emsal
sayın hocam emsal belirlirken brüt arsa üzreinden mi yoksa net arsa üzerinden mi (yani arsanın %40 ını terkinden sonramı) hesaplanır? biz arsamızın %40 ını belediyeye terk ettiğimizde yada belediye aldığında istimlak edilmiş sayılır mı? teşekkürler...
