Armada City'de teslimat bilgisi
merhaba,çorlu armada city deki evler nezaman teslim edilecek ,okullar başlıycak bu mağduriyetimiz nezaman bitecek? c5 d:12 sahibiyim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba,çorlu armada city deki evler nezaman teslim edilecek ,okullar başlıycak bu mağduriyetimiz nezaman bitecek? c5 d:12 sahibiyim
merhaba içerenköyde hemen bostancı köprüsünün dibinde 5 katlı binanın 4 katı bahçe nizamlı her tarafı açık 10 senelik bir ev buldum 110 metrekare 160bin tl içide bakımlı sayılır ulaşımı rahat tavsiye edermisiniz mevki itibari ile biliyorum site diceksiniz ama site tarzı evlere param yetmiyor yetenlerde çok uzakta sapa yerlerde hep
Bekarken devri alınan bir evin (evin ederinin 1/4 oranında taksitli ödemeleri devam ediyor) evlilik gerçekleştikten sonra tapusunun verilmesi halinde boşanırken ortaklık durumu sözkonusu olur mu?
sinpaş altınorandan ev aldım ama devretmek istiyorum. prosedür ne olur. ben alırken satışı noterden 225.000 olarak yaptık ama ben şu ana kadar 70.000 ödedim. alan kişi nasıl az öder devrederken ne yapalım? kdv beni etkiler mi?
2+1 90m2 40.000,00 Peşin 1.500*50 ay taksit ve teslimde 15.000,00 TL Toplam 130.000,00 Tl Projesindeki daireye sözleşme imzalamak üzereyim konu hakkında bilgim yok acaba iyimi yapıyorum kötümü yapıyorum firmayı hiç tanımıyorum bilgi verilmesi hususunu rica ediyorum...
Sayın Tebernüş Kireççi, Erenköy'de bir dönüşüm yaptırılmak isteniyor. Şöyle ki; Ana caddeye bakan , çok daireli, her konut 160 m2. Ancak bu apartmanın depremde zarar gördüğü anlaşılıyor. Ama seneler sonra. Eğer yıkıp yaptıracak olurlarsa m2 leri 80-85'e düşüyor. Dolayısıyla, kentsel dönüşüm diyerek, 58 apartmanın da katılımıyla yeni bir semt yapmak istiyorlar. Biz ilk önce kentsel dönüşüm zannettik, halbuki şahıs olarak bu işe baş koymuşlar. :) Ve bize m2 niz ne ise onu alırsınız deniliyor. Bizim arsamız takribi 2000 m2, bana 80-85 m2 kare veriyorlar, Daha önce size başvurduğumda yasal olanın arsa payı olduğunu belirtmişiniz. Bizden habersiz başvuru yapmışlar, hatta bu olaya hiç sıcak bakmayan yan apartmanı dahi onaylamıştır diye göstermişler. Apartman olarak asla onaylamadık, sadece yöneticinin onlarla temasta olmasını onayladık. Komşu apartman yöneticisi dava açıyormuş, Yasal olmadığı görünen bu konu için fikir verebilir misiniz. Çok teşekkür ederim şimdiden. Saygılarımla
İyi günler Tebernüş Bey. Biz mal sahipleri olarak, topraktan 4 katlı bir apartman için Yılmaz Tunç adında (Tunç İnşaat) bir müteahhit ile anlaştık. Ancak bize çıkardığı zorlukları anlatsam inanamazsınız. Tüm bunlara rağmen, kalanını elimizden geldiğince biz yaptıralım dedik ve eksiklerini biraz da olsun giderdik. Ancak bu binanın elektrik, su ve iskan sorunları var. Bunları halledebilmek için harekete geçtiğimizde ise yine bir şokla karşılaştık, bedaşta da yapı denetim şirketinde de bu adamın bizim gibi en az 4 5 sorunlu bıraktığı binası daha varmış. Her yerde yine mi Tunç inşaat için geldiniz gibi bir tepkiyle karşılaştık. Kısa kesmek gerekirse, size sormak istediğim şey şu; bu adam bizim gibi kim bilir daha kaç kişinin yıllarca canını yaktı. Yakmaya da devam edecek. Peki biz bu adamın müteahhitlik belgesini iptal ettirmek için, ya da borçlarını ödemeden yeni bir işe girmesini engellemek için izleyebileceğimiz bir yol var mı? Yardımcı olursanız, bize yol gösterirseniz çok seviniriz. Saygılarımla
merhaba tebernüş bey esenyurt sorunu yine ertelenmış ekime hangi güne bellimi acaba gerci ne önemi varki nasıl olsa yine ertelenecek bir ay sonraya biz ev sahipleride hep bir ümitle bekliyecez ibb karar versin hadi başlayabilirfsiniz diye gerci uluhan guruba güveniyorum madur etmiyecekler bizleri diye ama bir yanımda korkuyor iflas gösterip bırakıcaklar yapamıyoruz diye babil kulelerini yoksa teslime şurda kalmış yedi ay gerci şimdi başlasalar zaten bitmez bunu herkes biliyor yeterki karar cıksın baslansın madur olmayalım
Merhaba, Tepe İnsaat'in Maltepe'de yapacagi projenin adi ve fiyatlari henuz aciklanmadi. 600 daireden olusacak projedeki baz fiyatlarla ilgili sizin beklentiniz nedir acaba? Konut sayisi az oldugundan cevredeki diger firma fiyatlarina nazaran daha yuksek mi olur? Ornegin Nish Adalar 1+1 icin min 175K TL isteniyor. Tepe icin 1+1 dairelerle ilgili fiyat beklentinizi almak isterim. Tecrubeleriniz dogrultusunda yatirim anlaminda sizce mantikli bir proje midir? Gorusleriniz icin, saygilarimla.
Merhaba Tebernüş Bey , Bahçetepe satış ofisinde bugün uzun uğraşlar ve bekleyişden sonra 2 tane 1+1 daireyi opsiyonladım , 81 m2 169bin ve 163 bin ,22 ve 24.kat . m2 birim fiyatı 2bin tl civarı , kafama takılan ve sormak istediğim şu , 63 m2 7. kat 145 bin tl civarı , m2 birim fiyatı yüksek , fakat 81 m2 de 63 m2 de net 37 m2 ,bunun nasıl olduğuna dair orda bir fikir edinemedim , sorum şu ; yatırım için hangi m2 daha mantıklı ( bu arada her iki dairede kuzeydoğu cephe) teşekkürler .