Merhaba Tebernüş bey Ukra İnşaat Hane Plus projesinin inşaat

Soru

Merhaba Tebernüş bey Ukra İnşaat Hane Plus projesinin inşaatına mayıs ayında başladılar ama şuan Ukra City projesi daha hızlı ilerlemekte acaba hane plus 2.planamı atıldı.İnşaat çok yavaş ilerlemekte aslında ilerlediğide söylenemez neden yavaş ilerliyor atilla beyle görüştüğünüzde sormanız mümkün olabilirmi.İnşallah Ukra inşaat müşterilerini madur etmez.TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2010 | 16:02 Turan EREL 298 Kişi okudu

Çanta\'da 1100.000 lik planda gelişmeye açık sarı bölgede f

Soru

Çanta'da 1100.000 lik planda gelişmeye açık sarı bölgede fiyatlar yüksek, (ama emsali yükselecek diyorlar). o zaman şuan imara kapalı yeşil bölgeden tarla vasfında m^2 si 10 tl civarı yerler almak mı daha uygun. yoksa silivriden çıkıp daha garanti olsun istersek çerkezköy'de kapaklı, kızılpınar çevresinde m^2 si 150tl civarı 700-800 m^2 %40 3 kat (1.2 emsal) imarlı arsa almak mı mantıklı. iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 14:00 volkan 297 Kişi okudu

Tebernuş Bey merhaba, Avrupa Konutları Ispartakule\'de m2 fiyat

Soru

Tebernuş Bey merhaba, Avrupa Konutları Ispartakule'de m2 fiyatları 1,8 - 2,00 bin TL arasında seyrederken aynı firmanın Atakent 3 projesinde ise m2 fiyatlarının 2,5 bin TL düzeyinden başlayacağı belirtilmektedir. Aradaki bu fiyat farkının sadece lokasyondan kaynaklandığını mı düşünüyorsunuz? Yatırım ve kira geliri sağlamak amacıyla konut alımı yapılması durumunda sizin tavsiyeniz daha düşük m2 fiyatıyla satılan Ispartakule mi olur? Yoksa göreceli olarak daha merkezi konumda bulunan Atakent 3 projesi mi? Daha önceki yazılarınızda Halkalı için alınacak çok yol var diye belirtmiştiniz. Yine daha önceki yazılarınızda m2 fiyatı olarak 3 bin TL'yi psikolojik bir sınır olarak belirtmiştiniz. Yani prim yapma ihtimali pek yok gibi görünüyor. Bu konu ile ilgili görüşlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 11:13 Ugur Saglam 297 Kişi okudu

iyi günler. çalışmalarınız için teşekkürler.Akkoza, koza

Soru

iyi günler. çalışmalarınız için teşekkürler.Akkoza, koza şehirde yakın çekim yaptınınız mı son çekimlerde. Geçen yazınızda akbatı akkoza da 02.12.2010 çekim yaptağını belirmiştiniz ama göremedim acaba 23.11.2010 çekimleri olabilir mi. Bir sonka çekimlerde koza şehir için yakım çekim yapabilirseniz,) görmüş oluruz hızlarını. Akkoza, koza şehir büyük proje yapıyor ama kaç yıldır bir kamera koyamadı şantiyesine akbatı-akiş ne güzel baştan beri çalışmasını görüntülüyor. Garanti kozada yeni etaplar için koyar inşallah.selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2010 | 11:32 selman mutlu 297 Kişi okudu

iyi günler Tebernüş Bey:Eşim ve Ben orta gelirli bir aileyiz.

