Tebernüş bey merhaba, yarın Ağaoğlu Ispartakule projesinden

Soru

Tebernüş bey merhaba, yarın Ağaoğlu Ispartakule projesinden evimizi almaya gideceğiz.Ama burada okuduğum Aidat ücreti çok yüksek geldi bana,üstelik kapalı havuz,spor salonu da bu hizmete dahil olmayacak.Ayrıca bizlerden talep etitkleri iskan+aboneliklet bedeli olan 3.080 çok yüksek geldi .Bir de yarın anahtarı teslim almaya gittiğimizde dikkat etmemiz gereken incelikler nelerdir.Teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 17:52 sibel er 317 Kişi okudu

Çok Teşekkürler fakat gücümüz ancak bu kadarına yetiyor. O

Soru

Çok Teşekkürler fakat gücümüz ancak bu kadarına yetiyor. Odeme planını ancak bu kadar yapabılcez 10 senelık gırıyoruz cunku daha evlenmemıze 1 bucuk sene var bırde bebek daha ılerıde dusundugumuz ıcın bı 5 senede belkı daha sonra satarız dıye dusunduk. Baya bı rısklı gıbı gelıyo sızınde bıldıgınız gıbı ev almak cok kolay olmuyor. Bız herseyı sıfırdan yapmaya calısacagız. Umarım hersey guzel olur azıcıkta olsa gunes bızım daıreyede ugrar. Sozlesmede yazacakmı bılmıyorum bahce olayı ama tapuda yazmıyor sadece balkon gorunuyor. Bıze satıs temsılcısı soyledı. Ufak boyda bıtkılerle bellı edılecekmıs dıye.Zaten bızım daıre arkada kalıyor kımseyı gormuyor)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 19:58 yasemin fes 317 Kişi okudu

Sayın Kireççi. Sn. Ağaoğlu ile yaptığınız Ispartakule zi

Soru

Sayın Kireççi. Sn. Ağaoğlu ile yaptığınız Ispartakule ziyaretini kıskanarak izledik) Avrupa Konutları Ispartakule ile ilgili ziyaret planınız var mıdır? Böylesine güzel hizmetleriniz için teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2011 | 13:53 serap senturk 318 Kişi okudu

Tekrar rahatsız ediyorum Tebernüş abi,depreme dayanıklı oldu

Soru

Tekrar rahatsız ediyorum Tebernüş abi,depreme dayanıklı olduğunu nasıl anlayabilirim?bir de çift girişli çatı dublekslerde tapu ve kredi alımında dikkat etmem ekstra bir durum var mıdır?(daha gidip görmedim ama burası büyük ihtimalle kooperatif evi ve 2000 yılında oturuma açılmış.) ALACAĞIN İKİ TUĞLA,FIRINDA PİŞMİŞ ISITILA ISITILA,DÖNMÜŞ SOĞUK BETONA,SOĞUK BETON,İNSANIN DÜNYADAKİ SICAK CENNETİ,BEYNİNİ KANATIR İNSANIN,ALACAĞIN İKİ TUĞLA,SOĞUK BETON HER YERİ,DÖKTÜRÜR ATEŞ TERLERİ ) ÇOK SAĞOL KIYMETLİ TEBERNÜŞ ABİ ÇOK SAĞOL...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 10:07 kerem olgun 317 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,öncelikle vakit ayırıp sorularımızı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,öncelikle vakit ayırıp sorularımızı yanıtladığınız için teşekkür ederim. Sorum Fuaye Süreyyapaşa projesi ile ilgili. Net 127 metrekare bahçekatı bir 3+1 daire için kaporamızı yatırdık ancak henüz sözleşme imzalamadık çünkü bazı çekincelerimiz var; başta konutların teslim süresi ile ilgili. Basın lansmanında 18-20 ay olarak duyurulan teslim süresi satış ofisindeki çalışanlar tarafından 24 ay olarak telaffuz ediliyor, hatta sözleşmede 30+3 ay olarak belirtiliyor. Satış temsilcilerinin dediğine göre, bu 30 ay meselesi Kiptaş'ın talebi üzerine sözleşmeye eklenen bir formaliteymiş. Tabii bu formalite bizim gibi kirada oturanlar için önemli bir mesele. Nish Adalar da Kiptaş arazisi üzerine yapıldı, ancak Nish adalar sözleşmesinde böyle bir formalite madde yer almıyor. 1. sorum Siz bu konuda bilgi verebilir misiniz? Gerçekten de bu uygulama Kiptaş'ın rutin bir uygulaması mı? 20 ay ve 33 ay arasında 13 ay var, inşaat şirketinin sözüne güvenebilir miyiz?ilginiz için teşekkür ederim .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 14:40 ÖZLEM ÖĞÜT 317 Kişi okudu

