merhaba tebernüş bey mümkünse ben sizden konut alımı için

Soru

merhaba tebernüş bey mümkünse ben sizden konut alımı için yardım istiyorum.beylikdüzünde 60 bin ile 80 bin tl fiyat aralığında güvenilir sosyal tesisleri olan açık kapalı yüzme havuzu spa vs olan şirketler hakkında bilgi verebilirmisiniz? çok teşekkür ederim saygılarımla..ahmet veysi zincirci

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 15:22 ahmet veysi zincirci 317 Kişi okudu

Merhaba Tebernuş bey, Sizin çok sevdiğim bir cümleniz vardı;

Soru

Merhaba Tebernuş bey, Sizin çok sevdiğim bir cümleniz vardı;bankalar güneşli havalarda şemsiye dağıtırlar, yağmurlu havalarda toplarlar diye.Daha yağmur bile yagmamışken semsiyeler toplanmaya başlandı. Keşke vatandaş olarak bankalara yaptırım gücümüz olabilse) Bu arada Fikret Bey, Fi Life ile ilgili son mektup ile yazılı açıklamasında 31.12.2011 olarak teslim tarihi veriyor , tapular da bir ay içinde verilmeye başlanacakmış.Ne yapsın Fikret Bey, 15000 m2 ticari alan 5 bin m2 ye düşürülmüş daire sayısı da 588 'e. İyi akşamlar diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 18:53 Ümit Hamdi Gelen 318 Kişi okudu

Ankara Merkezde 150-200 bin TL aralığında en az 3+1 daire alma

Soru

Ankara Merkezde 150-200 bin TL aralığında en az 3+1 daire almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz uygun yerler ve projeler olabilir mi? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2011 | 10:38 BÜLENT KARAKUŞ 318 Kişi okudu

sayın beyefendi osmanlıinşaat konusunda sizlere pek çok sorul

Soru

sayın beyefendi osmanlıinşaat konusunda sizlere pek çok sorular geldi epeyce meşkul oldunuz. aslında bu osmanlı inşaatın birazda zaafı var bu konuda. osaman beyin işleri yoğundur bu konulara ayıracak zamanı yoktur ama kendilerinden ev alan insanların tamaamını informe edemiyorlar durum öyle olunca hemen karalama kanpanyaları başlıyor bana kalırsa bunun için bir birim oluştursalar burayada konu hakkında yetkin insanları yerleştirseler alanda satanda mutlubir şekilde yürürler herkez hukuka riyayet ederek daha dikkatli olurlar. adam'larda eleştirilerle cevap vermek'le vakit kaybetmezler projeleri ile ilgilenirler. osmanlı inşaattan ev sahibi olan insanlara sizin siteniz vasıtasıyla seslenmek istiyorum osmanlı inşaat projelerine giren gerçek ev sahipleri hiç bir projesini karalamaya çalışmaz bunu yapan bindiği dalı keser kulakdan dolma bilgiler moralimizi bozmasın bırakalım adamlar işi bitirsin tebernüş beyin bir sözü var bu projelerin bitiminden sonra sitelerdeki doluluk nekedar yüksek olursa konutların yaptığı pirimleri okadar yüksek olur örneğin bu beylik evler projesi osmanlı inşaatın prestiji yani beyliklerini kanıt ve ıspatlama projesi. elden ele mutluluğu biz konut sahipleri başlatsın. projemize sahip çıkalım kimsenin moralimizi bozacak yazılar yazmasına müsade etmeyelim. hepinize mutluluklar dilerimbeylik evler E-F BLOK 4.KAT. 51 NOLU KONUT SAHİBİ.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2011 | 19:00 yavuz derya 318 Kişi okudu

