Sayın Tebernüş bey. Ağaoğlu my home arazisini havadanemlak.c

Soru

Sayın Tebernüş bey. Ağaoğlu my home arazisini havadanemlak.com adresinden incelediğimizde araziyle ilgili aşağıdaki potansiyel sorunları amatör gözümüzle tespit ettik. 1-) Arazi yamaçta kalıyor. 2-) Önünden dere geçiyor. 3-) Yüz metre ilerisinden gerilim hattı geçiyor. 4-) Arazi çok küçük dolayısıyla yerleşim yoğunluğu yüksek. Acaba sizin profesyonel gözünüzün gördüğü başka bir dezavantaji var mıdır? Yatırım amaçlı baktığımızda hangi dezavantaj (ya da dezavantajlar) nispeten daha mühimdir? Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2011 | 21:38 Emine Yazici 300 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey. Newista rezidansla ilgili soruları okudu

Soru

merhaba tebernüş bey. Newista rezidansla ilgili soruları okudum 2+1 daire net 62 m2 (yarısı peşin ödendiğinde vade farkı ile beraber) 185 bin TL deniyor bu da net m2 bazında 3000 TL ediyor. Bu rezidansın yapıldığı bölgede çok sayıda rezidans var. Size sorum 3000 TL net-m2 yüksek bi fiyat değilmi? Degilse bu bölgedeki diğer rezidanslar için de ortalama bu fiyat geçerli olabilirmi?Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2011 | 15:49 Edip DEMİR 299 Kişi okudu

merhaba suryapi cekmekoy den m2 si 3700 tl ye gelen bir yatirimi

Soru

merhaba suryapi cekmekoy den m2 si 3700 tl ye gelen bir yatirimi proje bittikten sonra yani 20 ay sonra primle satmak mumkun mu ?yoksa cekmekoyde de arz fazlaliligi var mi ?Primsiz mi satmak zorunda kaliriz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 14:03 EFSANE NADIDE 300 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Kiptaş\'ın Esenyurt 5. etap projesi ile

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Kiptaş'ın Esenyurt 5. etap projesi ile ilgili olarak, satış sonrası hizmet neleri kapsayabilir?Bu tür çalışmaları Kiptaş kendisi mi yapacak, yoksa site sakinlerinin oluşturacağı yönetim mi yapacak.Özetle satış sonrası hizmetin kapsamı nedir ve kimler yapar? Bununla ilgili olarakta Kiptaş'ın daha önceki projelerinde böyle bir uygulama olmuş mudur?Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 10:51 Güngör ALKIZ 300 Kişi okudu

İyi akşamlar,benim size sormak istediğim artan inşaat maliyet

Soru

İyi akşamlar,benim size sormak istediğim artan inşaat maliyetleri ile artan kredi faizleri ve buna bağlı olarak arzın fazla olması ile bundan sonraki süreçte firmalar satış yapmakta zorlandıklarında ki zorlanacaklar bu kesin sizce çözümü nasıl üretecekler.Benim fikrim kaliteden ödün verecekleri doğrultusunda zaten her firma ilk yaptığı projedeki kalitesini hiç bir zaman bir diğerinde yukarı taşıyamıyor hatta etaplar arasında kalite farklılıklarına bile rastlamak mümkün...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 17:42 yaşar oktay başçiftçi 299 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Hızlı cevabınız için teşekkür ederim.Çok d

Soru

Tebernüş Bey,Hızlı cevabınız için teşekkür ederim.Çok düşük maaşla çalışan bir çiftiz.Evimiz babadan kalma.Kiracımızdan memnunuz herkes zor geçiniyor diyerek çok kira almak istemiyoruz.Kiraya muhtacız ve ev eski olduğu için değer kaybetmesinden korktuğumuzdan bir de deprem güvenliği için 20TL değilde )) gene 750TL civarında kira alacağımız bir yer almak istiyoruz.Evimizi 250TL'ye satabilsek kendimizi zorlayıp deprem yönetmeliğine uygun olması şartı ile daire alabileceğimiz yerler bakıp bir kısım para ile de arsa almayı düşünüyoruz.Kiraya vereceğimiz için İstanbul'un neresinde olacağı bizim için önemli değil ama en fazla 250.000TL harcayabiliriz.1+1 daire almak mantıklı mı bilmiyorum.Şöyle bir bakınca daire fiyatları 400-500 binler de almış başını gidiyor.Biraz korkuyoruz hareket etmekte aslında.Onun için engin bilgi ve önerilerinizden faydalanmak istiyorum.Tekrar teşekkürler,saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2011 | 11:33 Esen Tokad 300 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar,atakent lounge 2den evimizi aldık gayett

Soru

Tebernüş bey selamlar,atakent lounge 2den evimizi aldık gayette memnunuz müşteri hizmetlerinin kalitesi, ilgisi ve inşaatın ilerlemesindeki performans beni ve eşimi mutlu ediyor; şimdiden eroğlu yapının özellikle niteliğini ve kalitesini ortaya koymaya başladığını görüyorum.Evimizi alalı 8 ay oldu ve kaba inşaatın büyük bir kısmı bitmek üzere bile.yakın cevremede lounge 2dan alım konusunda tavsiyede bulunuyorum.Uzatmadan sizden ricam nurettin bey'i konuk ettiğinizde lounge 2 nin erken teslimi(5-6 ay erken teslimi) hususunu belirtirseniz ve bu konuda tavsiyede bulunursanız çok seviniriz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2011 | 17:11 fatih bildık 299 Kişi okudu