yazdıklarınıza katılmamak elde değil.gayrimenkul yatırımı
yazdıklarınıza katılmamak elde değil.gayrimenkul yatırımının çok uzun vadeli olduğu konusunda hem fikiriz.konut kredileri konusunda kriz döviz bazlı kredi kullananlarda olacağıda ortada.ama yinede ben olsam şuan hele hele bankaya borçlanarak konut alma konusunda okuyucuları ciddi şekilde uyarırım. ama nakit parası olana söyleyecek sözüm yok.saygılarımla...
