merhaba tebernüş bey benim sorum innovia 4le ilgili videolara u
merhaba tebernüş bey benim sorum innovia 4le ilgili videolara ulaşamadım videoları nasıl görebilirm teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba tebernüş bey benim sorum innovia 4le ilgili videolara ulaşamadım videoları nasıl görebilirm teşekkürler
Tebernüş Bey ben geçen hafta Emlak Konut Tuzladan açıkta kalan net 73 metrekare 2+1 1.bodrum güneybatı cephesinde bulunan bir daire için 20binTL peşinat verdim.Dairenin toplam fiyetı 105TL.Sorum şu net 73metrekare 2+1 bodrum kat evi almakta acaba hata mı yaptım?Yani 105TL'ye hiç olmazsa zemin yada 1.kat bir daire alabilir miydim aynı koşullarda? TEŞEKKÜRLER
iyi günler ben varyap maridian ve ağaoğlu inşaatlarının proje firmalarını nereden öğrenebilirim? bana bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.iyi çalışmalar dilerim.
tebernüş bey.karar veremediğim önemli bir konuda bana yardımcı olursanız çok sevineceğim. ağaoğlu my europ dan 200mk 377 bine kredi ile ev aldım. şusn bahçelievler çalışlarda 11 yıllık binada 100 mk evimde oturmaktayım daha geniş bir eve geçmem için paraya ihtiyacım var. şuanki evim 350 bin yapıyor 1500 kira getirisi olabiliyor.oturabilacağim ebve geçmek için ihtiyacım olan parayı şuanki evimi satarakmı yoksa ağaoğlundaki evden çıkarakmı sağlarsam daha karlı birşey yapmış olurum. yani bahçelievler çalışlardaki 11 yıllık 100 mk evimi tutmalıyım my europadan çıkmalımıyım. size ve piyasa konusundaki birikiminize güvenerek bu soruyu soruyorum.yardımcı olursanız sevinirim. bugün karar vermem gerekiyor. teşekkürler
Tebernüş bey merhaba,Ağaoğlu maslak veya ayazağa, galiba projeler birbirine yakın, Varyap'ın 7-8,000 m2 fiyatı olduğu yerde herhalde bu fiyatları zorlar değil mi?Tşkler
Tebernüş Bey merhaba, Eroğlu Grubunun Merter'de eski Vakko'nun arsası üzerinde başlayacağı proje hakkında bilginiz varmıdır? Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.
elitcity 3+1 169.5 brüt 109.3net kulanım alanlı 15 kat peyzaja bakan daireiçin 438.000 tl istenmekte bu konuda m2 bazında görüşleriniz proje hakkında düşünceleriniz nedir?teşekürler
Tebernus Bey, sizin kuzey cepheli evlerinsevmediginizi biliyoruz. Realistanbulda sadece demirciler sitesine bakan ev kalmis 3+1, demirciler sitesi tam olarak kuzey cephemi, ve kose daireler sonucta gunes almakta problemolurmu sizce?
merhaba ıspartakule efeste 10 katlı bloklarda 4+1 197 metre kare soyunma odası dolapları yapılmış banyo değişmiş yani masraf yok hemen oturabilirim. 360000 nasıl fiyat alınabilirmi güney cephe 4 kat sitede yüksek bloklarda 330000 var ama bunun konumu farklı fiyat pahalımı pazarlık yapmıyor çünkü adam faturayı gösterdi maliyeti 396000 oturmak için alacağım. bizimevler çok pahalı geldi 450000
aydınlı çamlıbelde vilları diye bir site var yanına da 5 yıldızlı bir otel yapılıyor sitenin içindeki evler biraz eski ama ben hiç oturulmamış 400 metre arasası olan 4 odalı bir salon 180 metre bir villa buldum 450.000 tl fiat istiyorlar alınırmı sizce.TEŞEKKÜRLER