sayın tebernüş bey engin bilgilerinizle bizlere rehber olduğu

Soru

sayın tebernüş bey engin bilgilerinizle bizlere rehber olduğunuz için çok sağolun..öncelikle merhaba.babil kuleleri ile ilgili sorum olacak.siz haklı olarak necati beyi arayıp detaylı bilgi alabileceğimizi söylüyorsunuz.ancak ben subjektif cevap almak yerine sizin düşüncenizi içeren bi cevap istiyorum.bu proje başlayalı 7ay oldu.bu inşaat daha 1 adım bile ilerlemedi bizler de doğal olarak endişeleniyoruz.bu durum normal değil ki.sizce 7 ayda hiç ilerlemeyen inşaatın acaba farklı bi sebebi mi var.bilmiyorsanız necati bey ve tanju beyden bi açıklama bekliyoruz.7ayda bukadar yavaş ilerleyen proje 17 ayda bütün blokları nasıl tamamlayacak??? lütfen yorumlarınızla bizi aydınlatmaya devam edin..necati bey'e de bu durumu iletirseniz çok memnun oluruz..saygılar beyefendi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2011 | 00:01 selman öz 317 Kişi okudu

sayın tebernüs bey ben hem iyi bir takipciniz hemde narinparkta

Soru

sayın tebernüs bey ben hem iyi bir takipciniz hemde narinparktan komsunuzum. size daha önceki yardımlarınızdan dolayı tesekkür ederek bir soru sormak istiyorum ben 20 senedir borsacıyım kentsel dönüsüm olacaksa büyük fırsatlarında dogacagını düsünüyorum ama bu fırsatlar isim geregi gayrımenkul degılde cimento kaatları olur gıbı gelıyor bana siz gercekten bir dönüsümün hızla olabılecegıne ınanıyormusunuz eger ınanıyorsanız ben su anda bıle fk sı 8-9 olan her sene temettu veren cımento kaatlarının gayrımenkulden cok daha karlı olabılecegını dusunuyorum fk pıyasa degeri bölü senelık kar olarak ozetleyebılırız bu su anda 8-9 ıse boyle yogun bı donusumle kaca ıner sız dusunun ve 18-20 yılda kendını amorti eden gayrımenkulden cok daha karlı olabılır dıyorum sadece dönüsüme inanmak kalıyor inanabilirmizyiz saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2011 | 12:33 serkan kebapcı 318 Kişi okudu

tebernüş bey iyi geceler, yazılanlardan mutlu olanları okuyu

Soru

tebernüş bey iyi geceler, yazılanlardan mutlu olanları okuyunca ben de mutlu oluyorum. nihal hanım'ın sevincini paylaştığımı belirteyim. ancak bazı hakaret dolu yazılanları okuyunca bunu yazanların nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu anlamaya çalışıyorum ama bulamıyorum. meslek olarak sorunlu iş ve kişilerle uğraşmama rağmen. aklıma gelen rakip site ya da sizden ambargo yemiş firmalardan gönderilmiş yazılar olduğudur. size buğra olarak mail atmış kişiyi müsaade edin açacağım bir dava ile bulup kimin nesiymiş sorunu neymiş hukuk dilinde yiyeceği tokatla ortaya sereyim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2011 | 00:02 hilalbayram 317 Kişi okudu

Tebernüş bey makrom city nin videosunu yayınladiğiniz için

Soru

Tebernüş bey makrom city nin videosunu yayınladiğiniz için çok teşekkür ediyorum.Mehmet gül bey videoda hiç bir çalişma olmadiğini yazmiş fakat videoda 5.katın alt döşemesi dökülüyor ve diğer kısımdada kolonların kalıbıyla uğraşiyorlar nasıl çalışma olmadiğni anlıyamadım.Hernekdar Lütfü bey inşaatı istenilen hızda götürmesede en geç opsiyon süresi dolmadan binaları teslim edeceğine inanıyorum.sizden ricam lütfü beye ilk imazadı olan makromun önemini hatırlatmanız.makrom cityden ev alan biri olarak lütfü beye güveniyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2011 | 23:32 kıvanç çiftçi 318 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,Bugün itibariyle Ağaoğlu My World Euro

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,Bugün itibariyle Ağaoğlu My World Europe projesindeki yüksek gerilim hatlarındaki durumu öğrenmek isterdim. Bir de bu projenin tesliminden sonra değerleneceği konusunda fikrinizi öğrenebilir miyim?Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2011 | 11:31 atilla başkent 318 Kişi okudu