina yapılabilmektedir.Bodrum katım eğimden dolayı yol kotunun üzerinde kalmaktadır. Bende bodrum kata emsal dahilinde 2 adet 10 ar m2 lik depo yapıp bagımsız bölüm numarası alacak şekilde projemi belediyeye sundum.Projem bu şekilde belediyece onaylandıktan sonra kat irtifakı kurarken depolarada ayrı tapu çıkarmak istiyorum.Tapuda müdürlüğünde bir sorunla karşılaşırmıyım diye size danışmak istedim. Çok teşekkürler,saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2012 | 17:50 ahmet özgür bodur 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Bir yatirimci gozuyle degerlendirdiginizde V

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Bir yatirimci gozuyle degerlendirdiginizde Varyap Plaza Pendik projesini nasil degerlendirirsiniz? Metrekare fiyatlari kdv dahil olmak uzere 2950 ile 3500 tl arasinda.Tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2012 | 19:23 Gurkan Erdogan 319 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.ben şu an yatırım için konut almak ist

Soru

Merhaba Tebernüş bey.ben şu an yatırım için konut almak istiyorum.iki alternatif var.ikiside kurtköy de aynı yerde.birisi 4 yaşında 2.kat 3+1 125 m2 130 bin tl, diğeri sıfır 9. kat 90 m2 2+1 140 bin tl kiralar 500-550 tl.sizce hangisi yatırım için uygun ve bu zamanda konut almak doğru mu? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 23:24 Mehmet ÖZCAN 319 Kişi okudu

Bayramoğlunda doğdum büyüdüm yaşım 47 yapmış olduğum em

Soru

Bayramoğlunda doğdum büyüdüm yaşım 47 yapmış olduğum emeklerim ve masraflerım karşılığında bizi yaşadığımız yerden kaldırmak istiyorlar.Mahalle sakinlerine bire bir darie verileceği söylendi bu sözün yerine getirilip getirilmeyeceği konusunda biz mahalle sakinleri olarak endişeli stresli ve huzursuzluk içerisinde yaşıyoruz.Bizim endişemizi gidermek için aydınlatırsınız memnun oluruz teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 13:20 ERKAN DOĞAN 320 Kişi okudu

aylık 500 usd gecikme bedeli

Soru

İyi günler, Akbatı projesinde 2c etabında daire sahibiyim. Sözleşmede geç teslimde her gecikilen ay için 500 usd ödeme yapılacağı yazılı. Geçen yıl sorduğumuzda daire tesliminde ödeneceği söylenmişti. Daireler teslim edilmeye başlandı. Bu parayı daireyi teslim almadan mı almamız gerekiyor ? Yada daireyi teslim alırsak firma ödememezlik yapar mı ? Yanlış bir iş yapmak istemiyorum..Teşekkürler...

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 05:08 fidan gündüz 319 Kişi okudu

fiyapı

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey,Fiyapının Fitower ve Fiside projelerinden dairelerimiz var.Fitower da bulunan dairemizi yarım,yamalak teslim aldık.Teslim aldığımızda eksiklerin 20 gün içinde tamamlanıp oturumun ise Kasım ayında başlayacagını söylediler..Mart ayına geldik ama...Pazar günü her iki projeye ugradık,gördüklerimiz hayal kırıklığı idi..Fitower aylardan beri aynı şekile durmakta ve hiç bir çalışmanın olmadıgını gördük.Dairemizin eksikleri ise hala tamamlanmamıştı..İyi bir çalışmayla maxsimum bir,iki ayda bitecek bu proje nedendir bilinmez olduğu gibi duruyor.Fiside ise gördüğümüz birkaç kişi dışında terkedilmiş bir yer gibiydi.Öğrendiğimiz kadarıyla yaklaşık iki aydır hiç çalışma yokmuş.Mayıs sonu teslim denilen bu yerin bu çalışmayla 2013 Mayısına yetişmesi bile zor görünüyor.Bizim gibi Fiside kontrole gelen bir sürü insan gördük..Hepsi mutsuz hepsi umutsuzdu...Sizce umudumuz devam etmeli mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2012 | 11:25 Vildan Tokay 320 Kişi okudu

30 dönüm adel esenyurt arazisi

Soru

sn tebernüş merhaba adel kalemin esenyurtda bulunan 30 dönüm arzisinin 300 milyona satıldığı konuşuluyor.sizce bu doğrumu,değilse o civarda(arazi belediyenin çaprazında)m2 ler kaça gidiyor.yada büyük araziler in fiyatı ne kadar şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 03:22 sedat uz 319 Kişi okudu