nish adalar

Soru

Nisha Adalarda 3+1 B daire sahibiyiz.Dairemizi teslim aldık ancak oturup oturmama konusunda kararsızız.(Dairenin planı inşaat bitiminden sonra pek hoşumuza gitmedi ve ufak geldi)Farklı bir projeden daha büyük bir daire mi alsak diye düşünürken, bu proje ayarında bize önereceğiniz Anadolu yakasında farklı bir proje var mı.Nish adalarda bizi en çok etkileyen manzara olmuştu, balıklama atladık ama sonuç, oturma konusunda; memnuyetsizlik ve belirsizlik oluşturdu. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2012 | 17:43 NİL ÖĞÜTCÜ 312 Kişi okudu

iki parsel birleşirse irtifa artar mı?

Soru

Sayın Tebernüş Bey, aynı yıl yapılmış olan iki apartmandan birisinin giriş balkonu çöktü. Sayın Malikler haklı olarak endişeye kapıldı ve binaların yenilenmesini istiyorlar.İki parsel birleşirse, birinci bina yüzölçümü 682 ikincisi ise 656...Yapılacak olan yeni bina ya daireler küçülmeden irtfa verilebiliyor mu?Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2012 | 18:11 H Cenk Tamer 312 Kişi okudu

kat mülkiyeti alınmış daire aynı zamanda iskanıda alınmış mı oluy

Soru

merhaba tebernüş bey biz daire alım aşamasındayız.yani şu anda bankadan kredi için onay bekliyoruz.fakat daha tapuya gidip daireyi kendimiz araştırmadık.tapusunda kat irtifaklı yazıyordu.neyse şimdi biz yapacağımız işlemler sıralaması nasıl olmalı bilmiyoruz.bankadan kredi çıktı diyelim ama kat mülkiyeti yok henüz.sözleşmemi imzalamalıyız.sözleşmeye ne eklemeliyiz noterde mi yapmalıyız bilmiyoruz.biz eldende 4000 kapora verdik.kat irtifakı .kat mülkiyeti. iskanı hepsi ayrı ayrı mı alınıyor.hepsi birbirinden bağımsızmı yoksa birinin alınması için diğerinin mi olması gerekiyor.yardımlarınızı bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2012 | 10:25 AYŞE FATMA 312 Kişi okudu

Düşük maliyetle ev sahibi olmak

Soru

Tebernüş Bey, Hayırlı Günler, Sizden öğrenmek istediğim konu, aylık 700-800 civarında bir rakamla İstanbul içinde nasıl konut sahibi olabileceğimdir. Kayaşehir fırsatını kaçırmış biriyim. Sitenizde Kiptaş Kayabaşı ismini duydum. Bir de Bahçetepe İstanbul projesi var. Sizce 700-800 civarında bir rakam aylık ödemeyle nasıl bir yol izlemem gerekir? Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2012 | 10:23 Orkun K.Yuna 311 Kişi okudu

kira artışı ?

Soru

Tebernüş bey , soyak yenişehir site mahalesinde 1 artı 1 kirada dairem var , aylık getirisi 450 tl (yeni bina) satmayı düşünüyorum ama yeni finansşehir konusuda hala aklımda sizce eğer satmaz isem 3 sene sonra finansşehir bittiğinde şuan 450 tl olan kira ne kadar olur ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ağustos 2012 | 11:06 altan erol 312 Kişi okudu

Fiyapi

Soru

İyi akşamlar fiyapi son 2 gündür görsel ve yazılı basİnda çıkan iflas erteme kararı dün de canlı yayında dile getirildi muhakkaki bu olumlu bir gelişme ayrıca bugünkü programinizdada ATilla beyin fiyapi lie ilgili olumlu düşünceleri katarsak ve esenyurt probleminin Ekim ayında çözüleceğini öngörürsek bundan sonra Fikret bey bu işlerin icinden çıkabileceğini düşünüyorum siz de benimle aynı fikirdemisiniz? Fikret bey bu iletişim problemleri de şirketinde çözmeye başladı gibi , ayakları yere sağlam basacağını bundan sonra düşünüyorum çünkü firma eğer bu kriz çözerse bundan sonraki süreçte de herseye rağmen Türkiyede ilk 5 firma arasında olacağını düşünüyorum teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2012 | 19:30 Mehmet ozturk 312 Kişi okudu

Ağaoğlu Maslak 1453 hangi katlar

Soru

Tebenüş bey, Maslak 1453 projesinde ilk etap C bloklarda (C6 C7) 12-14 kat arası olan bloklarda 4-5-6 katlarda ormana bakan güney cepheli bir daire mi önerirsiniz yoksa üst katlarımı daha iyi prim yapar. Yoksa caddeye bakan taraflar mı daha iyidir sizce.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2012 | 16:23 Sacit Erdemli 311 Kişi okudu

Tema Park

Soru

Merhaba kolay gelsin. Tema parkta bloklar en fazla kaç katlı olacak ve 100 metrekare civarı ya da altında 2+1 daire olacak mı? Biz de kayserili sayılırız ama çok zengin değiliz paramızı değerlendirmek için bu projeyi uygun olarak görüyoruz. Sayın Çetinsaya tabi ki bu konuları bizden daha iyi biliyor ve düşünüyordur. Umarım yapacağımız bu yatırımda proje teslim edildiği zaman tüm maliyetlere karşın karlı durumda gözükürüz. Tabi ki zorla kimse satmıyor. Biz de riski severiz az biraz. Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2012 | 19:56 mustafa yılmaz 311 Kişi okudu

kiptaş

Soru

Tebernüş bey,İsmet Yıldırımla dünkü programınızı seyrettim ve üzüldüm açıkcası garibanın yanında bildiğimiz kiptaş artık bu konseptten tamamen uzaklaşmış daha elit bir firma olmuş, sosyal konut anlamında ele alınır hiç bir ilerleme yok.Gelir seviyesi düşük ve hayallerini kiptaşa bağlayan kısım adına çok yazık olmuş.Biz isterdikki halkın kiptaşı halka hizmet etsin.İsmet bey elimizde arsa yok diyor ben bu görüşe katılmıyorum hadımköy aksında gayet elverişli ucuz maliyetli kamu ve özel arsalarda mevcut bunu sizde bende biliyorum.Neyse kiptaştan umut yok artık önümüzdeki maçlara tokiye bakacağız :) bu arada hadımköyün geleceği ile ilgili kiptaşı geçtimde toki bakımından bir proje sözkonusumudur ? bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için ayrıca teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2012 | 11:29 hüseyin girgin 312 Kişi okudu

çerkezköymü veya kapaklımı

Soru

iyi günler Tebernüş bey ben bir ev almak istiyorum çerkezköymü veya kapaklımı karar veremedim sizin değerli görüş ve bilgilerinizi almak istiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2012 | 16:30 recep aydın 311 Kişi okudu