slm mehmet esin beye ben de bie ekleme yapayım istanbulda denizi

Soru

slm mehmet esin beye ben de bie ekleme yapayım istanbulda denizi özellikle boğazı gören evler reel olarak hiç değer kaybetmiyor aksine her yıl dahada değerleniyor.iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 20:11 osman nalbant 298 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar. Biri webmastera diğeri de bu alanda ba

Soru

Tebernüş bey selamlar. Biri webmastera diğeri de bu alanda bağırarak yazıp sayfanızı kirleten kullanıcılara olmak üzere iki notum olacak.Web sitenizin üzerindeki alanda (title alanınında Tebernuş Kireçci | Resmi Web Sitesi) isminiz hatalı yazılmış. Tebernüş yerine Tebernuş yazıyor.İkinci notum ise burada büyük harfle yazan ancak muhtemelen ne yaptığının farkında olmayan (belki de olan!) kişilere. İnternet'te sürekli büyük harf kullanmanın iki anlamı vardır.1) Bağırmak veveya hakaret etmek.2) Küfür etmek.Siz sabırlısınız. Sürekli büyük harfle yazılmış bir mesaj aldığımda yanıt olarak "BEN DE SENİN" yazarım. Böylece İnternet'in en temel etik kuralını kestirmeden öğrenir. Selamlar, sevgiler )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 02:19 Altan Yıldız 297 Kişi okudu

Kayabaşı resneli mevkiinde ön alım hakkı TOKİ öncelikli ya

Soru

Kayabaşı resneli mevkiinde ön alım hakkı TOKİ öncelikli yakınımdan...alım sırasında rayiçi düşükmü göstermek gerekir...Birde alınmasını önerirmisiniz...Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 09:55 Nermin Doğru 297 Kişi okudu

Bahcesehir\'deki 16 yillik binadaki 1. katta bulunan 1+1 dairemde

Soru

Bahcesehir'deki 16 yillik binadaki 1. katta bulunan 1+1 dairemden Mart ayında kiracım çıkacak. Sizce tadilat yapıp (boyabadana mutfak banyo yenileme halı zemini laminanta çevirme vs) için 10bin lira harcayarak mı yoksa mevcut haliyle mi satışa çıkarsam? Şimdiki haliyle yani panjurlu ve alarmlı ama içinde tadilat yapmadan 130bine satabileceğimi soyluyorlar...Bu evi artık 16 senelik diye elden çıkarıp yeni projelerden mi almalı yoksa aynı şekilde kiraya mı vermeli? Siz olsanız ne yaparsınız? Satıp bankaya yatırmak da çok mantıklı gelmiyor. Bu haliyle tadilatsız 650TL civarı getiriyor. Lüks eşyalı olursa 900TL den diyorlar. Bu ev sizce artık karlı yatırım olmaktan çıkmış mı? Zaten 1 aylık kira gelir vergisi olarak veriliyor...Çok uzattım özür dilerim ama özetle değerli fikirlerinizi paylaşmanızı rica ederim. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 17:03 Ayla Nil Gulser 297 Kişi okudu

Tekrar Merhaba. Hizli cevap icin tesekkürler. Kira carpani yakla

Soru

Tekrar Merhaba. Hizli cevap icin tesekkürler. Kira carpani yaklasik 240 ediyor. Bu durumda satici olarak benim acimdan karli olurmu? Daha fazla kira almam biraz zor gözüküyor. Alternatifim yok. Parayla baska bir kredi borcumu kapamayi düsünüyorum. Alim Korkmaz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 18:12 Ahmet Korkmaz 298 Kişi okudu

slm.dediğim gibi tebernus bey bizim gercekten botanikteki trafod

Soru

slm.dediğim gibi tebernus bey bizim gercekten botanikteki trafodan dolayı sorunumuz olsaydı mahkemede arardık o sorunu zaten cözmüştük ama genede yasadıklarımızı anlatalım istedik.dun aydınlı bolgesine ugradım santıyeyı zıyaret ettim.santiyedeki yetkilitrafonun kalkmasınınan meselesi oldugunu soyledı.bilmem sizprojeye yakından baktınızmı(havadan baktıgınızı bılıyorum)o trafo ordankalkmazsa projede gosterilen basketbol ve tenis alanalrı nereye konacak?bir baska hususta size sorum olacak dumankaya konsept 68m2 126000 dumankaya cadde 61 m2 156000 .konsept bitmiş 500tlden kiracısı hazır.cadde 2 sene sonra teslim.ikiside kurtkoyde ikiside 1+1 yatırım amaclı hangisini tavsiye edersiniz?tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 13:43 yalin aksay 297 Kişi okudu

Yine bir yorum yok.Peki.

Soru

Yine bir yorum yok.Peki.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 15:57 orhan eyi 298 Kişi okudu

Bu haber iyidi birde çıkış fiyatları iyi olursa dumankaya ha

Soru

Bu haber iyidi birde çıkış fiyatları iyi olursa dumankaya halkalıda beraber değerlendirirz.Buarada Eşimin mimar olduğunu söylemiştim hanplus projesini tago mimarlık çizmiş.Eşimin çalıştığı şirkette tago mimarlık ile baya iş yapıyor.Esenyurt eşiniz karşı çıkar demiştiniz ama hanplus turu attırdım almanı isterdim dedi.TAGO dan çıkmışya iş))tşk..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2011 | 15:59 Fatih SOYDAŞ 297 Kişi okudu

Tebernüş Bey MerhabalarSağlık Bakanlığının yeni Sağlıkk

Soru

Tebernüş Bey MerhabalarSağlık Bakanlığının yeni Sağlıkkent projesini duydum ancak inşaatın yapılacağı yer ile ilgili bir bilgiye rastlamadım haberlerde. İkitelli diye geçiyor ancak ben inşaatın nereye yapılacağını öğrenmek istiyorum. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2011 | 18:13 Ömer Faruk ŞENTÜRK 297 Kişi okudu

İyi gunler tebernüş bey. sızın onerınızı fıkrınızı co

Soru

İyi gunler tebernüş bey. sızın onerınızı fıkrınızı cok merak edıyorum.. dumankaya modern 2+1 114m2 180000 veya solarkent 2+1 115m2 175000 sızde geleckleılgılı yatırım yasam alanı kalıte prım sosyal alan genel krıterlere bakarak ılk aklıma su yatar deyıp hangı projeden alınır. bılıyorum drek projeyı solemek ıstemıyorsunuz ama bırını almanız gerekse hangısını alırsınız. bıde aynı fıyatlara yakın halkalı da yada havaalanına yakın bı proje onere bılırmsıınız . turk havayolları ucus personelıyım. arabam var ulasım sorunum yok. yardımcı olursanız sevınırım. ılgınıze sımdıden tskler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 18:59 sulena su 297 Kişi okudu