tebernüş bey merhaba,bana babamdan miras yoluyla daire kaldı.s
tebernüş bey merhaba,bana babamdan miras yoluyla daire kaldı.suan kirada bununla ilgili olarak kira gelirimi beyan etmek durumunda mıyım?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey merhaba,bana babamdan miras yoluyla daire kaldı.suan kirada bununla ilgili olarak kira gelirimi beyan etmek durumunda mıyım?
biz öz 3 kardeşiz ve babamın daha önce evliliğinden birde oğlu var ama babam ile ve ailemiz ile uzun zamandır bir münasebeti yok babamda bu evladım hayırsız bana gelip bakmıyor ve halimi hatırımı sormuyor diye kızarak içine atıyor bunun üzere mirasından kısmi olarak(kısıtlı) bir şekilde mahrum etmek istiyor bu acaba vasiyetname ile olurmu?karşı evlat itiraz edip bozma imkanı varmı? yoksa mallarını diğer evlat ve eşine devir teslim yapıp karşı tarafın dava açıp bozma hakkıda varmı veya nasıl bir yol izlenir? sorularım bunlar saygılarımla,
Merhaba Tebernüş bey,Halkalı 'daki toki evlerinden bir daire almayı planlıyorum.İkisi de kuzeybatı cephe önü çok açık aynı apartmanda 9 ve 13. katlarda iki seçenek var bina 15 katlı sizce 9'u mu 13'ü mü tercih etmeliyim
merhaba 2010 kasım ayında aynı tarihte,istanbul arnavutköy ilçesinde 2 adet 250 m2 şer arsa aldım aldığım 1.arsa rayiç bedeli 7,500 tl 2.arsa rayiç bedeli 7,500 tl ve ben bu arsaları ihtiyacım dan dolayı 2 kardeşe,2011 ocak ayında birer gün ara ile 1.arsa rayiç bedeli30,000tl,,,,2.arsa rayiç bedeli rayiç bedel 30,000tl ile sattım,,,rayiç bedel arttı ,kesinlikle ben kar etmedim ve sattıktan sonra gelir vergisinden haberim oldu araştırdım 7,500tl vergi çıkıyor . vergi memuru 2011 mart ayında gel beyanneme ver dediler,ben bu karı etmedim ne yapabilirim yardımınızı bekliyorum saygılar,
Tebernüş bey iyi akşamlar. fiside dan aldığım 2+1 daire nin şu anda satış fiyatı 155.000 TL ve bende biter bitmez işyerimin anadolu yakasına taşınmasından dolayı satmayı düşünüyorum. bitmesine bir seneden fazla zaman var. acaba bir inşaatın yapım aşaması ile bitmiş hali arasında her zaman fiyat farkı olur mu? veya ne yöne olur? mesela fiside bittiği zaman bu dairenin fiyatı 155.000 TL lerden 120-130.000 TL lere düşermi.fiside daki daire sayısının fazlalığı (3300) ve esenyurt un arz fazlalığınıda dikkate alırsak ne söyleyebiliriz. iyi akşamlar
tebernuş bey iyi günler.sizi daha öncedende bilgilendirmiştim.fiside projesinden 2+1 daire almıştım.parasını peşin ödedim.tapumun hemen verilecegi söylendi.ama 5 aydan beri tapumu yollamadılar.satış ofisiyle temasa geçtigimde her defasında yeni bir tarih veriyorlar.sizden çok rica ediyorum bu durumu fikret beye iletirseniz sevinirim.
Emlak fuarına konut bakmak için kilometrelerce yol katedip gittik ve o pis ve pejmurde park alanında zar zor yer bulduktan sonra kapıda giriş için kişi başına 15 TL ücret istenmesi üzerine lanet olsun deyip geri döndük.Boat show un da aynıgirişte olmasından bana ne? İsteyen oraya ücretini verip girer. Bu nasıl bir pazarlama uygulamasıdır. Hem konut alacağım hemde görmek için para mı vereceğim? Bu duruma seyirci kalan, potansiyel alıcıya ördek muamelesini reva gören tüm konut üreticilerini kınıyorum. Şimdi sahibinden satılık bir konut alacak ve onların hiç birine muhatap olmayacak ve bu durumu tüm yakın çevreme ileteceğim.Milliyet emlak ilavesinde bu konuyu yer vermenizi bekliyorum.Teşekkürlerimle,
Merhaba Sn. KireçciGlobal olarak baktığımız zaman dünya genelinde paranın bol olduğu bir dönemden geçiyoruz. Bu para bolluğu ileriki yıllarda enflasyona neden olacaktır.Benim size sorum şuÖnümüzdeki 4-5 yıl Bu enflasyon konut fiyatlarına yansıyıp fiyatları yukarımı çeker, veyahut aynı seviyelerdemi seyreder. Yani ihtiyaç amaçlı değil de yatırım amaçlı konut alınırsa enflasyon üzerinde kazanç elde edilebilir mi?iyi çalışmalar
eşim ve ben ev almak istiyoruz mavi şehirde fakat taksitli olması gerekiyor 4 kişilik bir aileyiz 150 ile 170 metre kare bize uygundur bu konuda bize yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla nurten uçma
Merhabalar, bizde Nish adalarda 3+1B tipi daire satınaldık. Geçen haftasonu örnek daireyi gezdik. Genel olarak daireyi beğendik, daireyi almadan önce bize anlatılanlarla tutarsız bir durumla karşılaşmadık açıkçası. Bu sebeple Başta Ayşegül Hanım olmak üzere bize yardımcı olan tüm Nish adalar satış ekibine teşekkür ederim.Benim sorum şu; daha önce sadece 4+1 tipi örnek daire olduğundan o daireyi gezmiştik ve bize banyomuzun birebir buradaki gibi olmayacağını ama kullanılan armatür, dolap lavabo v.b. malzemelerin aynı malzeme ve dizaynda olacağı söylenmişti. Dolap , armatür de bir sıkıntı yok. Ama lavabo tezgah üzerinde kare şeklindeyken şimdiki örnek dairede tezgaha gömülü ve oval bir şekilde. Küçük bir ayrıntı ama hazır toplantı için gidecekseniz belki bizim içinde bu soruyu sorabilirsiniz.Açıkçası biz kare şekliyle lavaboyu çok beğendik ve gerekiyorsa farkını ödeyip bu şekilde yaptırmak istiyoruz. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.