Merhaba bizim izmir-istanbul yolu üzerinde bir arsamız var acab
Merhaba bizim izmir-istanbul yolu üzerinde bir arsamız var acaba o arsanın tebligatları ne zamam gelir bir biginiz var mı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba bizim izmir-istanbul yolu üzerinde bir arsamız var acaba o arsanın tebligatları ne zamam gelir bir biginiz var mı
Sayın Tebernüş bey Fi Yapı Fi side da üyeyim. Fi yapı başladığında çok ataktı.Ama takip ettiğimiz kadar bir durgunluk görülüyor.Bize evlerimizi 2011 Mayıs ayında teslim edeceklerdi.Firmadan doyurucu bilgi alamıyoruz.Durumlarında bir sıkıntımı var? Bilgilendirirseniz yapacağımız ileri dönük planlarımızda bize çok yardımcı olacaksınız.Biz emekli bir karı-kocayız ve bu ev bize ilerisi için istikamet olacak.(bir yere yerleşmek üzere)Selam ve saygılar.
iyi çalışmalar tebernüş bey,uzun zamandır bahçeşehir kelebekler vadi'sinin fotğraflarını göremiyoruz ve çok merak ediyoruz.İş yoğunluğundan gidip görme fırsatımız da olmadı son zamanlarda. Nisan sonu teslim olacaktı yetişmedi. Sözleşmemizde +120 gün obsiyonları var bu da ağustos sonu ediyor, temmuz ayında teslim ederiz diyorlar.Teşekkürler...
Merhaba Tebernus Bey, ben okudum yazdıklarınızı en son alper derime olan cevabınızda aynen şöyle dediniz..." Lokasyon ve montanını gözönüne bulundurursak hala Mashattan'ın üzerine proje yapılmadı... " ondan bende öyle yazdım...
Merhaba Tebernus Bey,Bizimevler3`den Giris kati 2+1 130metrekare brut - 100metrekare net KD-GD daire aldim fiyati 195000 TL. Sizce ileride yatirim yapar mi ve hem yatirim hemde oturum acisindan degerlendirirmisniz ?Tesekkur Ederim.
Merhaba. Ev almak için araştırma yapıyorum ve bazı evler için krediye uygun değildir ibaresi olduğunu gördüm. Bankadan kredi çıkmadığını veya nakit almak gerektiğini biliyorum. Benim öğrenmek istediğim bu evlerin yangına, depreme vs. sigortanabilme durumunun ne olduğu. Yani bir depremde bina komple yıkılırsa evin bütün zararı karşınabilmekte mi yoksa bazı problemler çıkıyor mu? İlave olarak siz ne önerirsiniz krediye uygun olmayan ev almak mantıklı mıdır
Iyi gunler..Incity sitesinden bir daire alimi yapmak istiyorum.Ancak site ile ilgili bazi soylentiler duydum..Toprak sahipleri ile dundar insaat arasinda problem varmis..binanin iskani yokmus vb..bunlarin asli var midir..sizin gorusunuze ihtiyac duymaktayim..Saygilar sunarim
dap yapının dragosta yapmıs oldugu bu ay teslim olacak proje de m2 birim fıatlari 4000-4500tl civarında. bu fıatlara alınırmı prım yaparmı. tesekkurler
Merhaba,2008 yılında Çekmeköy'den bir siteden ev aldık fakat tam evi aldıktan sonra kriz oldu. Bu yılın ortalarına kadar orada oturduk ama şimdi satmaya çalışıyoruz. Çok zarar etmemizin yanısıra evi o zaman satın aldığımız fiyata bile satmakta zorlanıyoruz. Bir süre daha bekleyelim mi? Seçimlerden sonra bir değişiklik olur mu? Görüşlerinizi merak ettim. Teşekkürler.
merhabalar kolay gelsin tebernüş bey,size emlak konutla alakalı bir soru sormak istiyorum,130000 TL lik dairenin peşin olarak 30000 TLsini verdikten sonra daireye taşınana kadar yani 2 yıl para ödemeyeceğim.bu 2 yıl içerisinde kalan param olan 100000 TL ye her altı ayda bir tüfe oranında zam uygulanacakmı?yoksa ödemeye başlayacağım 2 sene sonramı tüfe uygulanmaya başlayacak,bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim,kolay gelsin.