iyi akşamlar.20.bölge hakkında bilginiz varmı. sosyal konut p
iyi akşamlar.20.bölge hakkında bilginiz varmı. sosyal konut projesi olarak mı düşünülmüş yoksa 17.bölge gibi fiyatları biraz dahamı yüksek.şimdiden teşekkür ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi akşamlar.20.bölge hakkında bilginiz varmı. sosyal konut projesi olarak mı düşünülmüş yoksa 17.bölge gibi fiyatları biraz dahamı yüksek.şimdiden teşekkür ederim
ben evi iş yerime uzak olduğu icin satmayı düşünüyorum. boğazköy havası temiz sizinde dediğiniz gibi. sakın, huzurlu kalabalık yok gürültü yok belki bu yüzden bu kadar ev boş ve satılık belkide gercekten reklama ve yeni yatırımlara ihtiyacı var.aslında yaşamak icin ideal biyer ama uzak
Üstad merhaba, Nish adalar ile ilgili yazılarınızı ve yetkililerin açıklamalarını okuduğuma göre bugüne kadar 15 blok kaba inşaatını bitirdiklerini açıklamışlar.Geriye 47 blok kalıyor,teslim tarihine kadar sizce bu site tamamlanırmı?bana zor gibi görünüyor sanki.Teslim taahhütlerini yerine getirememe durumları var sanki.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.Teşekkür ve saygılarımı sunarım.
merhabameritlife hayat projesi için sorum olacaktı. inşaat cok yavaş ilerliyordu. suan websiteleri kapanmış. proje durdu mu acaba bir bilginiz var mı. ev lokasyon olarak bir derenin kenarından yapılıyordu. sizce 1+1 11. kat için 170bin tl nasıl bir fiyat merit life hayatta
selamlar tebernüş ben toki in pendik aydınlı konutlarından faydalanmak istıyorum nereden ulasacagım
tebernüş bey, iyi pazarlar.sizi çok yakından nerdeyse hergün takip ediyorum,yorumlarınızı, goruşlerınızı begenir ve cogunlukla mantıklı bulurum. fakat Sinpaş gyo'nın projeleri hakkında şimdiye kadar olumlu şeyler yazdıgınızı gormedim taa ki yakın zamana kadar. Ne oldu neden fıkrınız boyle aniden değişti? Metrekaresi 3bin tl adlı yazıda,çok begendiginizi baya övgülü bir biçimde dile getirmişsiniz. çok şaşırdım. Bende ordan bir daire alıp sonra vazgeçip iade ettim,ödemiş oldugumun rakamın yuzde 25'ını kestiler. Sizde sürekli iade edin, mahkemeye gidin, bulabiliyorsanız satın,yazıyodunuz sorulara. bu ani fikir değişikliğini anlayamadı. Saygılar
tebernüş bey meraba sitenizi 3senedir takip ediyorum genellikle yorumları ve haberleri takip ediyorum yatırım yaparken çok fadasını gördüm sadece sinpaşın istanbul sarayları projesinden riske girdim (aidat)eger o aidatlar düştüyse sizin sayenizde tşk
Kartal kentleşme projesi ne zaman başlayacak.Yunus mahallesin de yaşayan halk tedirgin süre belli mi?Çünkü duyduğum emlak şirketleri oradaki halkı toplayıpbirşeyler söylüyorlar ama Belediyeden tutarlı bilgi yok.Nedir bu?
İyi günler Tebernüş bey.Fi yapı kendi sitesinde projelerinin güncellenmiş resimlerini koymakda idi.Uzun zamadır resimlerini güncellemiyorlar.Gebze Fi yapı sizce lokasyon olarak nasıl görünüyor?Gebze Fi yapı için yaklaşık bir ay öncesine kadar tamamı satıldı denilmişdi.Şimdi tekrar satışda.Bunun nedeni sizce ne olabilir?Teşekkürler...
merhabalar 2. boğaz kanal istanbul çılgın projesinin yeri ve koordinatları hakkında tahmininiz nedir saygılar