İyi geceler...az önce yazmıştım ben cevap yarın gelirmi diy

Soru

İyi geceler...az önce yazmıştım ben cevap yarın gelirmi diye düşünürken bi baktım gelmiş çok tşk ederim...saray büyükyoncalıdaki baktıgım 2 yerin fiyatıda toplam fiyat 11 dönüm toplam 60 bin tlimarsız ve elektrik gelmemiş;4 dönüm toplam 40 bin tl imarlı ve elektrigi gelmiş....siz büyük düşünün diyorsunuz sanırım))şimdiden tsk ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 00:13 ayse bezci 318 Kişi okudu

Merhabalar;Size daha önce Evviva Gümüşcity projesiyle ilgili

Soru

Merhabalar;Size daha önce Evviva Gümüşcity projesiyle ilgili soru sormuştum ve 23 Mayıs 2011, Pazartesi 215025 yanıt aldım, öncelikle bunun için teşekkür ederim. Fakat sizin söylediğiniz gibi Temel bey ile tanışıp aklımızdaki soru işaretlerini gidermemiz mümkün olmadı kendisine ulaşamadık, genellikle "şehir dışında biz bile göremiyoruz" gibi cevaplar aldık. Daireyi almaya karar verdik, peşinatımızı ayarlayıp gittik fakat son bir defa belediyeyle görüşmek istedik, belediyede inşaat ruhsatı yok, proje onayı yok. yani belediyeden alınacak izinlerin hiçbiri alınmamış, sadece parselin etrafı çevrilmiş. Tekrar ofise gittik bir takım belgeler gösterilir umuduyla, Deniz hanım diye biriyle görüştük bize projemiz onaylandı, belge yapı denetim firmasında ama 17 haziranda gelecek ondan sonra size gösterebilirim dendi (ki bir belgenin mail ile gelmesi ne kadar zor olabilir)12 Hazirandan sonra fiyatlar %10 zamlanacak deniyor ama ya güvenip bu fiyattan alırsınız yada bekler belgeyi görür alırsınız gibi bir seçenek sunuluyor. Deniz hanım belediyeden neden böyle bir bilgi verildi araştırıp p.tesi döneceğini söyledi fakat ben bugün şu saate kadar not bıraktığım ve 2 kere aradığım halde kendisine ulaşamadım. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler? Bu konuda sizin fikirlerinizi merak ediyorum, çünkü Temel bey ile ilgili yazdıklarınızdan sonra projeye bakışım değişmişti fakat şu durumda soru işaretlerini cevaplamıyor olmaları beni düşündürmeye başladı. Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 16:47 Betül Taşpınar 318 Kişi okudu

merhaba bahce katın da oturmaktayım aprt da mantolama yapılmay

Soru

merhaba bahce katın da oturmaktayım aprt da mantolama yapılmaya baslandı m2 sı 30 tl den bına 1100 m2 olarak hesaplandı ayrıca balkonları ıcın sozlesmede ıkıncı kalem olarak orme fıyatı cıkarılmıs 8 500 tl bız bu ıkıncı kalemı odemekle yukumlumuyuz zıra yonetıcı balkonların apartmanın gorsel gorunumu ıcın ortak oldugunu soyluyor mantıken bu bana yanlıs gelıyıor bende balkona ortak gosterılıyorum kı komsuların balkonlarını tek tek kullanma hakkına sahıp oluyorum.yasal olarak balkonlar ıcın odeme yapmam gerekıyormu ve bana dusen m2 hesabını nasıl hesaplamalıyım tapu uzerındenmı yapılıyorsa arsa payı tapuda 40720 arsa alanı 498 m2 yardımcı olursanız cooook sevınırım sımdıden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 01:43 sibel yılmaz 318 Kişi okudu