Tebernüş Bey merhaba benim solarkentte 2+1 83 m2 bir dairem var

Soru

Tebernüş Bey merhaba benim solarkentte 2+1 83 m2 bir dairem var su anda solarkentte oturuyorum. Bundan 5 yıl evvel hemen ılerıdekı carrafeur yanındakı milpanın yaptıgı taksıt center da 1+1 78 m2 bir daire satın aldım fakat bır turlu acılamayan alısverıs merkezı daırelerınde fıyatlarının aldıgımızdan hıc bır sey farketmedıgı ortaya koydu sızce bu bınayla ılgılı yapılması planlanan bır proje mevcutmudur elımızde durmasımı yoksa satmamızmı dogru olur bır fıkrınızı ogrenmek ıstedım bılgı sahıbı ısenınız bılgılendırmenızi rıca ederım tesekkurler ıyı calısmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2011 | 02:53 umut erkut 317 Kişi okudu

Ev almak istiyorum. maslak tarafından bana önerilerini bekliyor

Soru

Ev almak istiyorum. maslak tarafından bana önerilerini bekliyorum. bu arada benim işyeri beşiktaş barbarosa her zaman beklerim dostum. kendine iyi bak başarılarının devamını dilerim. beni ararsan çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 01:45 mustafa culfik 318 Kişi okudu

Tekrar merhaba ! Burgu ile ilgili değerlendirmeniz için çok te

Soru

Tekrar merhaba ! Burgu ile ilgili değerlendirmeniz için çok teşekkür ediyorum.Bir de bu yılın sonuna kadar Fi Life bitirılip sorunsuz teslim edilir ise sizce ikinci el m2 fiyatları ne kadara satılmali veya ne kadara alici bulabilır . Diğer yatırımlarımı finanse etmek için satmak zorundayım.Su anda malum gecikme olduğundan ve sorunlar yaşandığından pek alici atlamıyoruz.Iyi aksamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 21:57 Umit Hamdi Gelen 317 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.dumankaya modern vadi 4+1 240 m2 50 m2 ter

Soru

Merhaba Tebernüş bey.dumankaya modern vadi 4+1 240 m2 50 m2 teraslı 60 ay kredili toplamda 450000 TL'lik ikinci katta bulunan bir daire sizce iyi bir yatırım mıdır yoksa regnum elitkentte 160 m2 4+1 340000'e bir daire almak daha iyi bir tercih midir?(Her ikisi de oturmayı düşündüğüm dairelerdir)teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2011 | 19:21 özgür karlıklı 318 Kişi okudu

Tebernüş abi merhaba!Tulip projesiyle ilgili (yada artık +34 b

Soru

Tebernüş abi merhaba!Tulip projesiyle ilgili (yada artık +34 batı yakası mı demeliyiz bilmiyorum) Kiminle görüştüğünüzü bilmiyorum ama her kimle görüşecekseniz 2. havuz yapma planları hakkında bir gelişme olup olmadığını da sorabilir misiniz?Yada projede mevcut yarı olimpik yüzme havuzuyla mı satışa çıkacak proje?Ayrıca özellikle satış sonrası hizmet konusunu merak ediyorum.Satış sonrası hizmet için başka bir firmaya devredileceğini söylemişti Mahmut bey benim bununla ilgili endişelerim var görüştüğünüzde bilgi alabilirseniz fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?Bir de tv programlarına çıkacağınız zaman formda bilgilendirme yapsanız da bizler de izlesek fena olmaz çok şey istedim bu kez sanırım)Kendinize iyi bakın!!!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2011 | 02:35 Elif Çınar 317 Kişi okudu

Ayhan Alakoç isimli arkadaş gebze \'de tapuların verilmediğin

Soru

Ayhan Alakoç isimli arkadaş gebze 'de tapuların verilmediğine dair bir şeyler yazmış.ben ocak 2011'de ödememi tamamladıktan 1 ay sonra gittim ataşehir merkez'den tapumu aldım... iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2011 | 14:15 ARDA BİLGİN 317 Kişi okudu

slmlar efendim. arnavutköy nakkaşta 5000 imarı çıkmış

Soru

slmlar efendim. arnavutköy nakkaşta 5000 imarı çıkmış 1000 metrekaresini 55.000,e almak mantıklı mı.Tarla nakkaş merkezde

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2011 | 23:31 mustafa uysal 317 Kişi okudu

Tebernüş bey, tabiki itü gibi bir kurumun mensupları ile kom

Soru

Tebernüş bey, tabiki itü gibi bir kurumun mensupları ile komşu olmak çok güzel. Benim demek istediğim şu an daire alacak olanlar bunu değerlendirir % 25 farka rağmen alıp almamaya karar verir. Ancak biz alırken böyle bir durumdan haberdar değildik. Bilseydik belki yine alırdık orasını bilemiyorum. Başka bir kurum olsa inanın sormucam bile. Ağaoğlu gibi bir kurum olunca şaşırdım ve açıkçası hiç içime sinmedi.Siz daha önce böyle bir şey duydunuz mu? Bu gibi durumlarda daha önce daire alanlara da bir indirim yapılması daha doğru olmaz mı? Gerçi siz bile bu durumda bir sorun görmüyorsanız her halde fazla ince düşünen benim? Bu durum sizin başınıza gelse siz ne hissederdiniz doğrusu merak ediyorum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2011 | 20:57 Özcan AK 317 Kişi okudu

iyi ünler efendim ilk teşekkur ediyorum çok iyi siteniz varmen

Soru

iyi ünler efendim ilk teşekkur ediyorum çok iyi siteniz varmen ezel tabriz şehrinden 2 sorum var zahmet değilse1- arap ülkeler istanbulda yatırımları ne durumda iyi mi ve hangı bölgelerde çok yatırım yapıyorlar2- istanbul 2012 ve 2011 de bir çok önemli spor organizasyonuna evsahipliği yapacak ve karardı sinan erdem spor salonunun yanıbaşında bir spor kompleksi yapıla acaba yapılmakta mı ve sinan erdem spor salonundan videolar görecekmiyiz?başarılar ve teşekkurler sizin sayenizde istanbulu çok iyi tanımaya başladık

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2011 | 01:12 ezel Urmiyeli 317 Kişi okudu