ev mi arsamı

Soru

İyi günler,benim sorum yatırım amaclı ev mi arsamı diye,evin araştırması ve kira geliri sebebiyle cazip gözükmesi,ama arsada (su havzası,yeşil alan,kamulaştırma ) gibi sıkıntıların karşılığında yüksek getirisi olabilme ihtimaline karşı siz hangisini tavsiye edersiniz ,teşekkür ederim,iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2013 | 15:14 Murat Aydın 301 Kişi okudu

aklımız karıştı...

Soru

Sayın,Tebernüş bey;önceki verdiğiniz cevap için tşk. ederim.sizin açıklayıcı bilginiz doğrultusunda bizler, bu yatırım konusunu biraz daha araştırdık ve avrupa konutları atakent 3 sitesinde 1+1 brüt 84m2 havuz peyzaj görmeyen,3138 tl/m2 maliyetli,1000tl/ay kirası olan daireyi mevcutlarda bulduk.kira çarpanı 263 ay.1-siz ce bu daire kira getirisi açısından uygunmudur?2- gelecekte(5-7 yıl sonra)istanbul ortalamasının üzerinde prim yaparmı?3-halkalı da marmara üniv. arazisinin arz fazlası konut yaratarak bu bölgede fiyatların geri gelmesini yada az -düşük prim yapmasını sağlarmı? etkisi kısa orta vadede nasıl olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2013 | 18:14 zuhal zeren 302 Kişi okudu

arsa hak

Soru

merhaba tebernüs bey benım sarkoyde bır arsam var buraları hıc degerlenmedı oralar ımar planına acılacakmı bılgı verırsenızsevınırım ıyı calısmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2013 | 23:38 atiyekurban 302 Kişi okudu

Arsa yatırımı hk

Soru

Merhaba Tebernüş bey , Eyüp Akpınar , Ağaçlı köy yada Karaburun civarında m2 fiyatı 280 - 300 tl ile 8- 10 dönüm arsalar var . yatırım amaçlı düşünüyorum . Bu bölge ve fiyatlar ile mantıklı olur mu yoksa İstanbula daha yakın ve küçük m2 li bir arsa mı tercih etmeliyim ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim . Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2013 | 12:58 erkan duyar 302 Kişi okudu

aidat

Soru

İyi çalışlamalr... Ben bir sitede kiracı olarak oturuyorum ve bizim verdiğimiz aidatlarla çevreye tel ,kamera, başka bir bloğun kapıcı dairesinin düzenlenmesi gibi masrafları aidatlardan karşılıyor. Bunlar için ayrıca para toplamasını söylememize rağmen şu an tekrar çevre aydınlatma her bloğa kamera gibi işleri yapmak için aidatı artırmak istiyor. Bizim o binada kalıcı değiliz ve bunların aidata koyduğu fazlalığı ödemesek şuç işlemiş olur muyuz. Bu fazlalıkları ev sahiplerinden talep etmeleri gerek mez mi. Lütfen cevaplayınnnnnn....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2013 | 12:41 GÜLAY DURAN 302 Kişi okudu

kat bahçeleri

Soru

istanbul ili, kadıköy ilçesi dahilinde bulunan imardaki kat bahçelerinin kaldırılacağı hakkında bi duyum aldık acaba doğrumu kat bahçeleri kaldırılıyormu,bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2013 | 15:36 erdoğan yüksel 301 Kişi okudu

çatı katı yalıtımı, Belgin Bilgiç, Şerefiye

Soru

Belgin hanım, merhaba sorum şu: Yeni yapılmış bir sitede, iyi bir ısı yalıtımı yapılmış, havuz ve yol manzaralı en üst katın değeri diğer ara katlardan daha yüksek olur mu? Teşekkür ederim.

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2013 | 11:31 ÜMİT TAYFUN GÜLTEKİN 301 Kişi okudu

sözleşme cayma hakkı

Soru

hilal hanım selam ben tac mahal prestijden 1+1 daire aldım.hafriyata bugün yarın diye diye tam 7 ay oldu hala somut birşey yok sözleşmemde daire nin teslim tarihi aralık 2014 ama bilirsinizki bu imkansız görünüyor artık. toplamda 22 bintl vermiş bulunmaktayım taksitlerinide düzenli bir şekilde ödüyorum öyle duruma geldikki taksitleri düşünmüyorum ama hafriyatı veya inşaatı düşünüyorum. yalan üstüne yalan atıyorlar ruhsattı belediyeydi oyalıyıp duruyorlar onlara sorsan herşey yolunda gününde teslim edeceğiz diyorlar .yani bizi affedersin ama koyun görüyorlar sanırım sizden ricam sözleşmeden cayarsam %20 kesileceğini söylüyorlar bu sözleşmede yazıyor doğru ama bu projede yalan var bu projede oyalama var yani herşey var ama iş yok. çalışma yok bu konuda ne yapmam gerekiyorsa (çıkmak istiyorum artık) en az zararla yardımcı olursanız çok teşekkür ederim saygılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2013 | 14:44 murat derviş bingöl 302 Kişi okudu

rayiç bedel

Soru

Ahmet bey cevabınız için teşekkür ederim. Maliyeciler eve geldiklerinde tutanak tutmuşlar. Bana bu durumda ne yapmamızı tavsiye edersiniz. Bu cezaları alıcı ve satıcı ayrı ayrı öderiz değil mi? Bu miktarlara göre ne kadar ceza öderiz acaba? Teşekkürler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2013 | 13:44 fehmi günal 301 Kişi okudu

Konut lokasyonu

Soru

Merhaba, Esim 4.Levent'te ben ise Umraniye'de calismaktayim. Mecidiyekoy'de kirada oturmaktayiz ve artik kendi evimizin sahibi olma zamanimizin geldigini dusunuyoruz. Bu kapsamda, her ikimize ozellikle de esime yakin bir bolgede mumkunse site icinde yeni bir dairede oturmak istiyoruz. Ulasimimiz sahsi araclarimizla olacak. Fiyat olarak 260.000-300.000 araligini dusunuyoruz. Sizden ricam belirttigim kriterlere uygun bir lokasyon ve ev firsatlari konusunda bilgi vermenizdir. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2013 | 16:56 Ipek Caner 302 Kişi okudu