Soru

iyi günler Tebernüş BeyEşim ve Ben orta gelirli bir aileyiz.iyi kötü bir evimiz var.Biz yatırımlık olarak ve para biriktire bilmek için daire almak istiyoruz.Ama en fazla 6 sene vade ile 150-160 bine olursa iyi olur.Lütfen bize seçenek sunarsanız bilginizden istifade etmek istiyoruz.Teşekkür ederiz,Mutlu ve sağlıklı yıllar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 11:05 ali rıza kılıç 298 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey.ben bir arsa müteaahite verilirken nelere

Soru

merhaba tebernüş bey.ben bir arsa müteaahite verilirken nelere dikkat etmemiz gerekir onu soracaktım. teşekkür eder yeni yılın size ve tüm yatırımcılara bol kazanç, mutluluk ve sağlık getirmesini dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 09:22 ibrahim kara 298 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey,Yeni yılınızı tebrik ederim. Size 2 sor

Soru

Sayın Tebernüş Bey,Yeni yılınızı tebrik ederim. Size 2 sorum var, Kent Plus Cntrium da 145 m2 3+1 375.000 TL. Bunu oturma amaçlı düşünüyorum. Sizce nasıl bir proje.İkinci sorum da Soyak ile ilgili. Bununla ilgili size bir süre soru gelmiş. Kiraya vermek amaçlı yatırım yapılır mı ? Buradaki rayiç kira bedeli konusunda bilginiz var mı ?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 17:32 Aydın Çetin 297 Kişi okudu

Tebernüş bey, ortalık iyice kızıştı. :) artık Fi-Yapı Fa

Soru

Tebernüş bey, ortalık iyice kızıştı. ) artık Fi-Yapı Fan clup sakinlerini Nasrettin Hoca fıkraları bile yatıştırmıyacak merhaleye geldi. Sn. Tebernüş bey, bu platformda Fi Yapı hakkında karalama kampanyası yapıldığına inanmıyor, inanmak istemiyorum. Burada sizin gibi bir çok kıymetli arkadaşımız yaşadığı tecrübeleri samimiyetle paylaşıyorlar. bir okurunuz olarak bunları alt alta koyduğumda manzara çok kötü. Yani öyle örneklerle karşılaşıyoruz ki, yenilir yutulur cinsten değil. Mesela bir arkadaşımızın peşinat senedi factorink firmalarının eline geçmiş, hani Fikret bey hiç bankalarla muhatap olmuyordu, vaktiyle sütten ağzı yanmıştı. Factoringlerin ne olduğunu az çok herkes bilir. söylemeye dilim var mıyor. Bir arkadaşımıza fiyat farkı ödenerek havuz manzaralı daire satılmış, aa o da ne havuz yerine komşu bloğun yan duvarı..Yine bir projesinde imar problemi, başka bir projesinde bitime 3 ay kala daha başlanmayan bir blok...Yani Tebernüş bey, işler sarpa sarmış.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 18:01 Ahmet Bayrak 297 Kişi okudu

slm mehmet esin beye ben de bie ekleme yapayım istanbulda denizi

Soru

slm mehmet esin beye ben de bie ekleme yapayım istanbulda denizi özellikle boğazı gören evler reel olarak hiç değer kaybetmiyor aksine her yıl dahada değerleniyor.iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 20:11 osman nalbant 298 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar. Biri webmastera diğeri de bu alanda ba

Soru

Tebernüş bey selamlar. Biri webmastera diğeri de bu alanda bağırarak yazıp sayfanızı kirleten kullanıcılara olmak üzere iki notum olacak.Web sitenizin üzerindeki alanda (title alanınında Tebernuş Kireçci | Resmi Web Sitesi) isminiz hatalı yazılmış. Tebernüş yerine Tebernuş yazıyor.İkinci notum ise burada büyük harfle yazan ancak muhtemelen ne yaptığının farkında olmayan (belki de olan!) kişilere. İnternet'te sürekli büyük harf kullanmanın iki anlamı vardır.1) Bağırmak veveya hakaret etmek.2) Küfür etmek.Siz sabırlısınız. Sürekli büyük harfle yazılmış bir mesaj aldığımda yanıt olarak "BEN DE SENİN" yazarım. Böylece İnternet'in en temel etik kuralını kestirmeden öğrenir. Selamlar, sevgiler )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 02:19 Altan Yıldız 297 Kişi okudu