daire
merhabalar adım murat kafamda 2 proje var biri dumankaya adress stüdyo diyeri esenyurtt makromun 28 bin lik studyo 2 adet alabiliyorum tek daire fıyatına sizce ne yapayım esenyurtta tapu krizi var diyolar ne yaoayım saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhabalar adım murat kafamda 2 proje var biri dumankaya adress stüdyo diyeri esenyurtt makromun 28 bin lik studyo 2 adet alabiliyorum tek daire fıyatına sizce ne yapayım esenyurtta tapu krizi var diyolar ne yaoayım saygılar
fiyatlar makul sevyede olmali ve aidat uygun olmali ve tanıtìm yaplacak aşamada haberverılmeli iyi çalişmalar dilerim
tebernus bey tema park projesinde konut almak kazandirirmi
Finans Merkezi'ne en yakin proje bu mudur acaba? Atasehir yerine Umraiy diye geciyor. Ayni sartlar altinda ev mi ofis mi tercih edilmeli sizce? Bunun yerine Agaoglu'nu mu tavsiye edersiniz - Maslak Projesi icin? Simdiden tesekkurler...Saygilarimla...
İyi günler Tebernuş bey, demişsiniz ki, esenyur bölgesindeki konutlar nitelik olarak ortalamanın altında. Neye göre altında açıklarmısınız. Neyi eksik örneklerle açıklayıp nelerle kıyaslama yaptığınızı merak ediyorum
Merhaba tebernus bey sizden çok özel bir ricada bulunacagım. Az önce sitenizdn kiptas finanskentten daire alın dediğiniz kişileri bizlere yönlendirebilirmisiniz. Benim biliyorsunuzki finanskentte 2+1 dairem var satmak istiyorum ama satamadım bir turlu . Çok acil satmam lazım. Haziran ayına kadar kiracı var içinde. Eğer sizi zor durumda bırakmazsam bana böyle bir iyilik yapabilirmisiniz olmazsada canınız saolsun.
merhabalar.faizler çok düştü.yatırım için nereden ev almamı önerirsiniz. 100 bin altında fiyat ile nerelerde ev alınmalı sizce. 100-200 fiyat aralığında ise nereden alınmalı.kolay gelsin.
merhaba, Daha önceki sorularıma cevap verirken bana da iltifat buyurmusunuz.Walla havalar girdim :) yeni bir sorum var.Maslak 1453 projesinin arsası çok büyük .bu arsa kimindi.devlet +özel şahıslarmı.Daire karşılığı arsa verme gibi bir durum varmı. Çok teşekkürler
Merhaba, Yapı adası kooperatif yeri değildir. 6 küçük adadan toplam 63 parselin bir araya gelerek oluşturduğu 13.500 m2 lik yapı adasını kat karşılığı x inşaat firmasına vermek ve Yıkım öncesinde her parselin şerefiyesini yaptırmak istiyoruz. Bunu yaparkende yapılacak yeni projede arsa sahiplerinin M2 kayıp ve kazanımları olmadan paylaşımın yapılmasını istiyoruz. Şerefiye değeri oranlarının arsa sahibinin m2 sini azaltıp çoğaltmadan şerefiye değeri yüksek olan arsa sahiplerinin sadece katlar arası yükseklik , alçaklık ve yön anlamında şerefiye farklarını kullanmalarını istiyoruz.. Örneğin iki tane farklı parselin arsa sahibinin 100 m2 lik bir daire alma hakkı olduğunu varsayalım.Yeni projede şerefiye uygulanırken her iki arsa sahibi de 100 m2 dairesini alabilsin. Şerefiye puanı yüksek arsa sahibinin , şerefiyesi düşük arsa sahibinden denetleme firmasının şerefiye dediği TEK ARTISI (yükseklik ve yön) hakkı olsun ve daire m2 leri her arsa sahibinin sabit kalsın.. Parsellerde yıkım öncesi yapılan şerefiye ile birlikte arsa sahiplerinin belirlediği daire tipleri ve sayılarıda dikkate alınarak yeni projeye monte edilebilir mi ? Bu bağlamda spk onaylı bir değerleme firmasının bu yapıadasının şerefiyesi ve paylaşımı için ücret anlamında değerleme firmasına ödenecek alt .ve..üst limit yaklaşık ne kadardır ? Sorum cevaplanırsa sevinirim..İyi çalışmalar
Hilal hanım, merhaba İnşaat halindeki projelerde evlerin banka kredisi ile alınmasında dikkat edilmesi gereken konular hakkında yardımcı olabilir misiniz . Henüz inşaat halinde olan bir projeden ev almayı planlıyorum. Teslimat 1 yıl sonra. Kat irtifakı çıkmak üzere ve ben kat irtifakı çıktıktan sonra kat irtifak tapusu ile alım işlemini yapmayı planlıyorum. ve peşinatı verdikten sonra bir kısmı için de kredi kullanmayı planlıyorum. İnşaat şirketi, banka ile şirketin arasında yapılmış anlaşmalar ve yeni mevzuatlar gereğince, en kötü senaryoda bile projenin tamamlanamama durumunun bankanın sorumluluğunda olduğunu belirtmesine rağmen, Banka projenin tamamlanmama durumunun banka dorumluluğunda olmadığını ifade etti. Banka yetkilileri "biz size krediyi kullandırırız ve sizin aldığınız kredinin tamamını inşaat şirketine veririz. sizin ödeyememe durumunuzda inşaat şirketini de sorumlu tutarız " diyor. Bu konuda sizin de yorumlarınızı öğrenmek istedim. Teşekkürler