eleştirim kimyanızı bozdu galiba, alevlendiniz, size bi kastı
eleştirim kimyanızı bozdu galiba, alevlendiniz, size bi kastım yoktu, sizin insanlara verdiğiniz esprili cevaplara da güvenerek bunu olgun karşılayacağınızı ummuştum yanılmışım hakkınızda, tezat mı diye sormadım ki zaten tezat olduğu için yazdım, gene de verdiğiniz cevabı okudum ve beni hiç tatmin etmedi, herkesin bildiği şeylerden birkaçı sadece, bence o kadar çok gezdiğinizi söylemeseniz daha iyi olurdu, çünkü bir haftasonu bile pegasusun ordan kalp hastanesine nasıl ve nerden gidildiğini bile bile bir insan böyle konuşmaz, siz halkalı meydandan teme 45 dakkada indiniz mi hiç ????? iyi lokasyon demek onlarca eski yeni, ucuz pahalı, varoş lüks konut projesinin yapıldığı yer demek diil, googlea 5 sene sonra bakalım asıl, hem o zamana kadar canlı yayına geçmiş olurlar ;) bazı semtlerin insanlarda bir adı, bir geçmişi vardır, ben de size anlatayım siz dinleyin diye de ukalalık yapmak istemiyorum, sadece fikrimi belirttim, iyi çalışmalar
