Tebernüş bey esenyurt kiptaş 5 etap görüntüsünü yayınlar
Tebernüş bey esenyurt kiptaş 5 etap görüntüsünü yayınlarsanız bizleri çok mutlu edersiniz başarılar dilerim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş bey esenyurt kiptaş 5 etap görüntüsünü yayınlarsanız bizleri çok mutlu edersiniz başarılar dilerim
merhaba suryapi cekmekoy den m2 si 3700 tl ye gelen bir yatirimi proje bittikten sonra yani 20 ay sonra primle satmak mumkun mu ?yoksa cekmekoyde de arz fazlaliligi var mi ?Primsiz mi satmak zorunda kaliriz?
Merhaba Tebernüş Bey,Kiptaş'ın Esenyurt 5. etap projesi ile ilgili olarak, satış sonrası hizmet neleri kapsayabilir?Bu tür çalışmaları Kiptaş kendisi mi yapacak, yoksa site sakinlerinin oluşturacağı yönetim mi yapacak.Özetle satış sonrası hizmetin kapsamı nedir ve kimler yapar? Bununla ilgili olarakta Kiptaş'ın daha önceki projelerinde böyle bir uygulama olmuş mudur?Teşekkür ederim.
İyi akşamlar,benim size sormak istediğim artan inşaat maliyetleri ile artan kredi faizleri ve buna bağlı olarak arzın fazla olması ile bundan sonraki süreçte firmalar satış yapmakta zorlandıklarında ki zorlanacaklar bu kesin sizce çözümü nasıl üretecekler.Benim fikrim kaliteden ödün verecekleri doğrultusunda zaten her firma ilk yaptığı projedeki kalitesini hiç bir zaman bir diğerinde yukarı taşıyamıyor hatta etaplar arasında kalite farklılıklarına bile rastlamak mümkün...
Tebernüş Bey,Hızlı cevabınız için teşekkür ederim.Çok düşük maaşla çalışan bir çiftiz.Evimiz babadan kalma.Kiracımızdan memnunuz herkes zor geçiniyor diyerek çok kira almak istemiyoruz.Kiraya muhtacız ve ev eski olduğu için değer kaybetmesinden korktuğumuzdan bir de deprem güvenliği için 20TL değilde )) gene 750TL civarında kira alacağımız bir yer almak istiyoruz.Evimizi 250TL'ye satabilsek kendimizi zorlayıp deprem yönetmeliğine uygun olması şartı ile daire alabileceğimiz yerler bakıp bir kısım para ile de arsa almayı düşünüyoruz.Kiraya vereceğimiz için İstanbul'un neresinde olacağı bizim için önemli değil ama en fazla 250.000TL harcayabiliriz.1+1 daire almak mantıklı mı bilmiyorum.Şöyle bir bakınca daire fiyatları 400-500 binler de almış başını gidiyor.Biraz korkuyoruz hareket etmekte aslında.Onun için engin bilgi ve önerilerinizden faydalanmak istiyorum.Tekrar teşekkürler,saygılarımla,
Tebernüş bey selamlar,atakent lounge 2den evimizi aldık gayette memnunuz müşteri hizmetlerinin kalitesi, ilgisi ve inşaatın ilerlemesindeki performans beni ve eşimi mutlu ediyor; şimdiden eroğlu yapının özellikle niteliğini ve kalitesini ortaya koymaya başladığını görüyorum.Evimizi alalı 8 ay oldu ve kaba inşaatın büyük bir kısmı bitmek üzere bile.yakın cevremede lounge 2dan alım konusunda tavsiyede bulunuyorum.Uzatmadan sizden ricam nurettin bey'i konuk ettiğinizde lounge 2 nin erken teslimi(5-6 ay erken teslimi) hususunu belirtirseniz ve bu konuda tavsiyede bulunursanız çok seviniriz.
merhabalar tebernüş bey ben osmanlı inşaattan bir daire almayı düşünüyorum açıkçası epeydirde araştırıyorum ama son bir kezde sizden de bir fikir almak istedim sizce güvenilir bir firmamı fiyatlarını uygun buldum galiba osman bakırcı toprak sahibiymiş zamanında teslim alırmıyım kalite bazında iyilermi tapular şimdi verilmiyormuş bunun ilerki zmanda bir zararı olurmu çünkü ben peşin düşünüyorum
Selamlar. Yatirim amacli olarak Maximoon projesine baktim. Banka kredisi yok suan projede. Proje guven vermedi bana. Sizce projeyi bitirebilcekler mi. Saygilarimla
Devamli kitap derki ...diyorsunuz..nerde bu kitap? Aramadigim sormadigim yer kalmadi valla....))) saka bir yana keske araba dergileri gibi ev dergileiride ciksa haftalik,aylik..evlerin ozelliklerinden bahsetse )) ekonomi dergilerinde,borsa dergilerinde ara sayfalarda evlerle ilgili haberler gormek yeterli degil..araba konusuna gelince bir soruda benden size...sizce sabanci holding mi daha degerli bir sirket yoksa volkswagen mi? ))) cevabi belkide bizi biraz dusunmeye itecek ) araba ureten bir alman markasi turkiyenin sanayi devinden dahami degerli?? iyi calismalar
Metrekare birim fiyatı (maliyet değil satış) hesaplanırken brüt m2 üzerinden mi hesaplanır, net m2 mi? Teşekkürler.