ev konusu
tebernüş bey size daha önce vadi istanbul hakkındaki görüşleriniz nedir diye yazmıştım . sizde cevap olarak şuraya tıklayınız diye yazmışssınız . basıyorum oraya kesinlikle açılmıyor. acaba kontrol edermisiniz... teşekkürler.....................
