yatırım için ev almayı duşunuyorum
yatırım için 150 tl ya kadar ev almayı duşunuyorum yeni projemi olsun yoksa eskı ev mı olsun sur içi olurmu veya nereyı tavsıye edersınız? saygılarımla
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
yatırım için 150 tl ya kadar ev almayı duşunuyorum yeni projemi olsun yoksa eskı ev mı olsun sur içi olurmu veya nereyı tavsıye edersınız? saygılarımla
Konya merkezde zamanla değerlenecek olan (5-10 sene) semtler, yeni yerleşim yerleri konusunda bir çalışmanız veya öngörünüz var mı?Emekli olup Konyaya yerleşmeyi düşünüyorum şu anda otogar civarları değerli görünüyor.Beni aydınlatırsanız sevinirim.Teşekkürler.
Merhabalar,yeni bir yatırımcıyım Avm lerde Kios yada mağzada kozmetik ürünleri satışı gerçekleştirmek istiyorum.Bana önerebileceğiniz işlek bir avm varmıdır.Çok acil bilgiye ihtiyacım var hem yer bulabileceğim hemde zarar yapmayacağım bir avm arayışındaıym.Teşekkürler şimdiden.
merhaba tebernüş bey. daha önceki cevaplarınızda dükkan yatırımının dükkanın üstündeki dairenin değerinin 3 katına kadar karlı, 5 kata kadar alınabilir diyosunuz. bu hesabı m2 olarak yapıyosunuz değilmi.?bide bu hesap sitelerin önündeki dükkanlar için farkedermi ? ii günler dilerim
Sayın Ahmet Korkmaz.. Bir ortağımla beraber müteahhit çevremiz yardımı ile daire alım satım işine girmek istiyoruz. Örnek: Piyasa değeri 70bin lira olan daireyi 50bin liraya alıp piyasa değerinden satmak. 1 sene içerisinde 20-30 daire satmak istesek bize bunun vergi mükellefiyeti nedir? Bu örnekteki daireyi (50bine alıp 70bine satılan) 15 gün içerisinde satacak olsak vergisi bize ne olur? Bunun için ortaklı şirket kurmak daha mı avantajlıdır? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim . Şimdiden her şey teşekkürler...
Merhaba, Banka kredisi ile almis oldugum evimi 1 seneden fazla bir suredir kiraya verdim ancak ev ipoteklidir. 59 bin tl ye aldigim 2+1 59 meterekare evdir. 500 tl kira geliri geliyor. 1015 tl kredi oduyorum. Kira beyaninda bulunmalimiyim? Ayrica gecen sene yurtdisinda oldugum icin beyanneme veremedim bu sene ne yapmaliyim? Cok tesekkurler,saygilarimla.
merhaba tebernüş bey biz yeni evli bir çiftiz , Küçükçekmece halkalıda kiracı olarak oturuyoruz. geçende ev sahibimiz oturduğumuz binayı mütehayyiçte verdiğini ve haziran ayına kadar evi boşaltmamız gerektiğini söyledi. Malum oturduğumuz çevrede hem kiralar olsun hem de ev fiyatları olsun biraz bütçemizi sarsıyor,50.000 TL NAKİTİMİZ VAR size kredi kullanıp ev almak için uygun bir zamanımdır. TSK EDERİM
evimi satacağım. 1-sattığım zaman kira bedelsiz 1 ay oturmak istiyorum bunu belgelemek için ve 2-apartmanda yapılacaklar için defteri imzaladık 300 TL daire başına (100+100+100) olmak üzere aylık banka hesabına yatırılacak ben satana kadar olanı ödeyip sattıktan sonraki ayın ödemesini alan kişinin yapması için ne tür bir belge hazırlamam gerekir başlığı ne olmalı nasıl yazmalıyım. ilginize teşekkürler.
merhaba benim dublex dairem var fakat fiziksel olarak ayrı 2 daire gibi kullanılıyor.Ayrı girişleri var.Ben işim gereği başka bir şehirde ikamet etmek zorundayım.Ysaşadığım şehirden konut almak için dairemin bir tanesini satmak istiyorum.Tek Tapu olduğu için bu mümkünmüdür.Tapuları ayırabilirmiyim,bunun için nasıl bir prosedür izlemem gerekir. teşekkürler...
Merhaba, biz Şişli'de 1.550 tl kirada oturuyoruz. Almak istediğimiz ev Emniyetevler'de 330.000 tl değerinde. Aylık gelirimiz 5.000 tl. Biraz sıkılarak 120 ay vadeli, 150.000 tl kredi alacağız. 140.000 peşin var. 50.000 de arkadaştan borç alacağız. Ortaokula devam eden bir kızımız var. Sizce bu kadar sıkılarak bu evi almaya değer mi?