merhaba bahce katın da oturmaktayım aprt da mantolama yapılmay

Soru

merhaba bahce katın da oturmaktayım aprt da mantolama yapılmaya baslandı m2 sı 30 tl den bına 1100 m2 olarak hesaplandı ayrıca balkonları ıcın sozlesmede ıkıncı kalem olarak orme fıyatı cıkarılmıs 8 500 tl bız bu ıkıncı kalemı odemekle yukumlumuyuz zıra yonetıcı balkonların apartmanın gorsel gorunumu ıcın ortak oldugunu soyluyor mantıken bu bana yanlıs gelıyıor bende balkona ortak gosterılıyorum kı komsuların balkonlarını tek tek kullanma hakkına sahıp oluyorum.yasal olarak balkonlar ıcın odeme yapmam gerekıyormu ve bana dusen m2 hesabını nasıl hesaplamalıyım tapu uzerındenmı yapılıyorsa arsa payı tapuda 40720 arsa alanı 498 m2 yardımcı olursanız cooook sevınırım sımdıden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 01:43 sibel yılmaz 318 Kişi okudu

Tebernüş bey,ben oturmak için (tabii ayni zamanda yatirim içi

Soru

Tebernüş bey,ben oturmak için (tabii ayni zamanda yatirim için) seyrantepe 700.yıl parkı civarında yeni bir daire ya da ayazağa yeşiltepe siteler bölgesinde site içinde yeni bir daire almak konusunda kararsız kaldım. Siz ne tavsiye edersiniz. 5-10 yıl sonra hangi bölge daha çok prim yapar? Teşekkür edrim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 15:03 funda yılmaz 318 Kişi okudu

Sn Tebernüş bey yazılarınızı sıkça okumaktayım ama üzü

Soru

Sn Tebernüş bey yazılarınızı sıkça okumaktayım ama üzülerek sizinle paylaşmak isterimki sizinle aynı görüşü paylaşmadığım nish adalar konusu var Bende ev almak için gittim dürüstçe sölemek isterimki bu gençleri bu kadar yermenizi sağlıklı bulmuyorum. Beni hiç üzmediler. çok gergin zamanımda Benimle iyi geçinmeyi başardılar valla ne yalan söliyim.Tarafsızlığınıza inannıyorum umarım yazıma cevap verirsiniz...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 22:12 İbrahim Palabıyık 317 Kişi okudu

Tebernüş bey Sitenizin yarattığı bağımlılıktan kurtulmak

Soru

Tebernüş bey Sitenizin yarattığı bağımlılıktan kurtulmak için amatem'e yatmayı düşünüyorum) Sorum şudur elimde belli bir miktar yatırımım var atakent 2-3. etap civarından konutmu yoksa ticari dükkanmı alırsam daha iyi prim yapar amacım sabit bir kira getirisi bu konuda dükkanlarmı daha iyi bir yatırım olur yoksa konutlarmı.Fiyat metrekare lokasyon gibi etkenleri sabit olarak düşünün bunların emlak işinde en önemli faktörler olduğunun bilincindeyim bunlardan bağımısız olarak sorumu sormaktayım cünkü yeni bir yerleske olduğu için bu bolgede ticari alanlar sınırlı ve sabit her kafasına esen ticari amaçlı dükkan açamamakta fakat ileriye dönük plan projelerde durum nedir bunu siz daha iyi bilirsiniz.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2011 | 07:24 erhan demirci 318 Kişi okudu

Merhaba, Kırklarelinin merkezinde kaloriferli bir daire mi yoksa

Soru

Merhaba, Kırklarelinin merkezinde kaloriferli bir daire mi yoksa biraz kenar mahallesinde müstakil bir ev mi almalıyım? Müstakil evde yaşamayı isterim ama soba derdi korkutuyor))Dediğim müstakil ev 4 kata müsadeli ve şu an bir katlı, 140 metre, 30 metre de bahçesi var. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 12:46 Zekeriya Harman 318 Kişi okudu

merhaba.bizim oturduğumuz yerler daha önceden vakıflar genel m

Soru

merhaba.bizim oturduğumuz yerler daha önceden vakıflar genel müdürlüğüne aitken 23 mayıs 2011 tarihinde istanbulbüyükşehir belediyesine geçmiş durumda.ibb bu yerlerin hak sahiplerine verileceğini söylüyor.bu yerlerin planları yapılmış durumda. fakat yan komşumuz kendisinin tapu tahsis belgesi olduğunu ve bizim üzerinde oturduğumuz arsanında kendi tapu tahsis belgesinde olduğunu söylüyor.bizim tapu tahsis belgemiz yok ama başvurumuz var.bunun yanında imar affı 2000 liralık ziraat bankası dekontumuz var.1982 yılına ait.burada hak sahipliği kime ait.imar planlarında arsalar ayrı gözüküyor.umarım anlatabildim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 23:51 ercan çınar 317 Kişi okudu

Avrupa yakasında boğaza en yakın ve en uygun proje hakkında b

Soru

Avrupa yakasında boğaza en yakın ve en uygun proje hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum.şimdiden teşekkür ederim.iyi çalışmalar dilerim.ufak bir daire yeterli bizim için.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2011 | 17:12 AYLA ARSLAN 317 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi günler. Öncelikle yaptığınız işe duydu

Soru

Tebernüş Bey iyi günler. Öncelikle yaptığınız işe duyduğunuz saygı, gösterdiğiniz özen ve hizmet anlayışınız için sizi tebrik ediyorum. Sizi uzun süredir takip ediyorum. Tespitlerinize çoğuna katılıyor ve yerinde olduğunu düşünüyorum. Benim yazmak istediğim de bir sorudan ziyade nacizane bir tespit. Halihazırda Halkalı-Atakent Mah.3.Etap'ta oturuyorum ve geçtiğimiz sene sonunda Ağaoğlu My World Euorope'dan bir daire aldım. Bir süredir söz konusu projenin erken teslimi konusundaki yazıları ve forumları takip ediyorum. Bu konuda bir noktanın gözden kaçtığını ve yanlış yorumlandığını düşünüyorum. Sizin de bildiğiniz gibi, adı geçen proje 3.700 konutluk bir proje. Bu sene içerisinde Ağaoğlu'nun erken teslim ettiği 3 projedeki toplam konut sayısı 2.200 daire. Yani erken teslim edilen 3 projenin toplam konut sayısı bile, Ağaoğlu My World Europe'un konut sayısının altında. 12 ay önce teslim edildiği ifade edilen My Tower Ispartakule'nin konut sayısı sadece 583 (My World Europe'un %15'i kadar)Oradan konut alan bir müşteri olmama ve ben de erken teslim konusunda büyük bir beklenti içinde olmama rağmen bu durum beni de memnun etmiyor. Bu yüzden My World Europe'den konut alan insanların erken teslim konusunda bir beklenti içine girmemelerini tavsiye ediyorum. Sitenizde vatandaşların bilgi ve sorularında farklı farklı erken teslim tarihlerinden bahsedilmiş. Konut sayısı dikkate alındığında bu tarihlerde erken teslim imkansız. Kaldı ki bir tespitim daha var; söz konusu projenin inşaatı çok ağır ilerliyor. (Şu anda oturduğum evin tam karşısında olduğu için günbegün takip edebiliyorum) Çevrede o projeden sonra başlanan birçok proje (isim vermek istemiyorum ama, siz bilirsiniz zaten) My World Europe'dan çok daha hızlı ilerliyor. Bence satış aşamasında belirtilen Haziran 2013'de teslim edilmesi bile bir başarı sayılır. Bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2011 | 09:24 hayri alkan 317 Kişi okudu